Igazad van.Szerintem is nagyon számit az az egy két liter.,főleg ha minden nap használod.Én csak azért cseréltem le mert gyári hibás volt a 250-es,és még belefértem a havi benzinpénzembe,amit a cég adott.Amúgy a 250-es elött egy innovám volt,na ez a motor verhetettlen volt fogyasztásban.
Nagyon jó, hogy végre írtok a fogyasztásról! És ezt komolyan mondam.
2005-ben, második motorként ültem a CBF 250-esre. (Az első 3 hónap szót sem érdemel, de ez nem a KEEWAY hibája... )
Akkor azért nem az 500-ast vettem, mert a részleteit (és a jóval több biztosítást, stb.-t nem tudtam volna fizetni. 500,000 kp-m volt, a havi részletem CSAO biztosítással együtt 15000 volt, az 500-asé "csupaszon" lett volna 30,000 felett.... ) azóta is bejárásra használom gépet, napi 40 km. szép időben, így könnyen beleszaladt a 18000 km. Stabil 3,2 - 3,5 között iszik a gép, pedig 90 - 115 között van az utazóm - ezt szereti, 7000- 8000 körül.
A múltkor hazahoztam egy haverom frissen vásárolt GS 500-asát .... jó volt. Megint fellángolt, hogy váltani kéne... de a fogyasztásban úgy látszik, mégiscsak meggyőző, hogy maradjak ennél a gépnél!
Nem lenne kedvem +2 literrel többet tankolni és gyorsabban úgysem mehetnék...
Bocs, hogy már csak egykori CBF500-as (és CBF250-es) tulajként belevau.
Egy személlyel 90-100 körüli tempónál az enyém is 5 l-t fogyasztott.
Két személlyel, három dobozzal megrakva, vagy nagyobb tempónál naná, hogy többet.
80-90 körül andalogva meg simán 5 l alá ment.
Írom ezt egy hónap híján 4 év és 23.000 km tapasztalata alapján.
Fiúk!Én nemmis Írására reagáltam,ő írt a cbf 500 fogyasztásáról.Nemmis nem értem miért támadsz rögtön ilyen irónikusan ?Végül is érvekkel lehet vitatkozni.
A szalonokban hallottam a motorokról a legnagyobb marhaságokat,(legalábbis nálunk Szeged környékén.de már Pesten is)adatokat,fogy. adatokat.Valószínű az infó hiánya az oka.
A barátod nem lehet hogy pályázásra is használja?(biztos nem a cbf600-asa van?)...Na mindegy.Ahogy te is ,én is hetekig jártam a szalonokba,bújtam a netet,hogy mindent megtudjak erről a tipusról.Én ingázásra használom minden nap 80 km.Gondolod,volt rá alkalmam lemérnem párszor.Ha tényleg 6 liter fölött kajált volna meg se veszem,vagy azonnal eladtam volna.Amúgy nem egy különleges gép az enyém,és nem 50-el szoktam járni,és még taxis se vagyok hogy szépítsem az adatokat,ha jól tudom a számolás is megy.Ismétlem csak azért írtam,mert amit te írtál nagyon-nagyon messze van az én tapasztalataimtól.
Ami persze biztos a 250-esem kevesebbet fogyasztott,és az is szuper gép volt.
Jó motorozást mindenkinek!
ÉN írtam a CBF 500 fogyasztásáról!
Honnan szedtem?
Honda szalon Mátészalka, (itt van helyben)
Honda szalon Nyíregyháza, (direkt voltam érdeklődni)
Honda szalon Békéscsaba, (itt vettem az enyimet, 1 hónapja a szervizkor tudakoztam)
Kiss Zoltán barátomtól (ha kell priviben adom a telefonszámát) 4. éve motorozza eddig 47 ezer km körül ment vele. Neki 6 liternél sosem ivott kevesebbet! A szalonokban is ezt mondták!
Szószerint mondták azt is, ha fogyasztási minimumot akarok motorozni akkor ne is vegyek 500-ast, mert úgy sem használom ki!
Örülj nagyon, ha a tied kivételes masina és elég neki az 5 liter!
Gondolom te ezalapján tudsz is általánosítani!
Hol is a hülyeség.......
pancer te mi a túróról beszélsz? :D már ne is haragudj de a 250-es honda cbf-ről és a suzuki gs500-asról van szó!és kinek mi az alacsony fogyasztás ha 6 liter alatt van az alacsony sztem! A 250-es cbf meg olaj hűtéses!szla nem hondát meg suzukit hasonlitottunk össze.....
Már bocsi,de nagy hülyeséget irtál a cbf 500 fogyasztásáról.Egy éve cseréltem le cbf 250-et,cbf 500-ra.Városon kivül/110-120-nál/ 4.8!.(ja és ezt én mértem,nem mondták)Nem tudom honnan vetted ezeket a fogyasztási adatokat.Szerintem gs 500 sokkal alacsonyabb technikailag,mint a Honda.
Negatívumok a Suzuki ellen
-Nem létezik abs-es változat
-Csak olajhűtéses
-Sokkal gyengébb fékek
-Tizenvalahány éve ugyanaz a blokk és váz
Persze az ára veri a hondát,sokkal olcsobb,de.......
Honda pozi.
-Sokkal kényelmesebb üléspozíció a hondán
-160-as hátsó gumi
-3 dugattyús fék
-15 lóerővel erősebb blokk.nagyobb nyomatékkal
-komolyabb dizájn(szubjektív)
Minden 250-es tagtól bocsi hogy egy 500-asról írok nem a 250-ről,de hasonló elvárásaim voltak mint az elöttem íronak mikor választottam.Hátha tudok segíteni,ha valakit ez a tipus érdekel.
a gs500 2001-től v 2000-től digitális fordulatszám mérővel van szerelve és hengerenként 4 szelepesek a kzdetektől ,még a folytott változatával is sokkal élvezetesebb menni mint a cbf250el
Az YBR 125 fórumot is végigolvastam, ott is mindenki kinőtte a kis 10 lovas Yamahát, ezek szerint még a 250- esekkel is ez a helyzet?
Mondjuk mindenkinek mérlegelni kell, h az olcsó fenntartást és a 100- as utazót választja, vagy egy 500- as komolyabb teljesítményét és drágább fenntartását.
Valóban jól néz ki és jó áron van a hasznaltauto- n levő GS, de én azt a ronda kék plexit ledobnám róla
Kössz a biztatást, valóban szívesen kipróbálnék egyet, hiszen utána lehet csak véleményt mondani róla.
Pestre lehet, hogy fel kell mennem vmikor céges ügyben, akkor összefuthatnánk...
Igazán ha a CBF 250 mondjuk 25 kW- os lenne, nem is gondolkodnék máson, nekem nagyon bejönne úgy
Az alkalmazott műszaki megoldások sokkal színvonalasabbak a lassan 20 éves GS- nél (elektronikus ford. sz. mérő és sebességmérő, 4 szelep, üzemanyagszint jelző, stb.)
Ezeket nagyon hiányolom a GS- ből, a teljesítménye és az ára viszont tényleg csábító.
Ebben a pillanatban 70% CBF 250, 30% GS 500 lesz (ebből csak fojtott a jogsi miatt).
Továbra is olvaslak Benneteket, jó sok balesetmentes motorozást még ebben az évben! :D
Mondom én a suzuki gs 500-asról beszéltem! NEM hondáról ...... Azt is eltudják neked adni Ak-s papirral nekem is ajánlották csak hát 18 évesen 60.000.lett volna a biztositás rá de ha 22 lettem volna már csak 20-ezer... Én sztem az is megfelelő kezdő motornak!főleg ha az ember kétszeméllyel is akar menni túrázni rendes tempóval tartalékkal a segge alatt...
Én nem hondáról beszéltem! Én a suzuki gs 500-as ról azt eltudták volna nekem adni 25 Kw-os papirokkal szal az adója sem lenne drágább sokkal mint ezé!És tényleg annyit eszik!
Hát igen, azért ha nem bánjátok, sztem maradok a CBF 250- nél
Forgalomban még nem sokat motoroztam (jogsi hiány) nagymotorral, úgyhogy olyan túl sok rutinom nincs ebben.
Ezen megtanulhatok motorzni, aztán később még válthatok nagyobbra, ha pénzem és időm lesz rá.
Amúgy meg elcsesztem a jogsit, már nem tudok "A" korlátranra átmenni (Ak- ra jelentkeztem először, mert így a család nem morgott annyit + nagytestű robogóra fájt a fogam az elején, de az 1 nap alatt elmúlt)
További véleményeket is szívesen várok, meg ha van vki Nagykanizsa környékéről, szívesen megnéznék egy CBF 250- est közelebbről is.
Szeva!
HONDA CBF 500 4-5 literes fogyasztás?
Szerintem ennek nézz utánna még valahol!
Minimum a 6-ot veri, de meg lehet vele itatni a 9-10 et is!
+ Iratlan szabály, ha úgy használod, hogy csak a minimális 6 litert eszi meg,
akkor neked bőven elég lenne egy kisebb moci, mert nem használod ki a tudását.
Ja és persze számolni kell a teljesítményadó növekedésével is.....
kb 1 hónapja szerettem volna nagyobbra váltani, akkor néztem utánna a dolgoknak.
(tesztvezetés, vélemények (Honda szalonbanból is), biztosítás, adó, beszámítás stb...)
Igaz én a 600-ast nézegettem jobban.
Vége az lett, hogy a 600-as anyagilag is ,,felsőbb" kategória!
Talán majd jövőre...
Szia! Ha volt 250-es etz akkor semmiféle képpen ne vegyél ilyent! Ez nem sokkal jobb annál fogyasztásba meg esetleg kicsivel! Én ajánlom figyelmedbe a gs 500-at az sztem kiváló lesz neked!az sem nagy teljesitményü tudtommal 4-5 liter fogyasztás és van bent tartalék személyel is ebbe meg nincs valami sok!
Én jövő tavasszal akarok venni egy CBF 250- est (most járok "A" jogsira).
Amire használnám: munkába járás (napi 30km), délutánonkénti és hétvégi motorozás. Mivel elég nagydarab vagyok (186/95) szerintetek nem lesz túl kicsi nekem ez motor? Főleg ha néha az asszony is felpattan mögém......
Amúgy én nem a sebességet szeretem, hanem magát a motorozást (nekem 100- as utazó + egy kis tartalék az előzéshez bőven megfelel). Száguldozni meg amúgysem akarok, van egy 2 éves kislányom, akit fel is akarok nevelni.
Eddig Simsonon meg ETZ 250-esen motoroztam, csak az a baj, hogy hosszabb utakra nem voltam jogsi hiánya miatt, ezért nem tudok viszonyítani. Engem egyébként a kis fogyasztás, olcsó fenntartási költségek és a küllem fogott meg a CBF 250-ben.
Sziasztok.
Szükségem(Szükségünk) lenne egy kis segítségre.
2003-as HONDA CB900-hoz bukó-cső van valakinek felszerelve.
Kíváncsiak lennénk, hogy hova lehet felfogatni és milyenek vannak.
Esetleg valami fényképeket ha fel tennétek a csőről az nagyon jó lenne.
A segítséget előre is nagyon szépen köszönjük.
2005-ben, második motorként ültem a CBF 250-esre. (Az első 3 hónap szót sem érdemel, de ez nem a KEEWAY hibája... )
Akkor azért nem az 500-ast vettem, mert a részleteit (és a jóval több biztosítást, stb.-t nem tudtam volna fizetni. 500,000 kp-m volt, a havi részletem CSAO biztosítással együtt 15000 volt, az 500-asé "csupaszon" lett volna 30,000 felett.... ) azóta is bejárásra használom gépet, napi 40 km. szép időben, így könnyen beleszaladt a 18000 km. Stabil 3,2 - 3,5 között iszik a gép, pedig 90 - 115 között van az utazóm - ezt szereti, 7000- 8000 körül.
A múltkor hazahoztam egy haverom frissen vásárolt GS 500-asát .... jó volt. Megint fellángolt, hogy váltani kéne... de a fogyasztásban úgy látszik, mégiscsak meggyőző, hogy maradjak ennél a gépnél!
Nem lenne kedvem +2 literrel többet tankolni és gyorsabban úgysem mehetnék...
Ezért aztán (talán ) mégiscsak megtartom!
Egy személlyel 90-100 körüli tempónál az enyém is 5 l-t fogyasztott.
Két személlyel, három dobozzal megrakva, vagy nagyobb tempónál naná, hogy többet.
80-90 körül andalogva meg simán 5 l alá ment.
Írom ezt egy hónap híján 4 év és 23.000 km tapasztalata alapján.
A szalonokban hallottam a motorokról a legnagyobb marhaságokat,(legalábbis nálunk Szeged környékén.de már Pesten is)adatokat,fogy. adatokat.Valószínű az infó hiánya az oka.
A barátod nem lehet hogy pályázásra is használja?(biztos nem a cbf600-asa van?)...Na mindegy.Ahogy te is ,én is hetekig jártam a szalonokba,bújtam a netet,hogy mindent megtudjak erről a tipusról.Én ingázásra használom minden nap 80 km.Gondolod,volt rá alkalmam lemérnem párszor.Ha tényleg 6 liter fölött kajált volna meg se veszem,vagy azonnal eladtam volna.Amúgy nem egy különleges gép az enyém,és nem 50-el szoktam járni,és még taxis se vagyok hogy szépítsem az adatokat,ha jól tudom a számolás is megy.Ismétlem csak azért írtam,mert amit te írtál nagyon-nagyon messze van az én tapasztalataimtól.
Ami persze biztos a 250-esem kevesebbet fogyasztott,és az is szuper gép volt.
Jó motorozást mindenkinek!
Honnan szedtem?
Honda szalon Mátészalka, (itt van helyben)
Honda szalon Nyíregyháza, (direkt voltam érdeklődni)
Honda szalon Békéscsaba, (itt vettem az enyimet, 1 hónapja a szervizkor tudakoztam)
Kiss Zoltán barátomtól (ha kell priviben adom a telefonszámát) 4. éve motorozza eddig 47 ezer km körül ment vele. Neki 6 liternél sosem ivott kevesebbet! A szalonokban is ezt mondták!
Szószerint mondták azt is, ha fogyasztási minimumot akarok motorozni akkor ne is vegyek 500-ast, mert úgy sem használom ki!
Örülj nagyon, ha a tied kivételes masina és elég neki az 5 liter!
Gondolom te ezalapján tudsz is általánosítani!
Hol is a hülyeség.......
Negatívumok a Suzuki ellen
-Nem létezik abs-es változat
-Csak olajhűtéses
-Sokkal gyengébb fékek
-Tizenvalahány éve ugyanaz a blokk és váz
Persze az ára veri a hondát,sokkal olcsobb,de.......
Honda pozi.
-Sokkal kényelmesebb üléspozíció a hondán
-160-as hátsó gumi
-3 dugattyús fék
-15 lóerővel erősebb blokk.nagyobb nyomatékkal
-komolyabb dizájn(szubjektív)
Minden 250-es tagtól bocsi hogy egy 500-asról írok nem a 250-ről,de hasonló elvárásaim voltak mint az elöttem íronak mikor választottam.Hátha tudok segíteni,ha valakit ez a tipus érdekel.
ezek szerint Te is a GS 500 felé kacsintgatsz?
Az YBR 125 fórumot is végigolvastam, ott is mindenki kinőtte a kis 10 lovas Yamahát, ezek szerint még a 250- esekkel is ez a helyzet?
Mondjuk mindenkinek mérlegelni kell, h az olcsó fenntartást és a 100- as utazót választja, vagy egy 500- as komolyabb teljesítményét és drágább fenntartását.
Valóban jól néz ki és jó áron van a hasznaltauto- n levő GS, de én azt a ronda kék plexit ledobnám róla
Pestre lehet, hogy fel kell mennem vmikor céges ügyben, akkor összefuthatnánk...
Igazán ha a CBF 250 mondjuk 25 kW- os lenne, nem is gondolkodnék máson, nekem nagyon bejönne úgy
Az alkalmazott műszaki megoldások sokkal színvonalasabbak a lassan 20 éves GS- nél (elektronikus ford. sz. mérő és sebességmérő, 4 szelep, üzemanyagszint jelző, stb.)
Ezeket nagyon hiányolom a GS- ből, a teljesítménye és az ára viszont tényleg csábító.
Ebben a pillanatban 70% CBF 250, 30% GS 500 lesz (ebből csak fojtott a jogsi miatt).
Továbra is olvaslak Benneteket, jó sok balesetmentes motorozást még ebben az évben! :D
Ha úgy érzed, hogy Neked CBF 250-es kell, akkor ne hagyd magad lebeszélni róla!
Jó kis gép - az enyém 2005-ös, azóta bejárásra használom, van benne 18,000 km. - most volt szervizen, soha semmi bajom nem volt vele.
Váltanék én is nagyobbra, én is a GS500-at néztem ki, de hidd el, nem bánod meg, ha az első pár ezer kilómétert nem egyből 500-ason teszed meg.
- és ez általánosságban is igaz.
Eladni viszont nehéz, mert mindenkinek nagyobb kell...
Sajna(?) nem Nagykanizsa környékén lakom, de ha Pest felé jársz valamikor, írj privit nyugodtan, még kipróbálásra oda adom a gépet.
http://www.hasznaltauto.hu/2403170_suzuki_gs500_2004
Forgalomban még nem sokat motoroztam (jogsi hiány) nagymotorral, úgyhogy olyan túl sok rutinom nincs ebben.
Ezen megtanulhatok motorzni, aztán később még válthatok nagyobbra, ha pénzem és időm lesz rá.
Amúgy meg elcsesztem a jogsit, már nem tudok "A" korlátranra átmenni (Ak- ra jelentkeztem először, mert így a család nem morgott annyit + nagytestű robogóra fájt a fogam az elején, de az 1 nap alatt elmúlt)
További véleményeket is szívesen várok, meg ha van vki Nagykanizsa környékéről, szívesen megnéznék egy CBF 250- est közelebbről is.
Üdv, Csaba.
HONDA CBF 500 4-5 literes fogyasztás?
Szerintem ennek nézz utánna még valahol!
Minimum a 6-ot veri, de meg lehet vele itatni a 9-10 et is!
+ Iratlan szabály, ha úgy használod, hogy csak a minimális 6 litert eszi meg,
akkor neked bőven elég lenne egy kisebb moci, mert nem használod ki a tudását.
Ja és persze számolni kell a teljesítményadó növekedésével is.....
kb 1 hónapja szerettem volna nagyobbra váltani, akkor néztem utánna a dolgoknak.
(tesztvezetés, vélemények (Honda szalonbanból is), biztosítás, adó, beszámítás stb...)
Igaz én a 600-ast nézegettem jobban.
Vége az lett, hogy a 600-as anyagilag is ,,felsőbb" kategória!
Talán majd jövőre...
Én jövő tavasszal akarok venni egy CBF 250- est (most járok "A" jogsira).
Amire használnám: munkába járás (napi 30km), délutánonkénti és hétvégi motorozás. Mivel elég nagydarab vagyok (186/95) szerintetek nem lesz túl kicsi nekem ez motor? Főleg ha néha az asszony is felpattan mögém......
Amúgy én nem a sebességet szeretem, hanem magát a motorozást (nekem 100- as utazó + egy kis tartalék az előzéshez bőven megfelel). Száguldozni meg amúgysem akarok, van egy 2 éves kislányom, akit fel is akarok nevelni.
Eddig Simsonon meg ETZ 250-esen motoroztam, csak az a baj, hogy hosszabb utakra nem voltam jogsi hiánya miatt, ezért nem tudok viszonyítani. Engem egyébként a kis fogyasztás, olcsó fenntartási költségek és a küllem fogott meg a CBF 250-ben.
Várom válaszotokat!
Üdv,
Csaba.
Szükségem(Szükségünk) lenne egy kis segítségre.
2003-as HONDA CB900-hoz bukó-cső van valakinek felszerelve.
Kíváncsiak lennénk, hogy hova lehet felfogatni és milyenek vannak.
Esetleg valami fényképeket ha fel tennétek a csőről az nagyon jó lenne.
A segítséget előre is nagyon szépen köszönjük.