Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csá nem tört semmi karcért meg nem veszek új idomokat egyébként neki vannak alkatrészei: elvischacha1@freemail.hu
Szia, alkatrészt honnan szereztél utána hozzá? Csak a karcok maradtak, vagy repedt is valami?
köszi
p.
sziasztok! pepe vagyokHa tudtok segíteni azt megköszönném.
Kellene egy kipufogó ,hogy jobb legyen a hangja!
Lehet gyári ami kivan herélve!
Előre is köszi mindenkinek!
Ha valami konkrékot is tudtok az e-mail cimemre is küldhettek üzenetet:www.hondaspepe@freemail.hu
Sziasztok!
Nagyobb motor vásárlása miatt eladó cbf 250-es Hondám. 2005 04 havi, 15.300km-t futott,sérülésmentes,
garázsban tartott,vezetett szervízkönyves.Műszaki:2009 04. Irányár:675.000ft
Pontosan így tudom én is! Igaz eddig csak kicsi jószágokét buheráltam.
Ezek szerint még nem vagyok annyira öreg, hogy már ezt a dolgot is mindenféle kütyük szabályoznák!

Lényeg, hogy ne felejtsünk el tankolni!

Remélem végre eljön az igazi tavasz! Akkor majd kiürítjük a tankjainkat!
nah szal ha tankoltam és a benzin csap tartalékon volt és mikor vissza raktam a tanksapkát akkor forditottam vissza normális állásra akkor most attol még lesz tartalékom nem?mert akkor ez csak ugy müködik mint a simoba nem?
Hali.

Nagyon egyszerű. Ha már tartalékra kellett venni tankolás előtt, és úgy marad a benzincsap, akkor bizony tényleg nem lesz tartalékod. E miatt tehát ott maradhatsz az út szélén. Persze ha menet közben eszedbe jut visszaállítani a csapot, akkor megszűnik ez a veszély.
A benzincsap tankban lévő része egy cső, ami alulról kb 5cm-re ér fel a tank aljától. Normál állásban a cső tetején keresztül ürül a a tank. Ez a cső meg van fúrva oldalról, közvetlen a tövénél, ami a tank alja. Ha átfordítod a csapot tartalékra, akkor ezen az oldalsó lyukon folyik ki a benzin. A cső teteje és töve között lévő kb 2 liternyi a tartalék.
Tankolásnál nem mindegy a benzincsap állása?
Ez újdonság nekem!
Kíváncsivá tettél,mert ilyet még sohasem hallottam!
HALI!
Tudna nekem valaki segíteni hogy hogy a francba működik ez a benzin csap hogy ha tartalékon tankolok akkor legközelebb nem lesz bent tartalék mert ezt nem igazán értem hogy miért ollan fontos hogy hogy áll az a csap amikor bele engeem a benzint?
Sziasztok!

Én Würth HSS Drylube sprét használok a láncra! Eddig nekem nagyon bevált. Nagyon jó a kúszóképessége, nem olajat hagy maga után hanem egy bevonatot. Ellenáll a fröccsenő és sós víznek ja és állítólag gyenge lugoknak-savaknak is.
Sziasztok!
Rég voltam már itt ,de jó újra vissza térni a megszokot oldalamhozz
Látom mindenki becsületesen megy a kis gépel,hát én se panaszkodok bár én kicsit jóbban tépem szegényt de mindenre vigyázok rajta nagyon meg becsülöm .Én álltalában városban ki huzatom néha nem mindig de ha ki megyek városon kivül akkor ami bele fér,nagyon jól megy én allatam amit edig mértem persze ezt csak egyszer teszteltem le rajta szél csendben Sopronbol Fertödig 18 perc a (4-esen keresztül 145-őt volt a vége,de igaz én csak 65 kg vagyok ot már elég instabil volt de átlagossan a 120, 130-at jól visszi Az egyik jó barátom adot egy igen jó lánc Sprét ami szerintem jóbb mint A Castro.a neve:Nocro 602 Lánc ápoló ausztiában meg található szintelen és keveset kel belőle fujno söt könyen tisztitható nagyon jó nekem be vált ,bár biztos van még jó pár ami van ilyen jó csak én nem tok rola na sebaj.Jó lenne ha vallamikor ösze jöne egy motoros tali egy szép időben!
Sziasztok
Jó száguldást.
CSÁ Zorzi!
6. 7000-es fordulaton van neked 100-on?:O Én meg azon pörögtem hogy nekem 120-an van csak... :P Lehet kicsit sokat gonodltam :)!
És sztem a tesztelő igen lenézi a gépet!100 ig sztem nem ebickél!Persze normális szemmel nézve nem pedig 1000-1300-as gépekhez hasonlitva! Másik hogy én 185 ccenti vagyok és sztem tökéletesen kényelmes, és ezt egy 650-es banditos is mondta mikor ráült hogy kifejezetten kényelmes! És én nem érzek semmilyen inbolygást 130-nál bár lehet azért mert tényleg súly függő! 90 Kg vagyok tehát lehet azért nem! És arrol nem is beszélve hogy fillérekből fent lehet tartani! És egyáltalán nem biszereg az ujjam meg stb ha megyek vele kisseb távon és nem hinném hogy nagyobb túrán "alhasi" fájdalmaim lennének(bár nem voltam még nagyobb túrán)!Jah és nem tudom ti probáltátok-e de nekem 8000-es fordulat számnál kilő a motor!Nem pedig jobban vibrál mint az a tesztelő irta! Igaz csak 1-2 mp ig lő ki mert utána váltani kell de erejét semmi féle képpen nem veszti el! ismételtem mondom nem pl egy 1000 gsxr-hez viszonyitva! Mert a két motort nem lehet hasonlitgatni! Ez nem száguldásra meg stb-re való sztem!
2800km van a gépben, teljesen gyári kivitel, semmi piszkálás (még ). Egy hónapja adtam neki padlót, akkor 130 volt a vége és stabilan tudta 15km-en keresztül (jött a város). Két hete 135, de ennél nemigen lesz sokkal több. Én 82kg vagyok.
Szerintem egyáltalán nem instabil. Na de 140 kilós motor! Én 100-120-al járok vele és nincs gond, nagyon kiszámítható. Nyilván csomaggal két személyel nem rakéta, de elég, főleg hogy annyit eszik, mint egy Simson.

Hétvégén jó idő lesz, megyünk Salgótarján fölé, meg Szlovákiába (Fülek, Kassa). Tapasztalatok utána.
Szélen utat. Csákány
Sziasztok
A hétvégén kipróbáltam ,7000-es fordulaton pont 100km/h megy.
Kicsit kihúzattam 130km/h-nál már nagyon instabil a járgány.
Találtam egy testet amiben leírják ennek okát ,érdekes
EZT AJÁLOM MINDENKINEK !
üdv
ui:ha valakinek van erről véleménye írja meg


http://totalbike.hu/tesztek/hondacbf250!2#poll
Ennek a tipusnak nem lehet állítani a hátulját...
cbr 600 f be olajgombát nem tud valaki?
használtat vagy akármilyet, vagy menyibe kerülhet?
Sziasztok!

Eladó plexi link

Köszönöm a figyelmet!

Zoli
csÁ!
Ezt a mocit hogy kell 2 személyesre állitani ? mert a kezelési kézikönyv semmit nem ír róla vagy talán nem is kell?
És nektek működik az alapjárat beállitó? mert én kicsavartam a csavart aztán elkezdtem az a hosszabikat csavargatni de semmi, nem történt semmi! Itt most én csináltam valamit rosszul vagy mi lehet a baj?
Első ,,majdnem" esetem nekem is egy kereszteződés volt!
Kedves narancs mellényes urak előttem kb 2-3 órával festhették újra a zebrát, és rendre fel is szedték a jelzőket.....
Naná hogy elkaptam az egyik csíkot.
Pillanatpánik, talp csatt az aszfalton stb. De megúsztam. Mondjuk a zebránál várakozók tuti ma is rajtam röhögnek.
Lényeg, tanultam az esetből! Azóta ha zebra közelébe keveredek max figyelem!
Hát nem mentem olyan gyorsan egy kereszteződésbe lassitottam berkatam kettesbe és a köv pillanat hogy fekszek .... és miutánjobban megnéztem a kereszteződést már pedig sikerült megnézni rájöttem hogynem aszfalt volt egy méteres csikban hanem ilyen kis aszfalt kavicskák amin még cipővel is lehet csuszni biztos tudjátok miről beszélek az útak szélén szokott lenni nah hát ott kicsit több volt de haragudtam is magamra hogy nem vettem észreés sok gázt huztam! de ugy is le akartam cserélni a visszapillantokat sztem tul nagyok bár nem mostanában :D meg karcokat sem igazán akartam!
Hello!

elvischacha1@freemail.hu

üdv: Puch
Hello!

Enyim 130km/h-nál off és 74 kg vagyok. (Érzésem szerint 115-120 fekszik neki max.)
Én eddig már majdnem 3 alkalommal feküdtem el vele. Hogy sikerült megúszni?
Mákom volt. Ennyi. Egyszer majd nem lesz.
Állítólag nincs olyan motoros aki nem esik.
Tudom ez nem vigasz. De ha megúsztad 1 tükörrel mázlista vagy!
Akárkivel előfordúlhat. CSak két kereke van
örülj, hogy nem törted össze magad.
egyébként csak én vagyok olyan fasz hogy elcsuszok ezzel a mocival vagy elöfordult ez mással is?
2005ös. 13000 km rel