Helló
Nem az enyémet lopták el, hanem egyik cimborámét.
Am úgy tudom megvolt a tettes és talán ő jelentkezett, váltságdíj fejében, ha jól tudom.
De el lett neki magyarázva, hogy ez nem jó vicc.
Végül is ingyen és bérmentve került vissza a kis CBF a tulajához.
Ben-q.
Elfogadni talán elfogadják, mert a gyári és rá van ütve ami kell, talán CE felirat
de nem vagyok benne biztos.
Csak a hangváltozás!? ... hááát
Nem tudom, lényeg hogy sztem a gyáriból akkor éri meg varázsolni, ha van mellette egy "bontatlan" kivitelű gyári kipuffod.
Esetleges "műszakis" dobként.
De szerintem nemigen zakatolnak érte műszakin.
Sziasztok
Sportdörgőt közdarab beiktatásával is föl lehet varázsolni.
Vagy külön gyártatni rá egyet, mert az is lehetséges
De a gyári belezése az a legolcsóbb.
Voltam ma túrázni fertőd-szombathely fele!Útassal, dobozzal és 100-110-es túra tempóba 7-7,5 ezres fordulaton a fogyasztás 4L lett!És a vége 120 volt! nem kevés ez? egyedül 140-en a vége bár itt nem tudtam előre dölni....
csá ben!
ghostrider1984@freemail.hu Ő tud neked segíteni kipufogó ügybe!Mert erre a tipusra nem lehet kipuft kapni!CSak átalakítani és ő meg tudja neked csinálni!
nah csak erre voltam kiváncsi mert ha mondjuk 90-100-al mentél mindnig és nem lett baja azt megértem!Mert én 110-el megyek majdnem mindig és kicsit soknak érzem neki!De ha neked nem volt baja akkor talán nekem se lesz! kösz
Foregon! Semmi hadititok nincsen benne, és úgy érzem, válaszoltam! Autópályán 120-130, egyéb utakon ahogyan azok minősége, a látnivalók és a kresz engedik, 50-120. Egy ilyen motorral az ember autópályára nyilván nem élvezkedni megy, hanem mert ráesteledett valahol az ország másik végében, vagy mert szakad az eső, és nem akar éjszaka fáradtan szembeforgalommal és tébláboló állatkákkal foglalkozni az úton. Ja és a plexitől szerintem nem nő, hanem csökken a légellenállás! Képzeld el, ugyanazt a domború felületet nem mindegy, melyik oldalával tolod előre. Ha nincs plexi, a felsőtested vitorlaként működik.
Üdv
:D látom csiga valami hadi titok ez a túra tempó ! akkor ugy kérdezem hogy a 42000 km alatt 100-al vagy 110-el motoroztál folyamatosan vagy kevesebbel vagy esetleg többel?
igen ha pörög kevesebbet eszik ebbe biztos vagyok!persze bizonyos szintig pörög... Én 7000-nél váltok ha szerpentinen vagyok 8000nél!kikell jól pörgetni hogy a következő sebességnél ne erőlködjön..! Nekem 4 liter főlé nem sikerült még igy vinni a fogyasztást! pedig 110-es tempoba szoktam motorozni vele mostanában!Egyszer volt 3 Liter alatt a fogyasztás :D egy teli tankal (16L) mentem 470km-ert és nmég volt a tankban egy 20-30 km-nyi!de akkor az útazó 70-80 volt!És nem vagyok bent biztos de nekem 9000 nél van 140--en ! Azt tudom hogy két személyel nem éri el a 140-et csak a 135-öt nyögvenyelősen!
Foregon!
A környezetemben lévő összes 250-esnek szarakodik a szivatója!
Az utazót félreértettem, azt hittem, azt kérdezed, mennyivel BÍR menni ennyire felcuccolva, erre írtam a 130-at. Ebben az esetben is van még egyébként 1500 rpm a pirosig. Másik ugyanilyen motoron pedig 2500! Na most légy okos, melyik fordulatszámmérőnek higyj És hogy mit szeret a motor és mit nem, szerintem a fogyasztásból kiválóan lemérhető. Osztrák és Szlovákia-i szerpentinezéseknél pörgetni kell rendesen, ha lépést akarsz tartani a 600-asokkal, ezresekkel. Mégis ezeken a napokon ment mindig 400 fölé a km-számláló 2 tankolás között. Tehát a motor szereti a pörgést (NEM a széthajtást!)
Üdv
igen 2006-ot akartam irni!de akkor sincs 2 éves! Én meg azt hittem csak az enyémnek szarakodik a szivatója :)! a 130-as utazót nem irtad el véletlen?:D hát 140-a vége a motornak! :P nem sok a 130-as utazó ? Én 110 felé nem merek menni utazóba!
CBF 250 motorom eladó!
Hirdetés:
http://www.hasznaltauto.hu/2272295_hon
da_cbf_2005
üdv