Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a 160km/h 80-90kg-val tuti kamu lehet...mert akiket én kérdeztem régebben a mociról..176cm/65kg a srác..és 120-130közötti végsebességet mondott.Bár 4ütem mellett állok,de 125ccm-is gépből inkább 2ütemüt vennék.Aprilia-t pl.Azok már tényleg jól mennek,és van vagy 35-40L. is...
De én 170cm/55kg vagyok,és még igy is majdnem nagy a 250-es cbf.Mármint ülése elég magas szerintem.400-assal vizsgáztam.Suzuki bandit.Simán leért mindkét lábam,itt meg max egyik.
De szeretem ezt a gépet,még nem okozott csalodást!
Meg könnyen alakitható,lehet bele valami kis egyediséget is vinni...
Köszönöm a kedves szavakat , de nem vagyok szakértő, sőt még csak hozzáértő sem.
Én is nézegettem a ,,kis" 125-ös CBR-t.
Amikor az egyik srác (most tavasszal) vett egyet és megláttam közelről, lemondtam róla. A (nem túl nagy) 187cm-emmel olyan volt mellettem, mint egy motormakett. Ki sem próbáltam. Szerintem méretei miatt jóval kényelmetlenebb a CBF nél.
Rossz nem lehet, mivel HONDA Ami érdekes benne, hogy nem lég hanem vizhűtéses és azt hiszem hátul is tárcsafékes. A kétliteres fogyasztás igaz lehet, mert a munkatársam CG125-öse is annyi körül eszik. Mondanám, hogy rákérdezek a sráctól, milyen a kis CBR, de nem lenne értelme.
(Többször azzal jött, hogy az ő 125-öse a szerintem 80-90kg súlya alatt 160km/h-t megy teljesen gyári összeállításban. Ettől kezdve azt gondoltam, nincs kivel beszélni.)
Meg kell nézni jól, és kipróbálni vásárlás előtt. Szerintem a lényeg, hogy a TE céljaidnak megfeleljen + hogy ,,büszke" tulajdonosa legyél.

Este kiviszem az én gépem is egy körre! Már 1 hete pihentetve van.

Sziasztok
Tudom hogy nem egy cbr,de nem gondolkoztál még egy innován?Arra amire akarod használni szerintem tökéletes volna neked az anf 125.Főleg úgy ,hogy van egy nagyobb géped otthon.Csak azért mondom mert nekem is volt egy ,és biztos hogy amint lesz lehetőségem veszek egyet.Ezt a tipust Mo-n valamiért nem értékelik,pedig a legjobb városi motor.Csak néhány adat:1.2-1.5 liter fogyi 100-n,98 kg,körváltó, és kb ugyanannyi lóerő mint cbr.Használtan nevetséges árakon kínálják,és van egy-két ismerősőm,akik a nagy gépek mellett csak ezzel járnak nyáron a városban.Én még rosszat soha nem hallottam erről a tipusról.Ha le tudsz mondani sportos formáról(a városban amúgy minek is?)soha nem kell másik.
Hát köszönöm szépen a véleményeket!

Valóban, a méreteimhez képest "megfelelő" motor LENNE, de azt hiszem a cbr 125r talán még megfelelőbb, mert:
-ok, 20 éves leszek... de 47kg vagyok... Lehet, hogy elbírnám a mocit, de nem igazán vagyok benne biztos.
- nem most tanulok bele a motorozásba, csak az első "igazi"-t úgy értettem, hogy nem veterán gép.. értitek!? eddig simsont, meg etz 125-öst kínoztam, egész jól...

A kis cbr azért tetszik, mert szeretem a sportos gépeket is, meg igazság szerint a cbr 600rr-t nézegettem, dehát ugye: méret, kg, erő... Meghát megölne egy akkora gép, meg aztán nem is vagyok divatmotoros, hogy "ha nem gixer vagy cbr 600 akkor inkább semmi"!
Meg hallottam, hogy a kistesó (cbr 125) igen keveset fogyaszt (2l), és a másik, hogy a fenntartása is nagyon olcsó... Amúgy meg otthon van egy GS 500, azzal szoktunk túrázgatni, arra gondoltam, hogy akkor nekem elég lenne munkába menni stb egy kisebb gépezet... talán még 1-2 kisebb túrát is kibírna, nem?
Beszélni akartam 1-2 kistesóssal itt a fórumon, de megláttam mi a téma és inkább kifelé fordultam:
-legnagyobb problémájuk, hogy a jogsi hülyeség és felesleges letenni és hasonló
szerencsétlenségek...

Már nem emléxem ki mondta, hogy gondolja nem vagyok bütykölős... Na ezt kikérem magamnak!
Nálunk én különlegességnek számítok, mert NŐ LÉTEMRE szeretek motort "bütykölni" (míg másoknak 1000re felmegy az agyvizük én még mindig szerelnék ), de ez csak a szocimocikra vonatkozik!
1x régen totál bedöglött a régi simsonom és "újraélesztettem" azok alapján, amit a szerelőtől ellestem!
Tom, nem nagy cucc, de én így nőként erre büszke vagyok!

Köszönöm tényleg mindenki véleményét és remélem írtok még
Csatlakozom az előttem szólokhoz kitünő kezdő motor lesz a Te méreteidhez (legalább is gondolom). Minimális fentartási költsége van és megbízható. Ez a két dolog számodra szerintem fontos lesz mert nemhiszem, hogy "motorbütykölős" tipus vagy.
Egy hátrány viszont lesz ez valszeg tipushiba az a VÁLTÓ . Ha megszokod, hogy még mozgás közben betedd üresbe a váltót mielőtt nagyon lelassul a motor akkor semmi gondod nem lesz akkor sem ha városi araszolásnál felmelegszik az olajad a váltóba. Ki kell próbálni hozzá több féle olajat sajnos a szervizbe az ásványit teszik bele...
Váltóval kapcsolatban kérdezd a többiek véleményét is..
Ilyen egy tökéletes motor bemutatás.
Ezt az analízist bármikor be lehetne rakni akármilyen motoros újságba.
Gratula Nemmis!
Sziasztok!
Egy kollégámnak CG 125-öse van. Én annak köszönhetően vettem HONDÁT! Strapabíró, kis fenntartási költségű és iszonyat keveset eszik. Nekem annyi nem tetszett benne, hogy ,,túl pici" az én magasságonhoz. Illetve nem megy kényelmesen akkora sebességet, hogy a pótkocsis IFA ne próbálkozzon előzéssel.
Így elkezdtem nagyobbat keresgélni. Ekkor jött a CBF 250! (Igazából CBR-t nézegettem, de abból nincs 250-es)
Lényegesen nagyobbnak néz ki a CBF mint a CG, és sebességben is jobb! Súlyát tekintve viszont érzésem szerint alig nagyobb a CG-nél. Könnyen irányítható kezes jószág.
(Előzetes tapasztalat nélkül, azért jó vele vigyázni, csúnyán meg lehet borítani.)
Szerintem a motorok között, olyan mint autók között az OPEL. Van tőle szebb is, jobb is, luxusabb is, de mégis az az igazi!
A tapasztalatokat, meg kell hallgatni, de azok alapján sosem fogsz tudni dönteni!
Nincs olyan motor vagy autó amire rá lehetne mondani, hogy ez jó, vedd csak meg nyugodtan.
Mindenben van jó és gyengébben sikerült darab. Enyimmel eddig minden rendben, mégsem merném senkinek azt mondani, vegye meg, garantálom semmi gondja nem lesz vele.
Ugyan ez igaz a menetteljesítményekre is. Abban sem lehet általánosat mondani.
Enyim pl. a 75kg-os súlyom alatt eddig nem ment 130nál többet. Igaz minden eredeti rajta. A 130-at sem bírná hosszú távon (max pár hónap nyüzgölésig). Igaz én nem is mennék vele többet, mert szerintem nagyon kicsi a súlya. Komolyabb széllökés dobja mint a falevelet.
Szerintem:
ha most akarsz beletanulni a motorozásba,
ha a 110-120-as utazótempó elég neked,
ha nem ragaszkodsz a gumifüstöltető elinduláshoz,
ha nem szeretsz sürven tankolni,
ha kicsit jólesik amikor a mocidat minimum 500-asnak nézik
akkor CBF 250 megfelelő motor neked!
Mailcimem: beppekukacmailboxponthu
Irj, aztán egyeztetünk.
Igen szegedi vagyok.
Összefuthatunk valamikor.
Szia Ancsi!
Irj e-mail-t.Irok róla!

arlen_ness@freemail.hu

Csak dicsérni tudom!
Ui:nincs 2egyforma moci,hogy minden alkatrész egyszerre,ugyanugy kopjon be....ezért lehet menetteljesitményben is változás!
Enyém jól gyorsul,faszán harap az átalakitott dob miatt,és végre is 148km/h..utazó seb.se rossz!
Jah.Túrázásra is tökéletes.Ha Linz-ig kivisz,ami Esztergomtól 500km-er...meg haza is hozz...szóval.
Fogyasztása:túránál:2.5-3L körül sikerült kihoznom,ha csak Pesten megyek sportosabban:3.5L
Helló Mindenki!

Csak azért írok, mert jövőre szeretném megvenni életem első "igazi" motorját, egy CBF 250-est!
És a segítségeteket akarom kérni abban, hogy léci írjatok már meg némi tapasztalatot nekem, mindenre kíváncsi vagyok, mert eddig szinte erről a moccról csak jót hallottam, szeretném tudni, hogy valóban így van-e!?

Nemtom, itt köztetek milyen arányban vannak a nemek, mert speciel engem "hülyének" néznek, amiért nő létemre cbf 250-est akarok és nem valami "hozzám illőbbet"...
Állandóan a cbr 125-össel piszkálnak, de igazából én amolyan "állandóan menős" fajta vagyok, sz"al nemtom elképzelni magam mondjuk 400km-en keresztül egy kis cbr-en, meghát az a gép nem is arra való... szerintem.
A CBF 250-es viszont kezdettől fogva "megbabonázott" és most, hogy hamarosan eljő az idő remélem ebben ti is pártolni fogtok!?
Sziasztok, Kezdetben a váltó nekem is akadozott. Ha megálltam alig tudtam a a gépet betenni üresbe.
Soha nem az üres helyén akart bekattanni. 12000 km-nél már egész szépen mozog
Köszi a korrekt választ.Az enyémnek a váltója volt sz.r.Ha betedted eggyesbe onnan már nem mozdult,valamikor meg teljesen jó volt de ez volt a ritkábbik.Millióegy olajcsere mire olyan lett hogy eltudtam adni.Érdekességképpen az enyém sokkal gyengébb volt mint a haveré,pedig egyformán járattuk.Én nagyot csalódtam.Köszi mégegyszer a válaszokat.
Sziasztok!
Nincs valakinek egy service manual-ja cbf250 hez?
Kicsit belekukkantanék mielőtt a 6000 servizre vinném a gépet.
Köszi!
lazargabor!
Ugye szegedi vagy?
Egyszer összefuthatnánk egy kis tapasztalatcserére...
500-as és 250-es ügyben is.
Üdv, Beppe
Mint láttad nem is akartam összehasonlítani,de mivel a kérdés ilyesmikre utalt ,mégiscsak probáltam összeállítani a két tipust.
Egyrészt csalódtam ebben a tipusban(konkrétan az enyémről van szó,de most is azt gondolom ha JÓ ez egy szuper gép),amúgy új cbf250 -t már nem lehetett kapni.Ez volt legközelebb árban és fogyasztásban a 250-hez.Nem akartam nagyobbat,de mást nem tehettem ha a 250 ki van lőve.
Helló!

Bocs a késésért!

E. lámpa : 15 e.
Index: 8 e.
Tükör (pár) : 10 e.
Műszerfal: 25 e.

Ha jók az árak, szólj!

Üdv: Puch
Max jövöre.
Tulajdonképpen azért cserélted be mert nem tudták a másikat megcsinálni és eleged lett belőle?Vagy nagyobbat akartál.
hematoma!
Ha használt érdekel, nekem van egy CBF500-as eladó.
Kigyorsitásnál,hogy lehet összehasonlitani egy 250-es gépet egy 600-assal?
Kategorián belül szokták ezeket!
Hasonlits össze ennyi erövel egy opel corsa-t,egy 2000-res vetra-val!
58 lovas,és két hengeres.Alacsony fordulaton olyan a hangja mint egy négyhengeres autónak,aminek nem megy egy hengere.(kicsit traktoros)De amint emelkedik a fordulat előjön az a jellegzetes hondás suhogás.Ez már nagyon jó hang.Az első nagy különbség a súly.Mint tolni,vagy borítani sokkal nehezebb mint a 250-t.Én úgy éreztem mintha még annál is nehezebb,mint a súlyadatok közölnek.Kigyorsítást és a fékerőt nem is lehet összehsonlítani.Az enyémen ABS is van ami szintén nagyon jó.A tesztek és én is azt mondom,hogy a szükségesnél sokkal jobb cuccokat raktak fel rá.600-as Hornet váz,900-as műszerek,Cbr 1100 xx fékek,kinézetre a Cbf 1000 is pont így néz ki.
Csak viszonyitás képpen. De gondolom idén már nem mész vele.
Mire lennél kiváncsi?Olyan sok infót nem tudok mondani mert csak 100 km van a motorban.