vegyél mito-t...meg lehet azon is tanulni motorozni..sőt...igazából ott kezdődik az egész történet..jó futómű,erős blokk, tetszetős idomok..nyugisan is lehet vele menni, és később ha úgy érzed már, akkor mégis van benne erő,amit ha kihasználsz ,nagy élményben lesz részed..
én észre se vettem hogy írtál úgy eltünt a többi hozzászólás között amúgy ott általában ilyen a szint mint amit tapasztaltál nem csak veled olyanok amúgy sztem is a ninja 250mellett kéne döntened vagy esetleg GS500F az szerintem tök szép,engem elriaszt a 200kilója kétlem hogy megtudnám tartani rs125öst semmiképse vegyél ha nem szeretnél megkopaszodni idő elött
Hát ez már csak ilyen de egyszerűbb ha felveszel valakit msn-en és sokat tud segiteni ha akarod felvehetsz engem is és elmondom a vélemyényemet egész sok motorrol amivel mentem aztán hátha megtaláljuk ami neked való igazán
Szia! Most először megnéztem azt a topikot, tényleg elég bunkón viselkedtek Veled! Dehát az egy ilyen társaság .
Ma voltam a Hondánál körülnézni. Csak most tudtam meg, hogy már nem is lehet többé újan CBF 250-est és CBF 500-ast kapni, valamint hogy a CBF 600-as megkapja a 600 RR blokkját kissé visszafogva.
Kis cbr: nekem nagyon tetszik (de inkább a 2007-es), csak: van 1 valamilyen szintű "teljesítési vágyam" mármint azért mert a családban senki nem hajlandó "elhinni", hogy megbírkóznék hosszú távon egy nagyobb motorral is, mint egy 125-ös, a másik, hogy ... áá.. mind1. csak nem akartam beállni a lányok hosszú sorába azzal, hogy én IS cbr 125-öst veszek.
Bár lehet, hogy jobban járnék...
Előnye, hogy elfér a szobában na jó, ez csak poén
De azért remélem csatlakozhatnék hozzátok 1-2 vagy esetleg több túra alkalmával?
Akkor néhány kérdés a kiscébéerrel kapcsolatban:
- Szerintetek megéri inkább újat venni vagy jó használtan is? (Én inkább az új felé hajlok.)
- Valóban kibír egy hosszabb túrát is vagy ki kell hajszolni a lelkét érte? (ez az amit nem szeretnék!)
- Eljönne velem valaki mikor megveszem?
Nemtom most van-e itt valaki, gondolom nem, mert amikor én itt vagyok akkor épp rajtam kívül nincs itt senki...
Szeretlek titeket!
Tegnap tiszta szar volt, mert nem volt itt du senki (szokás szerint ) a fórumon és átmentem az rs 125-ös fórumba, ahol nem kis szinten leugattak (meg lehet nézni ), csak mert feltettem néhány kérdést az rs-ről, mert igenis szép moci, nekem tetszik és mint mondtam én olyan fajta vagyok, aki "keres, mielőtt talál"...
Jövőre szerettem volna venni egy mocit, de még nagyon nem találtam olyat, ami minden tekintetben megfelelne, így lehet, hogy még húzódik... na szóval kérdezgettem őket 1-2 dologról (mert igenis csábítOTT az rs azzal, hogy 125-ös és mégis 34 ló), erre szinte majdnemhogy azt kaptam hogy "mit akarsz, te béna, f*sz, hülye, k*rva...
De mind1, ha megnézitek mindet 16-17 éves hülyegyerekek, akik feszítenek egy másfél millás vason és erre büszkék. Honnan az a pénz? Kérdem én. Hát nem hiszem, hogy a "saját kezük munkájából".
Bár, ha jobban belegondolok, lehet, ha apuci, meg anyuci alámtolt volna egy több millás gépet én is ilyen lennék... Vagy mégse?
Azt hiszik ők a fasza gyerekek. Na de mind1.
Alám senki nem tolja be a milliós motorokat és azt hiszem ezt nem is sajnálom. Legalább büszke leszek arra, hogy SAJÁT MAGAM szereztem meg, merthogy akkor igazán büszke lehetek majd rá!
Az viszont biztos, hogy én sose fogok tudni azzal felvágni, hogy "sokszor cserélgetem a motorjaimat", de ez sem baj!
A másik a GS 500, ami szerintük egy olyan gép, amin "aludni jó"...
Hát uram bocsá", de én MOTOROZNI akarok, nem pedig meghalni. De mindenkinek más az ízlése.
És nem rendelkezem 1000 éves motoros múlttal, nem hazudtam senkinek azt (mint ahogy nagyon sokan teszik ezt ), hogy "persze, én már gyerek korom óta motorozom"... tipikus szar sablonduma.
Nem így van, és ezt soha nem is tagadtam és nem is fogom!
14 évesen tört rám először a láz, hogy motort "akarok"... Hát kicsit várni kellett...
De mikor már lett, akkor sem kaptam milliós gépet. Az összes áráért DOLGOZTAM, mert sajna nekem 1. anyám nem keres úgy, hogy ezt az álmom fedezni tudná, 2. apám nem olyan jófej, hogy bármibe is besegített volna... és itt kb ki is fújt a "segítség lista".
A másik: kedvelem nagyon a sportmocikat, de inkább túrázós fajta vagyok. Az én motoros beállítottságom teljesen más, mint a nagy átlagé. Én nem csak akkor érzem magam motorosnak, ha ezren +bámulnak mert van egy méregdrága gépem, vagy ilyenek. Nekem akkor is jó, ha 2 kukoricaföld között "repesztek" (már amennyire lehet) pl egy simsonnal....
Na, de ez én vagyok és sajnos egyre kevesebb az ilyen "mély érzésű" ember, de természetesen tisztelet a kivételnek! Nagyrészt nektek!
Amúgy én inkább az új Ninján nézném meg magam!
Aranyos vagy, de nem kellene ilyen szépeket mondani, mert a végén elpirulok...
Üdv Mindenkinek!
Ancsi88: Nekem 125-ös cbr-em van 2 hónapja. Először is a motorom fórumjával szempontban egyetértek Veled...Gondolom azért van ez, mert ott sok a 16-17 éves korosztály.
Szóval eddig 2e km-t tettem bele (7e-rel vettem). Elötte CG-m volt, azért annál klasszisokkal jobb, gyorsabb (annak 90 volt az utazója), ennek 100-110. Fogyasztásról talán annyit, hogy 3-3,2 liter körül eszik, ha haladnak (100-110) vele. Végsebességéről sok mindent mondanak, nekem egyenes úton 120-ra megy fel, ott elfogy neki...persze nagy lejtőn bele lehet kergetni a 130-140-be. Szerintem egész kényelmes is, bár még 250 km-nél nem mentem vele többet egyszerre. Egyenlőre ennyit a kis cbr-ről. Amúgy nekem is a cbf 250 volt az álmom (még talán most is), csak most így jött össze
Sziasztok!
Rég jártam erre,pláne,mert net közelben sem voltam .A motorról jókat tudok mondani én is,nagyon szeretem.Valamit elárul az is,hogy nyáron nem egyszer mentem a nagy testvérekkel ( CBF 500-600-1000 ) együtt túrázni és sosem volt gond a sebességet tartani velük.Jó nyilván nem 160-as utazó volt a jellemző .Ez a moci egy könnyen és olcsón fenntartható gépezet,nem hagy cserben sehol.12.000 km-hez közeledek vele,eddíg semmi probléma nem jött elő rajta és remélem nem is fog.A váltóval nekem nem volt gondom eddíg,simán veszi a sebességeket,álló helyzetben is veszi az 1-est egyből és 2-esből is vissza tudom rakni üresbe álló helyzetben egy pöccintéssel.Kezdő motornak kiváló,persze figyelembe kell venni a méreteidet,mert pl. én is 170 cm vagyok,de nem ér le mindkét lábam egyszerre kényelmesen.125 vs 250 témában kérdezhetsz Ancsi88 drága,mert volt szerencsém kipróbálni és menni a cbr125-el is.Haveromnak van,aki szereti is a gépet,amúgy Zsoltee cbr néven fenni s van itt,sztem nem sértődik meg ha kérdezgetsz a mociról.Nekem ami egyből feltűnt a 2 motor közt,hogy a 125 sokkal keskenyebbnek tűnik az enyémhez képest és könnyebbnek is.Motorozni azzal is jó,nekem tetszett.
Ancsi88 kérdéseiddel nyugodtan bombázz minket,szívesen segítünk/segítek egy ilyen belevaló csajszinak A kép valóban jó rólad,jól mutatsz a mocin,szívesen megnéznélek élőben is egy motoros túrán,tuti csini lennél akár egy cbr 125,akár egy cbf 250 nyergében.
Na üdv mindenkinek!
Jaa és Zee,én azért párszor meglátogattalak a nyáron Esztergomban és remélem jövő nyáron sikerül együtt motorozni többet is.
Még csak annyit, hogy a mail címem KIZÁRÓLAG "nemmis"-é, a többi felmerülő témákra itt válaszolgatnék!
Ja, és hogy lenne má" vége a moccozásnak!? Te gonosz!
Én kint voltam a 7végén és olyat taccsoltam a jégen egy haver ETZ-jével... Nagyon csúnya volt!
Vicces, de jövök neki egy tükörrel, meg egy indexlámpa búrával!
Na itt vagyok, bocsi mindenkinek, hogy nem írkálok rendszeresen, de csak a 7en lesz otthon netem, akkor majd írok 1000rel, addig csak kb. fél 1-től 2ig, 3-ig tok fenn lenni...
Köszönöm szépen, de egyelőre nemtok motort venni, leghamarabb csak jövőre!
Igen, amúgy nekem is az ülésmagassággal van a bajom, mint már mondtam.
Mellesleg én inkább a sportos gépeket szeretem, de mivel nagyon szeretek túrázni, azért néztem ezt a mocit (cbf 250), meg mert ez az, ami az "én" kategóriámban nagyon tetszik!
De mivel még nagyon nem vagyok biztos a dolgomban, ezért lehet, hogy várok még egy picit a vásárlással, mert ugyanis én mindenképp hitelezni fogom a mocct és rohadtul nem mind1, hogy milyet... Nem szeretnék életem végéig egy olyan gépet fizetni, amit egy hét után már nem érzek magam mellé valónak...
Egyébként én nem is akarrok semmiképp 250-esnél nagyobbat, ezért:
Amiket még nézegettem az az Aprilia rs 125 (nagyon durva az a 34 lóerő ahhoz a kis géphez =- minek vegyen az ember 500-ast, ha abba a picibe is bennevan majdnem ugyanannyi ló!?) és az új Kawa Ninja 250r (30 ló)... mind2 nagyon ütős, de még gondolkodom!
"Legyen kicsi és erős!" Mint én!
Sajna nem Visegrádi vagyok, de imádok oda járni!
Mellesleg nálunk is csak 1 cbf-es van a városban!
Érdekelsz drága! Már hogyne érdekelnél!?
itt az én címem, 1szerűbb, ha te írsz! =- pythonbaby@citromail.hu
Hello Ancsi88!
Nem birtam rávenni a párom, hogy ö irjon, igy én válaszolok. :-)
2004-óta van jogsija, már a CBF250-essel tette le a forgalmi vizsgáját. Az akkori joghézag miatt nem lehetett "A" kategóriára, csak "Akorl"-ra jelentkeznie, Igy az akkori motorunkat (Yamaha XV 535DX) egy CBF250-re és egy CBF500-ra cseréltük le. Nem bántuk meg, nem mintha a Virago rossz lett volna, de ez más.
És a családi motorozás beindult. A párom a 250-essel simán tudta tartani a 90...110-es tempót, akkor volt gond, ha nagyon erösen fújt a szél, vagy kamiont kellett elözni. 120-nál jobban nem is volt hajtva, érezhetően az e feletti sebességtartomány nem ennek a gépnek való.
A párom 165 cm magas, csak lábujjheggyel tud letámaszkodni, de mivel nem túl henéz a gép, ez igy O.K. A három év alatt (ami alig több, mint két szezon, mert aug. 20. után kapta meg a josiját 2004-ben) 15 ezer km-nél tart a motor, és semmilyen gond nem volt vele (egy pici nyűgje van, hidegen nagyon érzékeny az indulás elötti alapos bemelegitésre). Végig ügyeltünk a szervizelésre, idöben megkapott mindent, ami jár neki.
A gyári gumik jók, jól birják a nedves utat is. A motor elég kényelmes, az egy napi max. távolság egy Szeged-Kékestetö-Szeged volt, ez több, mint 400 km. A fogyasztás 3-3,5 l/100km.
Végül még annyi, hogy családi okok miatt eladó:
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/161473
Üdv, Beppe
Megjött a HÓ!
Már vagy kb 3 cm. Azt hiszem vége a motorozásnak.
Múltkorában majdnem eldobtam vizes falevelek miatt, azóta parázok rendesen.
Bár a kis Yamaha robogót (félig meddig ajándék árban volt, én HONDÁT akartam!) megkínzom este.
Nektek mennyire vált be a cbf gyári mintázatos gumi?
Köszi !
Képből azért nem olyan került fel, mert itt (ezen a lapon) a motor a lényeg!
De ,,bővebb információért" állok rendelkezésedre a
astragft@freemail.hu
címen.
Hmmm...
Ezt nem sokan szokták hangoztatni, de köszönöm szépen!
Szép a moci valóban, csak kár, hogy nem saját...
Én uccsólag kb 1 hónapja mociztam Visegrádra, de akkor aszontam, hogy ELÉG mert iszonyat hideg volt, mikor hazaértünk 1 órát feküdtem a kádban, mire éreztem a testem!
Mellesleg én is mondanám, hogy jól nézel ki , ha olyan képet tettél volna fel, amin látszol TE IS és nem csak a mocc!
1ébként szép a mocid! Grat hozzá!
Mondanám azt is, hogy felülnék, de nem nagyon szeretek hátul ülni, mint már mondtam..
De ettől eltekintve: Voltam kint tegnap este!
Aki azt mondja, a CBF 250 nem használható -3 fokban az hazudik!
Aki azt mondja, nem normális aki -3 fokban motorozik annak teljesen igaza van!
Ezen kívüli megállapítások:
Scotchlite 3M AARD nadrág cipzározható belsővel, térdprotektorral tökéletes! -3 fokban 100-as tempónál sem lehet benne érezni semmit a külső hőmérsékletből.
IMET textil motoros dzseki (hondánál most akciós, én 20-ért vettem) cipzározható belsővel, kivehető protektorokkal tökéletes! Szintén semmit sem lehetett érezni a külső hőmérsékletből. cipzárnál sem szivárgott! (1db hosszú ujju póló volt csak alatta)
HJC sisak Bamba voltam, nem tettem be az orrvédő idomot, így a plexitre lihegtem. De tökéletesen bevált! Semmi hideg szellő, lefagyott arcizmok stb. Igaz továbbra is zúg mint régen. (Ezen még dolgozok, ötlet van csak idő nincs a megvalósításra.)
IMET fekete bőrkesztyű: Off. 40km/h után olyan volt, mint ha semmi nem lenne a kezemen. Így 5 km-enként megálló és kézmelegítés.
Szereznem kell még eg motoros csizmát is. A Seibel bakancs igen légáteresztőnek bizonyult.
Ja, és azt még tudni kell rólam, hogy rajongok a hüllőkért, legfőképpen az óriáskígyókért, ezért otthon néha ennek a szenvedélynek más állatok is áldozatul esnek!
Megintcsak köszi, hogy mindenki ilyen lelkesen reagálgat a kérdéseimre!
Nem, az innován nem gondolkoztam és (nincs értelme hazudni) nem is akarok!
Pont azért, mert szeretnék egy saját "igazi" mocit, de nem akarok nagyot (250esnél nagyobbat), a GS ami otthon van, az meg nem konkrétan az enyém, hanem úgymond a "család paripája", de még nem is vezethetném, mert a drágaságunk nem a fojtott változat!
Engem csak hordozgatnak vele túrázgatni, meg ilyenek, hallom is othon soxor, hogy minek nekem saját motor, de magyarázd meg ezt egy olyan embernek, aki tud vezetni, hogy élete végéig a hátsó ülést nyomja... Na nem! Meg amúgy se az a "benzintyúk" fajta vagyok!
Van egy ismim, neki van egy cbr 125-öse, de még a régebbi, ő aszonta a max. sebessége 120km/h (de az már nagyon nem esik jól neki), két személlyel még annyi se!
És valóban egy "termetes" férfinek kicsit "nyomin" áll a kistesó, de az én méreteimhez viszonyítva szerintem egyáltalán nem merthogy ugye mint már mondtam kb 47kg és olyan 163cm körüli
vagyok!
1x egy túrán lefényképeztek rajta, szerintem nem néztem ki hülyén, legalábis nekem nem tűnt aránytalannak a helyzet!
Szóval így összevetve szeretnék egy mocit, ami kevés pénzből fenntartható, "nagynak néz ki" de ugyanakkor mégse az és amit már említettetek =- büszke lehetek rá!
Ma voltam a Hondánál körülnézni. Csak most tudtam meg, hogy már nem is lehet többé újan CBF 250-est és CBF 500-ast kapni, valamint hogy a CBF 600-as megkapja a 600 RR blokkját kissé visszafogva.
Ha vkit érdekel este v holnap 1 körül itt leszek
Kis cbr: nekem nagyon tetszik (de inkább a 2007-es), csak: van 1 valamilyen szintű "teljesítési vágyam" mármint azért mert a családban senki nem hajlandó "elhinni", hogy megbírkóznék hosszú távon egy nagyobb motorral is, mint egy 125-ös, a másik, hogy ... áá.. mind1. csak nem akartam beállni a lányok hosszú sorába azzal, hogy én IS cbr 125-öst veszek.
Bár lehet, hogy jobban járnék...
Előnye, hogy elfér a szobában na jó, ez csak poén
De azért remélem csatlakozhatnék hozzátok 1-2 vagy esetleg több túra alkalmával?
Akkor néhány kérdés a kiscébéerrel kapcsolatban:
- Szerintetek megéri inkább újat venni vagy jó használtan is? (Én inkább az új felé hajlok.)
- Valóban kibír egy hosszabb túrát is vagy ki kell hajszolni a lelkét érte? (ez az amit nem szeretnék!)
- Eljönne velem valaki mikor megveszem?
üdv. nektek
Lenyomhat sebességben,de verem fogyasztásban
Nemtom most van-e itt valaki, gondolom nem, mert amikor én itt vagyok akkor épp rajtam kívül nincs itt senki...
Szeretlek titeket!
Tegnap tiszta szar volt, mert nem volt itt du senki (szokás szerint ) a fórumon és átmentem az rs 125-ös fórumba, ahol nem kis szinten leugattak (meg lehet nézni ), csak mert feltettem néhány kérdést az rs-ről, mert igenis szép moci, nekem tetszik és mint mondtam én olyan fajta vagyok, aki "keres, mielőtt talál"...
Jövőre szerettem volna venni egy mocit, de még nagyon nem találtam olyat, ami minden tekintetben megfelelne, így lehet, hogy még húzódik... na szóval kérdezgettem őket 1-2 dologról (mert igenis csábítOTT az rs azzal, hogy 125-ös és mégis 34 ló), erre szinte majdnemhogy azt kaptam hogy "mit akarsz, te béna, f*sz, hülye, k*rva...
De mind1, ha megnézitek mindet 16-17 éves hülyegyerekek, akik feszítenek egy másfél millás vason és erre büszkék. Honnan az a pénz? Kérdem én. Hát nem hiszem, hogy a "saját kezük munkájából".
Bár, ha jobban belegondolok, lehet, ha apuci, meg anyuci alámtolt volna egy több millás gépet én is ilyen lennék... Vagy mégse?
Azt hiszik ők a fasza gyerekek. Na de mind1.
Alám senki nem tolja be a milliós motorokat és azt hiszem ezt nem is sajnálom. Legalább büszke leszek arra, hogy SAJÁT MAGAM szereztem meg, merthogy akkor igazán büszke lehetek majd rá!
Az viszont biztos, hogy én sose fogok tudni azzal felvágni, hogy "sokszor cserélgetem a motorjaimat", de ez sem baj!
A másik a GS 500, ami szerintük egy olyan gép, amin "aludni jó"...
Hát uram bocsá", de én MOTOROZNI akarok, nem pedig meghalni. De mindenkinek más az ízlése.
És nem rendelkezem 1000 éves motoros múlttal, nem hazudtam senkinek azt (mint ahogy nagyon sokan teszik ezt ), hogy "persze, én már gyerek korom óta motorozom"... tipikus szar sablonduma.
Nem így van, és ezt soha nem is tagadtam és nem is fogom!
14 évesen tört rám először a láz, hogy motort "akarok"... Hát kicsit várni kellett...
De mikor már lett, akkor sem kaptam milliós gépet. Az összes áráért DOLGOZTAM, mert sajna nekem 1. anyám nem keres úgy, hogy ezt az álmom fedezni tudná, 2. apám nem olyan jófej, hogy bármibe is besegített volna... és itt kb ki is fújt a "segítség lista".
A másik: kedvelem nagyon a sportmocikat, de inkább túrázós fajta vagyok. Az én motoros beállítottságom teljesen más, mint a nagy átlagé. Én nem csak akkor érzem magam motorosnak, ha ezren +bámulnak mert van egy méregdrága gépem, vagy ilyenek. Nekem akkor is jó, ha 2 kukoricaföld között "repesztek" (már amennyire lehet) pl egy simsonnal....
Na, de ez én vagyok és sajnos egyre kevesebb az ilyen "mély érzésű" ember, de természetesen tisztelet a kivételnek! Nagyrészt nektek!
Amúgy én inkább az új Ninján nézném meg magam!
Aranyos vagy, de nem kellene ilyen szépeket mondani, mert a végén elpirulok...
Tutira!
2nap 12óra 2 nap phenő...még igy melozok
De lehet nyáron hirtelen beteg leszek 2 müszakot,és lesz 6 szabad napom
Ancsi88: Nekem 125-ös cbr-em van 2 hónapja. Először is a motorom fórumjával szempontban egyetértek Veled...Gondolom azért van ez, mert ott sok a 16-17 éves korosztály.
Szóval eddig 2e km-t tettem bele (7e-rel vettem). Elötte CG-m volt, azért annál klasszisokkal jobb, gyorsabb (annak 90 volt az utazója), ennek 100-110. Fogyasztásról talán annyit, hogy 3-3,2 liter körül eszik, ha haladnak (100-110) vele. Végsebességéről sok mindent mondanak, nekem egyenes úton 120-ra megy fel, ott elfogy neki...persze nagy lejtőn bele lehet kergetni a 130-140-be. Szerintem egész kényelmes is, bár még 250 km-nél nem mentem vele többet egyszerre. Egyenlőre ennyit a kis cbr-ről. Amúgy nekem is a cbf 250 volt az álmom (még talán most is), csak most így jött össze
Rég jártam erre,pláne,mert net közelben sem voltam .A motorról jókat tudok mondani én is,nagyon szeretem.Valamit elárul az is,hogy nyáron nem egyszer mentem a nagy testvérekkel ( CBF 500-600-1000 ) együtt túrázni és sosem volt gond a sebességet tartani velük.Jó nyilván nem 160-as utazó volt a jellemző .Ez a moci egy könnyen és olcsón fenntartható gépezet,nem hagy cserben sehol.12.000 km-hez közeledek vele,eddíg semmi probléma nem jött elő rajta és remélem nem is fog.A váltóval nekem nem volt gondom eddíg,simán veszi a sebességeket,álló helyzetben is veszi az 1-est egyből és 2-esből is vissza tudom rakni üresbe álló helyzetben egy pöccintéssel.Kezdő motornak kiváló,persze figyelembe kell venni a méreteidet,mert pl. én is 170 cm vagyok,de nem ér le mindkét lábam egyszerre kényelmesen.125 vs 250 témában kérdezhetsz Ancsi88 drága,mert volt szerencsém kipróbálni és menni a cbr125-el is.Haveromnak van,aki szereti is a gépet,amúgy Zsoltee cbr néven fenni s van itt,sztem nem sértődik meg ha kérdezgetsz a mociról.Nekem ami egyből feltűnt a 2 motor közt,hogy a 125 sokkal keskenyebbnek tűnik az enyémhez képest és könnyebbnek is.Motorozni azzal is jó,nekem tetszett.
Ancsi88 kérdéseiddel nyugodtan bombázz minket,szívesen segítünk/segítek egy ilyen belevaló csajszinak A kép valóban jó rólad,jól mutatsz a mocin,szívesen megnéznélek élőben is egy motoros túrán,tuti csini lennél akár egy cbr 125,akár egy cbf 250 nyergében.
Na üdv mindenkinek!
Jaa és Zee,én azért párszor meglátogattalak a nyáron Esztergomban és remélem jövő nyáron sikerül együtt motorozni többet is.
Ja, és hogy lenne má" vége a moccozásnak!? Te gonosz!
Én kint voltam a 7végén és olyat taccsoltam a jégen egy haver ETZ-jével... Nagyon csúnya volt!
Vicces, de jövök neki egy tükörrel, meg egy indexlámpa búrával!
A motorozásnak sosincs vége!
Na itt vagyok, bocsi mindenkinek, hogy nem írkálok rendszeresen, de csak a 7en lesz otthon netem, akkor majd írok 1000rel, addig csak kb. fél 1-től 2ig, 3-ig tok fenn lenni...
Köszönöm szépen, de egyelőre nemtok motort venni, leghamarabb csak jövőre!
Igen, amúgy nekem is az ülésmagassággal van a bajom, mint már mondtam.
Mellesleg én inkább a sportos gépeket szeretem, de mivel nagyon szeretek túrázni, azért néztem ezt a mocit (cbf 250), meg mert ez az, ami az "én" kategóriámban nagyon tetszik!
De mivel még nagyon nem vagyok biztos a dolgomban, ezért lehet, hogy várok még egy picit a vásárlással, mert ugyanis én mindenképp hitelezni fogom a mocct és rohadtul nem mind1, hogy milyet... Nem szeretnék életem végéig egy olyan gépet fizetni, amit egy hét után már nem érzek magam mellé valónak...
Egyébként én nem is akarrok semmiképp 250-esnél nagyobbat, ezért:
Amiket még nézegettem az az Aprilia rs 125 (nagyon durva az a 34 lóerő ahhoz a kis géphez =- minek vegyen az ember 500-ast, ha abba a picibe is bennevan majdnem ugyanannyi ló!?) és az új Kawa Ninja 250r (30 ló)... mind2 nagyon ütős, de még gondolkodom!
"Legyen kicsi és erős!" Mint én!
Sajna nem Visegrádi vagyok, de imádok oda járni!
Mellesleg nálunk is csak 1 cbf-es van a városban!
Érdekelsz drága! Már hogyne érdekelnél!?
itt az én címem, 1szerűbb, ha te írsz! =- pythonbaby@citromail.hu
Nem birtam rávenni a párom, hogy ö irjon, igy én válaszolok. :-)
2004-óta van jogsija, már a CBF250-essel tette le a forgalmi vizsgáját. Az akkori joghézag miatt nem lehetett "A" kategóriára, csak "Akorl"-ra jelentkeznie, Igy az akkori motorunkat (Yamaha XV 535DX) egy CBF250-re és egy CBF500-ra cseréltük le. Nem bántuk meg, nem mintha a Virago rossz lett volna, de ez más.
És a családi motorozás beindult. A párom a 250-essel simán tudta tartani a 90...110-es tempót, akkor volt gond, ha nagyon erösen fújt a szél, vagy kamiont kellett elözni. 120-nál jobban nem is volt hajtva, érezhetően az e feletti sebességtartomány nem ennek a gépnek való.
A párom 165 cm magas, csak lábujjheggyel tud letámaszkodni, de mivel nem túl henéz a gép, ez igy O.K. A három év alatt (ami alig több, mint két szezon, mert aug. 20. után kapta meg a josiját 2004-ben) 15 ezer km-nél tart a motor, és semmilyen gond nem volt vele (egy pici nyűgje van, hidegen nagyon érzékeny az indulás elötti alapos bemelegitésre). Végig ügyeltünk a szervizelésre, idöben megkapott mindent, ami jár neki.
A gyári gumik jók, jól birják a nedves utat is. A motor elég kényelmes, az egy napi max. távolság egy Szeged-Kékestetö-Szeged volt, ez több, mint 400 km. A fogyasztás 3-3,5 l/100km.
Végül még annyi, hogy családi okok miatt eladó:
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/161473
Üdv, Beppe
Te hová valosi Vagy,hogy Visegrád felé jársz?
Én Esztegomban laklom,és erre sajna senki cbf250-es nincs
Már vagy kb 3 cm. Azt hiszem vége a motorozásnak.
Múltkorában majdnem eldobtam vizes falevelek miatt, azóta parázok rendesen.
Bár a kis Yamaha robogót (félig meddig ajándék árban volt, én HONDÁT akartam!) megkínzom este.
Nektek mennyire vált be a cbf gyári mintázatos gumi?
Képből azért nem olyan került fel, mert itt (ezen a lapon) a motor a lényeg!
De ,,bővebb információért" állok rendelkezésedre a
astragft@freemail.hu
címen.
Ezt nem sokan szokták hangoztatni, de köszönöm szépen!
Szép a moci valóban, csak kár, hogy nem saját...
Én uccsólag kb 1 hónapja mociztam Visegrádra, de akkor aszontam, hogy ELÉG mert iszonyat hideg volt, mikor hazaértünk 1 órát feküdtem a kádban, mire éreztem a testem!
Mellesleg én is mondanám, hogy jól nézel ki , ha olyan képet tettél volna fel, amin látszol TE IS és nem csak a mocc!
1ébként szép a mocid! Grat hozzá!
Mondanám azt is, hogy felülnék, de nem nagyon szeretek hátul ülni, mint már mondtam..
Jól néz ki a moci és te is!
De ettől eltekintve: Voltam kint tegnap este!
Aki azt mondja, a CBF 250 nem használható -3 fokban az hazudik!
Aki azt mondja, nem normális aki -3 fokban motorozik annak teljesen igaza van!
Ezen kívüli megállapítások:
Scotchlite 3M AARD nadrág cipzározható belsővel, térdprotektorral tökéletes! -3 fokban 100-as tempónál sem lehet benne érezni semmit a külső hőmérsékletből.
IMET textil motoros dzseki (hondánál most akciós, én 20-ért vettem) cipzározható belsővel, kivehető protektorokkal tökéletes! Szintén semmit sem lehetett érezni a külső hőmérsékletből. cipzárnál sem szivárgott! (1db hosszú ujju póló volt csak alatta)
HJC sisak Bamba voltam, nem tettem be az orrvédő idomot, így a plexitre lihegtem. De tökéletesen bevált! Semmi hideg szellő, lefagyott arcizmok stb. Igaz továbbra is zúg mint régen. (Ezen még dolgozok, ötlet van csak idő nincs a megvalósításra.)
IMET fekete bőrkesztyű: Off. 40km/h után olyan volt, mint ha semmi nem lenne a kezemen. Így 5 km-enként megálló és kézmelegítés.
Szereznem kell még eg motoros csizmát is. A Seibel bakancs igen légáteresztőnek bizonyult.
Jó hétvégét mindenkinek!
Teszek még be némi infót magamról!
Állataim:
Megintcsak köszi, hogy mindenki ilyen lelkesen reagálgat a kérdéseimre!
Nem, az innován nem gondolkoztam és (nincs értelme hazudni) nem is akarok!
Pont azért, mert szeretnék egy saját "igazi" mocit, de nem akarok nagyot (250esnél nagyobbat), a GS ami otthon van, az meg nem konkrétan az enyém, hanem úgymond a "család paripája", de még nem is vezethetném, mert a drágaságunk nem a fojtott változat!
Engem csak hordozgatnak vele túrázgatni, meg ilyenek, hallom is othon soxor, hogy minek nekem saját motor, de magyarázd meg ezt egy olyan embernek, aki tud vezetni, hogy élete végéig a hátsó ülést nyomja... Na nem! Meg amúgy se az a "benzintyúk" fajta vagyok!
Van egy ismim, neki van egy cbr 125-öse, de még a régebbi, ő aszonta a max. sebessége 120km/h (de az már nagyon nem esik jól neki), két személlyel még annyi se!
És valóban egy "termetes" férfinek kicsit "nyomin" áll a kistesó, de az én méreteimhez viszonyítva szerintem egyáltalán nem merthogy ugye mint már mondtam kb 47kg és olyan 163cm körüli
vagyok!
1x egy túrán lefényképeztek rajta, szerintem nem néztem ki hülyén, legalábis nekem nem tűnt aránytalannak a helyzet!
Szóval így összevetve szeretnék egy mocit, ami kevés pénzből fenntartható, "nagynak néz ki" de ugyanakkor mégse az és amit már említettetek =- büszke lehetek rá!
Amúgy ennyit magamról, ha érdekel valakit! =-