Szeva!
Én masinám most közelít a 850 km hez. Lassan jön az első szervíz.
Néha hosszabb, folyamatos tempónál előfordul olyan pillanat, amikor kicsit megtorpan.
(fordulatszám picit visszaesik) Mint ha egy széllökés vagy hasonló kapná el.
Különöüsebben nem foglalkoztam vele eddig, mivel elég ritkán fordul elő és azt hittem,
valószínüleg szél okozza.
Problémádat olvasva, kezdek elbizonytalanodni és egyre kíváncsibb vagyok.....
Még mindig a szervízben van.A budaőrsi központ is tanácstalan.Már ugy veszem észre burkoltan hypohondriával vádolnak.Mult héten állítólag bemértek egy rosszul érintkező fesszabályzó csatit,és szerintük teljesen megoldották a szaggatást.Csak az volt a baj hogy továbbra is szaggat.A szerelő megint tökéletesnek ítélte.(szerinte kész van és" mint zaklatom még őket szemlélettel" vannak).A szerelő szerint minden motor szaggat egy kicsit,és ezt vegyem tudomásul(jó mi?)Tegnap elküldtem az egyik barátom aki néhány éve a hondánál volt szerelő. Kipróbálta,és láss csodát SZAGGAT.Én már megpróbálok kilépni ebből az ügyből mert már nagyon unom.
Most nagyobb fuvókákat fognak berakni,de mi lessz ebből is.Tök amatőrök,pedig szerintem egy piti kis hiba van a gépen.
Hülye kérdés de nektek nem szaggat 80-90 km-nél gáztartásnál?
Igen azt!
Csak furkálos modszer ki lett belöle szedve,és máshogy van átalakitva!
Nekem mind1....csak felesleges uj dobot szétbarmolni ezért,nekem meg van 2 átalakitott...
Hmm,megfontolandó az ajánlatod és lehet érdekelne is,de nem most azonnal,hanem kicsit később,anyagi dolgok miatt.amúgy azt adnád el amelyiket hallottam fennt Esztergomban nálad?
Lehet felveszlek msn-re és akkor közvetlenebbül tudunk beszélni.Amúgy az új gyári dob mennyi volt neked?
dumper: okés, köszönöm, hogy szóltál :) amenyiben szabad megkérdezni, csak hoyg reális képem legyen, mennyiért adtad oda? arra emlékszem, hoyg egy 2005-ös, hibátlan s nagyon kevés kilométeres gép volt.
Már rég írtam ide,nem voltam net közelben+ nyaraltam is egyet
Zee látom fejlesztesz ezerrel.Nagyon helyes,csak így tovább.Ha meg lehet kérdezni mennyiért vetted a gyárid dobot és mennyi volt átszerkesztve?Na és persze a hangjára is kíváncsi lennék eléggé
Lehet én is belevágnék egy ilyen "műtétbe".Pláne,ha van még valóban egy olyan fémfeliratod is.
Üdv Tankap!
Én is kertvárosi vagyok
Bármikor szivesen mutogatok a mocin dolgokat,már beletettem 2év alatt 19.***-km-t ,ugyhogy valamennyire van róla tapasztalatom!
Csak ajánlani tudom,igazad van,se kicsi,se nagy...én 170cm/55kg-omhoz,pont jó,még nagy is
Pont ma megyek bádogoshoz,kész az új dobom!
Most nem is ecsetelném a mocit,csak jókat tudnék mondani,föleg ha jövöre összejön a spoiler tuning is ...
De személyesen majd megmutatok rajta mindent,most megyek pihenni 12óra éjjeles után vagyok
Itt érsz el!
Tel:06-30-913-3965
Msn:ghostrider1984@freemail.hu
E-ma
il: -ll-
Jah,szoktam Barinka elött nagy ritkán állni,de mocim fekete,viszont érdekelne kié a szürke?
Jó lenne ha lenne még környéken 250-es cbf!
Széles útat,ólcsobb benzint !
Igyekeztem jól visszaolvasni a hozzászólásokat, de azért kérdezek: én most váltok kategóriát, s kezdem a tanfolyamot A korlátlanra, s nézegetem a gépeket. Borzasztóan tetszik a CBF250, se túl kicsi, se túl nagy, s kérlek segítsetek: használt gépet szeretnék, 1-2 éveset mindenképpen magyarországit, szervízkönyvest.
- mit kellene néznem a gépen? vannak típushibák, vagy ilyesmi?
- olvastam hoyg itt a fórumon is vannak eladó motorok, s nagyon szélsőséges elképzeléseket is hallok az árról, hát kívácsi vagyok... :)
zee: olvasom, hoyg te dorogi vagy. én esztergom-kertvárosi. A tiéd ezüstszínű? mert épp tegnapelőtt láttam állni egyet a barinka-motorosbolt előtt :))) mindenesetre ha megkérlek egyszer összefuthatnánk? Jól megcsodálnám a gépedet, meg kifaggatnálak :)))
Zee....
Igazad van............
De hogy miért, azt én sem értem.................
Talán majd beindul........remélem............vigyázzatok magatokra addig is!
Sziasztok!
Szeva!
Én is igy jártam...
XS a méretem,vettem nitrot,jó volt,aztán ujabb nitrot...50-60km/h-nál sugott,zavaró volt,nagy volt,pedig az is XS-es volt,végül néztem 1 másik modelt,de ami sugott eladtam,akinek nagyobb méretü jó!
Sisak: HJC Helmets CL-ST
Kinézetre egész jó. Alapszínei fekete-fehér-szürke. Megy a szürke motorhoz.
Kialakítása: biztosan tökre tudományos, meg minden, bár 90-100 km/h körül,
ha oldalra nézek majdnem letekeri a fejem.
Belül, egész ,,szélvédett". kivehetős mosható béléssel. Alsó áll rész alatt tépőzáras légterelővel.
Ezt 1-2 alkalommal felvételkor sikerült kihúzni. Gyárilag a sisak és a burkolat közé van becsíptetve.
Külön felpattintható ,,arcvédője is van. Ez elég könnyedén le illetve fölrakható.
(Bővebbet nem tudok róla mivel valahová úgy eltettem, hogy nem találom.)
Számomra a nagy csalódás vele kapcsolatban: A bélésen belül van a két csatoló pántrész rögzítése. Amikor felveszem a sisakot a két pánt mellett simán és szabadon be tudok nyúlni egész a fülemig. Ez baromi hasznos tudna lenni ha viszketne a fülem, ám 60km/h fölött ezekben a szabad terekben a menetszél olyan szinten mohog... 40-50 km megtétele után olyanok a füleim, mint 1-2 óra disco után.
Én 29 ezerért vettem a ,,szépséget"
Csak azt kellene kitalálnom, mi a fenét kezdjek vele. Talán ha tetoválnék bele 2 fülhallgatót....
Plexi: Enyimen gyári kicsi. Szerintem értelme nem igazán van, mivel alig magasabb mint a műszerfal. Viszont a bogaraktól kavicsoktól védi a műszerfalat. Én 182 cm vagyok a plexi által terelt levegő pont szemmagasság környékén kap el.
(pofáncsap! Bogarak miatt szar mert nyomja őket a plexire)
Én először gyorsúton le akartam szedni, de lassan megbarátkoztam vele. Ma már nem venném le!
Doboz: Gyári Fekete, félköríves fényvisszaverővel. (Nem tudom ? literes, sisak belefér!) Én általában egyedül járok a motorral, nem tudom valóban így van-e, vagy csak bebeszélem magamnak, de érezhetően jobban megy nélküle. Persze amikor melózni megyek, jól jön, hogy a táskát van hová tenni . Könnyedén, egy gombnyomással levehető, és a gyári konzollal eléggé jól néz ki a gép. Szélesíti a hátsóját, első pillantásra olyan mint a ,,nagyoké" (500-600 stb)
Én masinám most közelít a 850 km hez. Lassan jön az első szervíz.
Néha hosszabb, folyamatos tempónál előfordul olyan pillanat, amikor kicsit megtorpan.
(fordulatszám picit visszaesik) Mint ha egy széllökés vagy hasonló kapná el.
Különöüsebben nem foglalkoztam vele eddig, mivel elég ritkán fordul elő és azt hittem,
valószínüleg szél okozza.
Problémádat olvasva, kezdek elbizonytalanodni és egyre kíváncsibb vagyok.....