SZiasztok van egy 2006-osCBF 600 as motorom mejnek az eleje megrecsent alkatrészre lenne szükségem+vázhoz méretek kelenének .Alkatrész:szelep fedél,jobb oldali burkolat+mindkét irány jezö,szélvédő plekxi,stb. Fotos köszönet.
Szia Puch!
Zoli vagyok Dorogról!
Ird meg légyszives az e-mail cimed!
ghostrider1984@freemail.hu
Érdekelne pár cucc...kerék,meg telot már vettem,dobot is...
No visszavittem, megszakértették, fogalmuk sincs!
Próbálkoztak, leengedték az úszóházból és a benzincsaptól a benzint, azóta nem csinálja!
Elmagyarázták, hogy hiába kuton tankolok lehet benne víz! Ez összegyűlik és gondokat okoz!
De mostmár feltámadott!
Csúcs az élet!
Még szerencse, hogy vannak hozzáértő nagyszerű márkaszervizek!
Tökéletesen meg tudják csinálni például az első ezres szervizet. Olajcsere szűrőcsere,
beállítások, minden ahogy elő van írva!
Ja, hogy ettől kezdve a gépnek időnként eltűnik az alapjárata és menet közben leáll?
Nocsak, hogy mik vannak!
Ma irány vissza bizonygatni, hogy előtte 1000 km- en egyszer sem történt ilyesmi.
hát, én vázon vagy villán zárom át oszlophoz.. egy iylen kovácsolt lánccal, yilen szövetburkolatos. nappal simán kormányzár, ha délutánra hagyomn csak ház előtt. meg tárcsazár os szokott lenni, de azt hátra rakom mert a motorok nagyrésze farnehéz, legalább szakadjon le a derekuk míg emelgetik.. amit néztem, és tuti lehet, van iylen geccihangosan vijjogós tárcsazár. még ha le is zárnám it ta ház előtt, ha basztatják az bevijjog, és akkor nem klell kötözgetni riasztót a moccba.
Jaja,igaza van Gábornak,500-as kategoriában tényleg a legolcsobb fenttartani a gs-t.
Én is 400as suzuki impulse-val vizsgáztam,még alacsonyabb volt az üléspozició,mint a mostani cbf-en.Most az 56kilommal,170magassággal,nagynak tünik a cbf250,mármint testileg.Nehezebb embereknek találták ki.De viszont nagyon jól irányitható.Vigyázok rá,alakitgatom,tele vagyok drága alkatrészekkel,ha netán egyszer eladnám,jó vétel lesz valakinek!
Biztos meglehet unni a LE-t is,de 650-es sv-nél nagyobb nem kéne
Szia!
csak nem a te motorodon ültem benn a burgonyáéknál múlt hét szerdán? :))) egy pici fehér számlapos óra van a két műszer közé ilyen tépőzáras megoldással feltéve :))) de a képeid alapján szinte biztos vagyok ebben :)))
Dobsz nekem egy sms-t, vagy megcsörgetsz, ha szépen megkérlek? Visszahívnálak informálódni ezügyben :)))
Én 20-938-3880 :)))
Köszönöm: tankap
Beppe! Nem nekem írtad, de beszéljünk! Viszont nem találtam a címedet.
Írd meg, jó lenne kép és irányár, stb., a kisgida88@freemail.hu -ra!
Üdv!
Zoli vagyok Dorogról!
Ird meg légyszives az e-mail cimed!
ghostrider1984@freemail.hu
Érdekelne pár cucc...kerék,meg telot már vettem,dobot is...
Felni 20 e. , gumizva 30 e
Tank 30 e.
Hátsó lábtartó 8 e.
Kormány 5 e.
Karok 5 e.
Hátsó villa 20 e.
Olajhűtő 15 e.
Első sárvédő 10 e.
Hátsó sárvédő komplett (lámpa, indexek) 20 e.
Farok műanyag idom 15 e.
Légszűrőház 5 e.
Teló pár 25, kiflivel 30 e.
Ülés 15 e.
Tükör 10 / pár
Első fényszóró 15 e.
Használt dob 8 e.
Kis műanyag idomok 4 / db.
Felni 20 e. , gumizva 30 e
Tank 30 e.
Hátsó lábtartó 8 e.
Kormány 5 e.
Karok 5 e.
Hátsó villa 20 e.
Olajhűtő 15 e.
Első sárvédő 10 e.
Hátsó sárvédő komplett (lámpa, indexek) 20 e.
Farok műanyag idom 15 e.
Légszűrőház 5 e.
Teló pár 25, kiflivel 30 e.
Ülés 15 e.
Tükör 10 / pár
Eredeti vadonat új! 23 ezer!
Üdv: Puch
Gigamachine kft.
Külső Bécsi út 12.
0620-99-59-99-55
Hívj vagy gyere bátran! Van sok cucc, 6 motort bontottunk szét! Csak a blokk kellett belőle nekünk! Minden vadi új!
Üdv: Puch
hol lehet téged elérni?
No visszavittem, megszakértették, fogalmuk sincs!
Próbálkoztak, leengedték az úszóházból és a benzincsaptól a benzint, azóta nem csinálja!
Elmagyarázták, hogy hiába kuton tankolok lehet benne víz! Ez összegyűlik és gondokat okoz!
De mostmár feltámadott!
Jó motorozást mindenkinek!
van egy agyonkopott dunlop sportmax hátsó gumi a kocsimban
érdekel ? olcsóé eladó
Ceglédre vagy Szolnokra érdemesebb szervízbe vinni a gépet, mert közeledik az 1000-es szervízem.
Még szerencse, hogy vannak hozzáértő nagyszerű márkaszervizek!
Tökéletesen meg tudják csinálni például az első ezres szervizet. Olajcsere szűrőcsere,
beállítások, minden ahogy elő van írva!
Ja, hogy ettől kezdve a gépnek időnként eltűnik az alapjárata és menet közben leáll?
Nocsak, hogy mik vannak!
Ma irány vissza bizonygatni, hogy előtte 1000 km- en egyszer sem történt ilyesmi.
Előre is köszi.
Én is 400as suzuki impulse-val vizsgáztam,még alacsonyabb volt az üléspozició,mint a mostani cbf-en.Most az 56kilommal,170magassággal,nagynak tünik a cbf250,mármint testileg.Nehezebb embereknek találták ki.De viszont nagyon jól irányitható.Vigyázok rá,alakitgatom,tele vagyok drága alkatrészekkel,ha netán egyszer eladnám,jó vétel lesz valakinek!
Biztos meglehet unni a LE-t is,de 650-es sv-nél nagyobb nem kéne
csak nem a te motorodon ültem benn a burgonyáéknál múlt hét szerdán? :))) egy pici fehér számlapos óra van a két műszer közé ilyen tépőzáras megoldással feltéve :))) de a képeid alapján szinte biztos vagyok ebben :)))
Dobsz nekem egy sms-t, vagy megcsörgetsz, ha szépen megkérlek? Visszahívnálak informálódni ezügyben :)))
Én 20-938-3880 :)))
Köszönöm: tankap