Mondjuk feszíts a láncfeszességen és máris nem fog csattogni.Amúgy én is szeretem húzni neki ahol csak lehet,ált. főúton 100-110-es tempóval közlekedek,de ha jobb minőségű az út,akkor csutka gáz.Ami nekem előjött talán ettől az az volt,hogy a kipufogó csatlakozásánál ahol a hengerhez van rögzítve a 2 csavart meg kellett húznom.Ja és a láncot nem árt sűrűn ápolgatni,meghálálja,nem csattog és nem kopik el olyan hamar.Üdv!
sziasztok.Egy kérdés valaki megy 140 es tempoval a cbf mocival,én nagy részt 120 és 140 es tempoval megyek vele igen tépem neki sajnos nem birom meg álni hogy ne gyepáljam,mikor nem igen tépem akor elég lusti a városban is 60 80-as tempoval megyek a lasú iramot nem igen szereti neketek nem szokot csatogni a lánc lasú menetben,nagyon idegesit pedig minden jó a mocimon amúgy én is meg vagyok elégedve vele jó kis gép:()
Sziasztok!
Én csak akkor rakom el a moccost, ha röpködnek a mínuszok!
Bár már most sincs valami kellemes idő!
Zee! Már rég beszéltünk! Majd már gyakrabban látogatom az msn-t!
Május 17 óta van meg, most lépek vele a 10ezredik km-be...Ennek fényében:
Futómű: Lehet vele állatkodni, de nem CBR...túrára ideális, nagyon kicsit keményebb, mint kellene, két személlyel állítás nélkül is tökéletes.
Fék: Hátsó csak jelzés értékű, ami nem is baj, az elsők irdatlan jók, mutatóujjal is be lehet blokkolni a kereket, bár én 10 évet vívtam, elég erős a mutatóujjam
Motor: 78 lovacska elég a normális közlekedésre, 6-ban 40-től 215km/h egyenletes kigyorsítás, 7000 fordulat felett jön egy kis seggberúgás. Jól megy, imádom, hogy egyszerre tud mormogó túrás és üvöltő sportos is lenni. A gyári kipufogó elpusztíthatatlan vasdarab, vonyító, béna hanggal.
Kényelem: kényelmes
Fogyasztás: Spórolós skótzsidó közlekedéssel 5,0 liter, normálisan hajtva (120-140) 5,6-5,8 liter. Miskolcig sietve az M3-ason szinte végig 200 felett 10 liter. Egy tank benzin (tartalékig kb. 12-13 liter) elegendő 220km-re. (86 kiló vagyok, 177cm, és ronda)
Összegzés: Én 8 évig nem szándékozom lecserélni, ez a terv. Most járunk fél évnél, szerelmes vagyok.
Remélem segítettem, bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.
Köszi a címet,meglestem.Van pár jó cucca a gyereknek.Majd kiderül mi lesz.
Más.Az alkatrészekről jutott eszembe,esetleg megérdeklődnéd,van e nekik még hátsó gumijuk külön megvételre és hogy az mennyi lenne?Előre is köszi!
Üdv!
Csúcs ez a gép. 7500-nál 110km/h. 90 és 120 között az autók nagyrészét is le tudom vele lépni. Eddig 125 volt a max, de nem akarom még nyúzni. na meg hideg is van már. Irányítható, mint egy kezes bárány. Igaz, még csak 1300km van benne.
A sebességméréshez szeretnék annyit hozzátenni, hogy elég nehéz eldönteni melyik mérőeszköz a pontos. A trafipax-ok, sebességmérők sem 100%-osan egyformán mérnek, de valószínűleg azért az mégis egy fontos adat, hogy ők hogyan állapítják meg a mi sebességünket. Egy Veszprémben kihelyezett sebességmérő rendszeresen 47 km/h -nak mérte azt amit a motor 50km/h-nak mutatott.
Nagyobb sebességnél ez az eltérés valószínűleg kicsit nőhet is.
Csak megjegyzem, hogy szerintem nem az óra csal, hanem a GPS pontatlan. Ezt autóban, hosszabb távon is néztem/mértem, többed magammal együtt. Majdnem természetes az, hogy a GPS-nek kell egy kis idő" mire rááll az adatra és az nem is lehet tökéletes. Tehát - szerintem - ami a kettő közül hiteles(-ebb) az a mocink órája.
A többivel max. egyetértek, 170 magas/90 kg. 7500-ös fordulaton, 110 az utazóm, nekem is 120- 130 a vége.
Én is megnéztem: 100 km/h - 7000-es fordulat.
Viszont csal az óra, a 90 km/h a GPS szerint csak 85 km/h. Tudom, ez általános jelenség, az autóknál is így van.
Olyan kérdésem lenne,hogy hátsó gumitok van e még a bontott cuccok között?Érdekelne,mert jövőre cserés lesz a hátsó gumma.