Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Angel St-t használok a zzr-en miota meg van. Mást nem próbáltam.meg rá mert arra nagyon jó gumi esőben is, melegben is. A GT kicsit keményebb, tartósabb de még nem próbáltam.
A ducatin scorpion van az is jó választás, legalábbis arra a motorra.
Mindegy, már pirelli angel gt vettem. Bizonyára jó lesz az is.
Bridgestone S21, S22, S23. A 21-22 sportosabb természetű, a 23 túrásabb. Vérmérséklet kérdése.
Többek szerint jobbak, mint a Michelin Pilot Road széria, azok állítólag hamar vásnak el.
Gondoltam van valakinek konkrét típus tapasztalata.. Pl pirelli angel st
Túrasport gumiból szinte akármely márkából mehet rá szerintem.
Hali. CBF 1000, milyen gumikat ajánlotok?
A másik CBF is mehet haza lassan nagyszerviz után, már csak egy kulcs másoltatása van hátra.
Újabb CBF lett kész, téli tárolás, csomag és nagy szerviz után. Kezdődik neki is a szezon.
Messzire kerüld el, ha jót akarsz!
Köszi!
Ugorj be vmikor egy kávéra!
45mm valóban sok. 20-30 mm a könyv szerint. Oldalsztenderen, saját súlya által terhelve - több láncszakaszon is ellenőrizd.
Hát köszi a segítséget. Nagyon picit húztam a láncon, 4,5 cm-t lógott, de még nem volt olyan idő, hogy kipróbáljam. A hátsó lánckerék és a lánc tökéletes. Az elsőt még nem néztem, nem vettem le a deknit. Az lesz a következő. Középsztendert esetleg valaki nem árul itt? Szeretnék venni rá egyet.
Lánckerekek állapota milyen? Ha kopottabb akkor emelhet a láncszemen mikor aláfut kicsit. Inkább az elsőnél jellemzőbb először, mert ugye sokkal hamarabb kopik, mivel jóval többet forog mint a hátsó.
A lanc kormyeken nezelodnek. Gyorsitaskor feszes, motorfeken feszes, ha jatek/logas/kotyogas van a rendszerben az pont ott lesz latvanyos vagy hallhato, amikor a ket allapot kozott valt (motorfekre gazt huzol) avagy amikor nem visz at annyi erot, hogy a rendszer jatekat elkendozze.

Laza lanckerek, szar hatso meneszto, deformalt vagy kopott bordak a kihajtotengelyen... legalabbis ott keresnem eloszor
Sziasztok! Hátha tudja valaki a megoldást. CBF1000 vasam an, a jelenség a következő. Üzemmelegen elő jön egy. Nem állandó, de visszatérő, fordulatszámmal nem összefüggö csattogó, kopogó hang egyenletes tempónál. Lassításkor, gyorsításkor nincs. Már hülyét kapok tőle. Igazából be sem tudom határolni pontosan honnan jön. A blokknak gyönyörű hangja van, azt kizárnám. Meg mint írtam a hang nincs összefüggésben a fordulattal és csak egyenletes tempónál van
meleg motornál. Hidegen semmi. Ha valakinek esetleg van ötlete, megköszönöm.
No, ezt passzolom. Nem vezettem ilyen stílusú motort 17 éve, csak cirkálós/csopperes tapasztalatom van vele és az nem pozitív. Ezeken az előre dőlős motorokon lehet van haszna.
Amúgy tényleg 😀 mindegy, majd meglátom előbe. Érnek valami ezek a géles ülések? (vagy miből vannak)
A masik felen nincs.
"Judit hajat egyik oldalon hagyomanyos samponnal, a masik oldalon az uj Head & Shoulders-szel mostuk" ? :D
Lehet azt is megkapta kicsit..
vagy csak frissen mosott, a sotetszurke vaztakaron is ott van a nyoma
Ha már itt vagyok, hátha valaki még valamit észrevesz rajta.
Maga a blokk kicsit gyér, láttam már ilyet, valamilyen tisztítószer kimarja.

https://www.otomoto.pl/oferta/...
Nem biztos, hogy csereltek, lehet csak le lett fujva, homokszorva vagy alaposan lepucoltak. Elegge szar helyen van, sar, kavics, stb. megbombazza, hamar lesz ocsmany. Orulj neki, hogy ezen meg ilyen szep :)

Az ott egyebkent az olajhuto csatlakozasa, egy ontott aluminium tomb, benne olajjaratokkal, mozgo alkatresz asszem nincs is benne.
Sziszasztok. 1000es CBFet vennék, 2007es. Képeken azt szúrtam ki, hogy a duda nem eredeti, ez még nem is érdekelne. De az olajfiltertől jobbra lévő valami, elég fényes, gonolom cserélve volt. Mi az, miért kellhetett cserélni?
Sziasztok.

CBF 1000 - m van, nemsokára eladó lesz, mert Triumphot veszek.
Esetleg felraknám ide, hátha valakit érdekel.