Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tekercselés óta én is tettem fel feszültségmérőt. Na meg közben még víz, olajhőfok, olajnyomás, keréknyomás- mérőt, láncolajozót,........................
USB aljzatom van feszültség kijelzéssel, relatív ritkán megyek gy, hogy a telefon nincs felakasztva a kormányra
Köszi, ez jól hangzik.
Ilyet szoktam felszerelni,nagyon hasznos:
https://www.wish.com/search/vo...
2006-os CBF1000A tip. motorom van. 70000 km alatt egyszer tekercseltettem a generátort. (30 000 Ft) A hátsó rugóstagot cseréltem, elfáradt . Minden más gyári! IMÁDOM!
Nem tudom.
Köszi az infót. A fesszabályzóval nem szokott gond lenni? A halódó generátor nem viszi magával?
Igen, de az allitolag a generatortekercs javitas meg all 50 eft alatt. Kell ra egy usb-s toltes ellenorzo
Köszi, utánanézek.
Igazából költségvetési okai vannak elsősorban, amennyit szánok a projektre, abba az fér bele. Emellett a "butácska" dizájn is mellette szól, várhatóan "ridegtartott" gép lesz, kevésbé kelti fel a tolvajok figyelmét remélhetőleg, mint a modernebb új modell. Az egérmozit én se szeretem, a full analóg műszercsoport az a része a gépnek, ami érzelmi húrokat penget
A Magyar Honda Egyesület fórumon az ezredesre többen generátor problémára (konkrétan túlmelegedésre) panaszkodtak.
Nem tudom ez mennyire általános és hogy nevezhető-e típushibának.
A 107 lovas ezredes 1kipuffos mint a 600as.:D
Én is is azt vennék.Sokkal férfiasabb a két kipufogó,az egérmozit sem szeretem.De én a haccázassal is nagyon megvagyok elégedve.
Köszi. Korai modelleket nézek, 2006-2008-ig kb. 2011-ben volt valami fl? Láttam, hogy annak már más a műszeregysége.
2011-nél állítólag valami hengerfej probléma előfordul. ECU hibát még nem hallottam.
Sziasztok. Valószínűleg így a hibernációban végigolvasom majd a topicot, addig is feltenném a tipikus beugró kérdéssort.

CBF1000-rel szemezek, amolyan mindenesnek szánom, de a fősodor hobbimotorozás (100-500 km-es egynaposok jellemzően). Az alapkérdés az, hogy hogyan viseli a típus az éveket és a kilométereket? Emellett érdekel, hogy mik az évek alatt napvilágra került típushibák? Van valami, amire különösen figyelni kell (korrózió, fáradásos törés, kopás, stb), vagy egy sima átlag átnézés elég? Van-e nehezen beszerezhető kopó vagy tipikusan meghibásodó alkatrésze? Mi a helyzet az ECU-jával? Több nagyjából korabeli Hondának van vele problémája, úgy hallottam.

Köszi előre is
Nekem hátsó dobozzal,két személlyel enyhén berázott a kormány.Hamar lecseréltem én is,azóta nincs gond.
Csak úgy érdemes!
Az a srétkosár szerű valami amit gyárilag raknak bele az nem túl tartós technika.Főleg úgy,hogy én 90%-ban 2 személlyel járok.
Plusz a szabolcsi kitűnő úthálózat meg egy-két ukrán,román túrán, útnak nevezet valami az igazán megrövidíti az élettartamát.
32005/26 és 32006 jelzésű kell bele. /CBF 600 karbis/
Igen,ilyesmit józanon kell csinálni.
Kormànycsapàgy csere kúpgörgõsre?
Jo hogy nem az unnepek alatt. Akkor darabokban lenne a motor.
Ma unatkoztam:
CBF 500/600/1000 Középállvány,Givi Oldaldoboz konzol választható dobozokkal eladó.
Tel:70-3179083,Üzenetet nem figyelem.
Sziasztok ! Keresek CBF 600 s- hez fejidomot. Fekete nem festett, amiben a lámpa van.
Van
70/6321-829