Tekercselés óta én is tettem fel feszültségmérőt. Na meg közben még víz, olajhőfok, olajnyomás, keréknyomás- mérőt, láncolajozót,........................
2006-os CBF1000A tip. motorom van. 70000 km alatt egyszer tekercseltettem a generátort. (30 000 Ft) A hátsó rugóstagot cseréltem, elfáradt . Minden más gyári! IMÁDOM!
Igazából költségvetési okai vannak elsősorban, amennyit szánok a projektre, abba az fér bele. Emellett a "butácska" dizájn is mellette szól, várhatóan "ridegtartott" gép lesz, kevésbé kelti fel a tolvajok figyelmét remélhetőleg, mint a modernebb új modell. Az egérmozit én se szeretem, a full analóg műszercsoport az a része a gépnek, ami érzelmi húrokat penget
A Magyar Honda Egyesület fórumon az ezredesre többen generátor problémára (konkrétan túlmelegedésre) panaszkodtak.
Nem tudom ez mennyire általános és hogy nevezhető-e típushibának.
Sziasztok. Valószínűleg így a hibernációban végigolvasom majd a topicot, addig is feltenném a tipikus beugró kérdéssort.
CBF1000-rel szemezek, amolyan mindenesnek szánom, de a fősodor hobbimotorozás (100-500 km-es egynaposok jellemzően). Az alapkérdés az, hogy hogyan viseli a típus az éveket és a kilométereket? Emellett érdekel, hogy mik az évek alatt napvilágra került típushibák? Van valami, amire különösen figyelni kell (korrózió, fáradásos törés, kopás, stb), vagy egy sima átlag átnézés elég? Van-e nehezen beszerezhető kopó vagy tipikusan meghibásodó alkatrésze? Mi a helyzet az ECU-jával? Több nagyjából korabeli Hondának van vele problémája, úgy hallottam.
Csak úgy érdemes!
Az a srétkosár szerű valami amit gyárilag raknak bele az nem túl tartós technika.Főleg úgy,hogy én 90%-ban 2 személlyel járok.
Plusz a szabolcsi kitűnő úthálózat meg egy-két ukrán,román túrán, útnak nevezet valami az igazán megrövidíti az élettartamát.
32005/26 és 32006 jelzésű kell bele. /CBF 600 karbis/
https://www.wish.com/search/vo...
Nem tudom ez mennyire általános és hogy nevezhető-e típushibának.
CBF1000-rel szemezek, amolyan mindenesnek szánom, de a fősodor hobbimotorozás (100-500 km-es egynaposok jellemzően). Az alapkérdés az, hogy hogyan viseli a típus az éveket és a kilométereket? Emellett érdekel, hogy mik az évek alatt napvilágra került típushibák? Van valami, amire különösen figyelni kell (korrózió, fáradásos törés, kopás, stb), vagy egy sima átlag átnézés elég? Van-e nehezen beszerezhető kopó vagy tipikusan meghibásodó alkatrésze? Mi a helyzet az ECU-jával? Több nagyjából korabeli Hondának van vele problémája, úgy hallottam.
Köszi előre is
Az a srétkosár szerű valami amit gyárilag raknak bele az nem túl tartós technika.Főleg úgy,hogy én 90%-ban 2 személlyel járok.
Plusz a szabolcsi kitűnő úthálózat meg egy-két ukrán,román túrán, útnak nevezet valami az igazán megrövidíti az élettartamát.
32005/26 és 32006 jelzésű kell bele. /CBF 600 karbis/
Tel:70-3179083,Üzenetet nem figyelem.
70/6321-829