Nézd meg a következőket.
- indítás előtt leveszed a benzincsapról a tankalatt a csövet és feltöltöd benzinnel. Ha ekkor jól indul akkor a karbiból tűnik el a benzin.
- nézd meg a karbi és benzin csap közötti vákumcső épségét.
ha le van véve a karbi célszerű megnézni, hogy a szívató ugyan mozgatja a négy darab dusitót, de ezeket célszerű kicsavarni és ellenőrizni a működését is.....
Hosszabb állás után néha enyém is csinálja. Pici gázt húzok neki amikor elkapja, utána szépen jár. Szívatóval kb 2000 rpm fordulaton forog. Ahogy melegszik nyomom is vissza (jó időben fél cigi, hidegben egy cigi után)
Bátyámnak detto olyan van, mint neked, na ő szenved vele egy ideje, amíg nem melegszik be addig nem tud gázfröccsöt adni neki, mert leáll. Melegen teljesen jó az övé is. Pedig fúvókákat cseréltek neki, mert állítólag nem gyári volt benne...
Egy karbi tisztítás + szinkron nem árthat!
Sziasztok!
A következő a jelenség: Néha ha hidegen indítok, szivatóval akkor egy pillanatra "elkapja" majd le is áll. Aztán következő indítás szintén ez, vsgy csak teker azonban ha húzok neki egy kis gázt inditásnál a szivató mellé akkor indul rendesen. Szivató nélkül indult elsőre ilyenkor, de mivel hideg a gép elég szenvedve járt. Mi okozhatja ezt? Köszi!
Üdv!
CBF 500-ból csak naked létezik.Ha nem számít a lóerő, és a kezelhetőség a lényeg, jobbnak tartom az 500-ast.Egyszerübb primítív gép.Teheted abs verziót bármelyik is legyen.600-nak viszont több erő, több tartalék, cserébe kissé nehezebb manőverezhetőség az 500-hoz képest.Próbáld ki mindkettőt, bejön e a sor 2 mert ott alsó tartományba van kis vibráció, nem az a sima járásmód mint a sor 4.
Teljesen jó lesz az!
Én sem vagyok túl magas (sőt, mindkét öcsém magasabb nálam legalább egy fejjel), az alacsony ülés pozíció kényelmes, ha lent van mindkét lábad, de "legtöbbször" nem így motorozok az ember. Én a legmagasabb álláson használom, mert a térdemnek így kényelmes hosszabb úton. 178 cm vagyok (voltam anno, mikor sorozáskor mértek ).
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok! Lassan aktuális lesz a motorcsere, és a Honda CBF 500/600 típusokat nézegetem mint esélyes utód. Ezekből is leginkább a fejidom nélküli verzió tetszene, de a kérdés szempontjából végülis ez lényegtelen!
Szóval ami a kérdést illeti! Az állítható ülésmagasság nagyon szimpi, de vajon a 167 centis magasságomhoz is passzolhat a motor? Bizom benne, hogy hasonló magasságú motoros társak is vannak itt akiktől majd kézenfekvő választ kaphatok! Tudom tudom...rá kell ülni, és kipróbálni. Így is lesz, de azért bedobom a kérdést. Csak, hogy mennyire bizakodjak...
Köszi előre is!
https://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/Honda_cbf_600_n_93171078.htm
Két hűtő is van..
- indítás előtt leveszed a benzincsapról a tankalatt a csövet és feltöltöd benzinnel. Ha ekkor jól indul akkor a karbiból tűnik el a benzin.
- nézd meg a karbi és benzin csap közötti vákumcső épségét.
ha le van véve a karbi célszerű megnézni, hogy a szívató ugyan mozgatja a négy darab dusitót, de ezeket célszerű kicsavarni és ellenőrizni a működését is.....
Bátyámnak detto olyan van, mint neked, na ő szenved vele egy ideje, amíg nem melegszik be addig nem tud gázfröccsöt adni neki, mert leáll. Melegen teljesen jó az övé is. Pedig fúvókákat cseréltek neki, mert állítólag nem gyári volt benne...
Egy karbi tisztítás + szinkron nem árthat!
A következő a jelenség: Néha ha hidegen indítok, szivatóval akkor egy pillanatra "elkapja" majd le is áll. Aztán következő indítás szintén ez, vsgy csak teker azonban ha húzok neki egy kis gázt inditásnál a szivató mellé akkor indul rendesen. Szivató nélkül indult elsőre ilyenkor, de mivel hideg a gép elég szenvedve járt. Mi okozhatja ezt? Köszi!
Doboztartók dobozzal,Középsztender,E szabványos újszerű sportdob közcsővel.
Krauser oldaldoboz szett konzollal:90e,(a doboz új ára 196€/db!),
Shad 48 literes hátsó doboz konzollal 45e.
Középállvány 25e.
Shark(Hurric) Sportdob 45e.
Tel:70-3179083
Húsvéti motorozás ...
http://youtu.be/7tDDxsF9p10
Van eladó.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
CBF 500-ból csak naked létezik.Ha nem számít a lóerő, és a kezelhetőség a lényeg, jobbnak tartom az 500-ast.Egyszerübb primítív gép.Teheted abs verziót bármelyik is legyen.600-nak viszont több erő, több tartalék, cserébe kissé nehezebb manőverezhetőség az 500-hoz képest.Próbáld ki mindkettőt, bejön e a sor 2 mert ott alsó tartományba van kis vibráció, nem az a sima járásmód mint a sor 4.
Én sem vagyok túl magas (sőt, mindkét öcsém magasabb nálam legalább egy fejjel), az alacsony ülés pozíció kényelmes, ha lent van mindkét lábad, de "legtöbbször" nem így motorozok az ember. Én a legmagasabb álláson használom, mert a térdemnek így kényelmes hosszabb úton. 178 cm vagyok (voltam anno, mikor sorozáskor mértek ).
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok! Lassan aktuális lesz a motorcsere, és a Honda CBF 500/600 típusokat nézegetem mint esélyes utód. Ezekből is leginkább a fejidom nélküli verzió tetszene, de a kérdés szempontjából végülis ez lényegtelen!
Szóval ami a kérdést illeti! Az állítható ülésmagasság nagyon szimpi, de vajon a 167 centis magasságomhoz is passzolhat a motor? Bizom benne, hogy hasonló magasságú motoros társak is vannak itt akiktől majd kézenfekvő választ kaphatok! Tudom tudom...rá kell ülni, és kipróbálni. Így is lesz, de azért bedobom a kérdést. Csak, hogy mennyire bizakodjak...
Köszi előre is!
https://www.sportmotor.hu/bike...