Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ennel a ket motornal az attetel valtoztatas nem befolyasolja a mutatott sebesseget csak a valos ertekre gan hatassal. Egyebkent gyari mind ketto.
Bocsi, hogy beleszólok, de ott van, hogy "Stock"...azaz a gyári.
Szia, Bocsi hogy beleszólok de az áttételezést nem Írtad ki mert az sem mindegy hogy mekkora lánckerekekkel van számítva a hajtás.
Közben találtam egy linket. Hát érdekes.

https://www.gearingcommander.com/
Sziasztok,

akinek CBF 600 van megnézné (én már nem emlékszem rá), hogy 1-esben alapjáraton mennyivel megy? (Ha van középsztender azon is jó a garázsban.)

Hétvégén gurultam a V4-el és meglepődtem, hogy 1-esben alapjáraton 10 km/h felett megy. Ez városbeli araszoláskor majd meg kell szoknom, emlékeim szerint a CBF egyensúlyozási határon poroszkált.
Sziasztok !
CBF 1000 SC 64-es motoromon olyan probléma lépett fel, hogy egy hidegebb időben be szerettem volna indítani és az önindító forgott, hallatszott a hangja, de nem forgatott meg semmit.
Rögtön elengedtem aztán megint indítottam és másodjára már jó volt. Azóta még kétszer megismételte, második indítózásra mindig jó volt.
Egész nyáron és ősszel nem csinált ilyet.
Mi lehet a baj ?
Honda gyári topscase eladó, 45 literes. Ára: 48.000 Ft. A szin miatt referencia tárgyak vannak mellette. Háttámla, gyári belső szőnyeg, egy kulcs. Platni nincs hozzá, de a jófogáson és képesmotoron is hirdetnek.

A festék leverődés a zár felett és a jobb oldalon a közepén fénytörési hiba minimális festékhiánnyal.
Kőszőnőm sikerült !
Nekem foleg mosas utan mozgott. Kiszaritottam ( nem mostam 2 hetig) majd alanyultam csavarhuzoval ket helyen es ecetsavas szilot nyomtam be keveset. Utana megforgattam elore, hatra beigazitottam es egy hetig nem nyultam hozza.
Sziasztok honda cbf 1000 sc58-om bal oldali fütőtt kormánymarkolat csúszkál hogy lehet rőgzíteni?
"szerintem túl sokáig kell pörgetnem mire elkapja." "már négy-öt másodpercig kell önindítóznom mire beindul"

Ha nincs baja, akkor keresel magadnak? Nincs ezzel semmi gond.Miért kéne nyáron ugyan úgy indulnia mint jóval hidegebb idöben. Örülj neki, hogy nem kapja el azonnal hüvös idöben. Van ideje felépülni az olajkörnek a vastagabb olajjal is.
Jellemzöen a hideg motor viselkedése nem meghatározó, mert nem "üzemi állapot".
A hidegebb idöben több üzemanyag csapodik le a hideg felületeken, így tovább tart hogy felépüljön az égestérben az éghetö keverék...Akkor kell hozzányúlni, ha nem indul el. A kötelezö karbantartásokat el kell végezni a használat függvényében aztán ...
1000-es CBF-en hasonló dolognál segített az,hogy átálni OMW benzinre +gyertya csere.
Igen megvárom az AC hangját.
100-as shell benzinnel járok.
Légszűrő rendben, gyertyacserét tavaszra szezonkezdetre terveztem, injektorszinkront nem tudom mikor volt (fél éve van nálam a motor).
Akkor tavasszal megnézetem az injektorokat és a benzinpumpát + gyertya.
Köszi a választ !
Jó pár kérdés:
- milyen benzinnen jársz?
- gyertya csere mikor volt?
- injektorszinkron mikor volt?
- benzinpumpa nyomása ellenőrizve lett
- levegőszúrő csere mikor volt

Vagy nem megfelelő a kevekék összetétele (sokat vagy keveset kap), Mi történik akkor, ha egymás után (mondjuk 3-4-szer adod rá a gyujtás, megvárod az ac hangját és utána inditasz?
Üdvözletem !

Van egy 2010-es Honda Cbf 1000 Fa típusú motorom.
Az lenne az észrevételem, hogy amikor be akarom indítani, szerintem túl sokáig kell pörgetnem mire elkapja.
Gyakorlatban ez azt jelenti, hogy hidegen 1-2 nap állás után már négy-öt másodpercig kell önindítóznom mire beindul, nyáron picit kevesebb, de ilyenkor már hosszabb ideig tart, pedig még javában plusz fokok vannak. Melegen is tovább tart neki beindulni mint szerintem kellene.
Az akksi rendben van pörget rendesen és ha beindul onnantól már semmi probléma nincsen, se alapjáraton, se menet közben.
Gondoltam esetleg üzemanyagrendszer dugulására vagy a befecskendezők hibájára.
Ajánlgattak nekem különféle benzinbe való adalékokat az üzemanyagrendszer és az injektorok tisztítására, de ezektől tartok egy kicsit.
A válaszot előre is köszönöm
Olajcsere, állítás megvolt. Azt látom, hogy 20w-50 a gyári ajánlás, de 10w-50 Motult kapott.
Álló helyzetben csak gázfröccsel van meg az üres.
Menet közben jobb a helyzet. Az üres 2-ből álló helyzetben gázfröccsel sem jön, csak 1-ből.
Nem sokára szétszedjük, megnézzük a lamellákat, kosarat. Aztán majd így tovább!
Gondolom a szokásos dolgokon már túl vagyok:
- olalcsere más márkára
-kuplung holtjáték ellenőrzés, állítás.

MIt jelent, hogy nehezen működik?
- üresben alig birod sebességbe rakni?
- álló helyzetben nem birod sebességből kivenni?
- menetközben is nehezen kapcsolható?
- ha kuplung nélkül váltasz felfelé akkor is nehéz a váltás?
Annyit kiderítettem, hogy az azonos évjáratú XR250-nel pontosan megegyezik a teljes szerkezet. Legalábbis az oemparts szerint. Írtam Nekik is, ha volt probléma, hogy orvosolták?
Köszönet Mindenkinek!
Köszi, Laci!
csak erre a Laci által is említett kuplung problémára.
Igen, megtaláltam, de valóban pusztaság van...
Balázs helyett válaszolok, mert egy közösségbe írogatunk ahol téma volt a 250-es CBF-eket érintő kuplung probléma, a találgatások viszont nem hoztak eredményeket. Erről a fórumról már ollóztam ki ezzel kapcsolatos hozzászólásokat, ami mint probléma jelent csak meg, de konkrét megoldásról nem igazán találtam pontos információt.
A nehezen működő váltó az ami sokakat érintett, továbbá az, hogy álló helyzetben szinte művészet az üres fokozatot megtalálni. A szerviz sincs elvetve, de félő hogy a kb. 100 000 Ft- os javítási költség gyári alkatrészekkel, 10-20ezer km után a ugyanezt a jelenséget produkálja. Használva a keresőt azt találtam, hogy volt akinél a lamella csere is megoldotta a problémát, illetve valaki kuplung kiemelőt is emlegetett de nem volt egyértelmű, hogy pontosan milyen alkatrészt érintett. A kuplung kosár kiverődéséről nem olvastam, de még azt sem tartom kizárnak.
Erre a kuplung vagy váltóhibára keressük a megoldást, akinek van ezirányú tapasztalata és meg is osztaná az sokat segítene. Köszönöm előre is!