Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni, hogy az 1000-es Cbf-be (SC64) tehetek e hagyományos gyertyát?
Mert jelenleg iridiumosak vannak benne.
A választ előre is köszi
Sziasztok, eladó lett a CBF 1000FA motorom 2010-es SC64, ha esetleg érdekel valakit,
jól karbantartott, nagyon jó műszaki állapotú, jól felszerelt: Markolatfűtés, kormány magasító, hátsó sárvédő, Wilbers első teleszkóp, láncolajozó, Új hátsó fék, jó lánccal, új akkumulátorral, friss olajcserével!
Nem zsákba macska, dokumentált szerviz háttérrel.
Érdeklődni üzenetben, ha kérhetem .
Én 600-on kivettem az üresjárati kapcsolót,és a tömítés vastagságából reszeltem egy kicsit és így beéri a kapcsoló amihez hozzá kell érnie.Ennek már vagy 4 éve,azóta jó!
Sziasztok! Jó állapotú CBF 600 S-t keresek, 2008-as évjárattól (ami már injektoros), ABS-szel. Aki tud ilyen eladó példányt, kérem jelezze magánban. Köszönöm szépen előre is!
Eddig körülbelül 7 hónapja lovagolok. Első bicikliként vettem egy Honda CBF125 -öt. Nagyon ragaszkodtam a motorozáshoz, és augusztusban szeretnék frissíteni egy Suzuki SV650S -re.
Azt akartam kérdezni, hogy van -e valakinek más problémája a Honda CBF 125 -tel.
Az első 2 hétben, amikor megvettem a kerékpárt, elromlott a sebességmérő. Mindig azt hittem, hogy a Hondáinak megbízhatónak kell lenniük, ami elvezet a kérdéshez, vajon véletlenül szereztem -e be egy új Hondát, amely nem a jobb minőségű anyagokból készült, és így tovább.
Körülbelül 2 hónappal később 5 szűk pont volt a láncomban. Nem tudom, hogyan történhetett ez, mivel folyamatosan tisztítottam a láncot és általában a kerékpárt. Ismét ugyanaz, mint fent, olcsóbb alkatrészek?
A minap leeresztettem a kerékpárt, ami fájdalmas volt, de elég gyorsan túltettem magam rajta, de ma elkezdődött a "Bunny Hopping". Azt hiszem, ez a neve, körülbelül 10 perces lovaglás után.
Mindezek a problémák, amelyek a kerékpárommal és a Honda -val történtek, nagyon elriasztottak.
Bárki, akinek hasonló problémái vannak a CBF125 -tel, vagy én csak szerencsétlen vagyok.
Szerintem sehogy. Egyszerűen közé van téve a hátsó rugóstag (nem kutyacsontos megoldás) igy keresned kellene egy rövidebb rugóstagot. Azt meg az elejét is ültetni kellene.
Sziasztok, cbf 250-en nem tudjátok hogyan lehet állítani a hátsó tagon? Pár centi jól esne az ülés magasság miatt. :) Ülésből már faragtunk, de 163 centi mélységemmel még így is pipiskedek.
Köszönöm!
A kepen valoban nem latszik csak az hogy gyari ertek. A teljes kepernyon latszik a final ratio-nal a program szerinti elso es hatso lanckerek fogszam is.
Ezt ertem es ebben igazad is van. De mive erzesre gyorsabban ment ezert kerestem ki a gyari beallitas ertekeit.
Viszont mindegy milyen modositast eszkozolsz az ora ugyanannyit mutat ugyanazon fordulatnal mert nem a kerekrol hanem a valtobol veszi a jelet. Legfeljebb az ora csal tobbet.
Csak bocsáss meg de a ("Gearing Commanderben" alapból 3 áttételt hoz fel, mindegyik mást mutat adott fordulathoz és sebességhez), de nem is ez a lényeg hanem amit képet beszúrtál abból nem derül ki milyen a kis lánckerék fogszáma és milyen a nagy lánckerék fogszáma mert ezek befolyásolják ugyanúgy az adott sebességben és fordulaton a sebességet, nem csak a végét. És nem kötekedni akarok csak akkor teljes az infód ha tudom milyen áttétellel jön ki ez az érték.
Tel:70-3179083
Honda CBF250-hez keresnék km óra burkolatot. Nem az egész egység kellene, hanem csak a felső szürke része.
eladó 2 db.....CBF 1000 (sc58) GYÁRI kipufogó dob -átalakítva sport dobbá...
Gyári kinézet...sportos hang...
Irányár 55 000Ft
Keresek megvételre Hona CBF 1000.- es motort.Anyagi okok miatt valószínű, hogy csak az első széria jöhet szóba...
Ugyanitt 500-600 középsztender.
Tel:70-3179083
Azt szeretném kérdezni, hogy az 1000-es Cbf-be (SC64) tehetek e hagyományos gyertyát?
Mert jelenleg iridiumosak vannak benne.
A választ előre is köszi
jól karbantartott, nagyon jó műszaki állapotú, jól felszerelt: Markolatfűtés, kormány magasító, hátsó sárvédő, Wilbers első teleszkóp, láncolajozó, Új hátsó fék, jó lánccal, új akkumulátorral, friss olajcserével!
Nem zsákba macska, dokumentált szerviz háttérrel.
Érdeklődni üzenetben, ha kérhetem .
Cbf 1000-es(SC64) motoromon nem világít az ürest jelző kontroll lámpa. A lámpa nem égett ki. Hol keressem a hibát?
Azt akartam kérdezni, hogy van -e valakinek más problémája a Honda CBF 125 -tel.
Az első 2 hétben, amikor megvettem a kerékpárt, elromlott a sebességmérő. Mindig azt hittem, hogy a Hondáinak megbízhatónak kell lenniük, ami elvezet a kérdéshez, vajon véletlenül szereztem -e be egy új Hondát, amely nem a jobb minőségű anyagokból készült, és így tovább.
Körülbelül 2 hónappal később 5 szűk pont volt a láncomban. Nem tudom, hogyan történhetett ez, mivel folyamatosan tisztítottam a láncot és általában a kerékpárt. Ismét ugyanaz, mint fent, olcsóbb alkatrészek?
A minap leeresztettem a kerékpárt, ami fájdalmas volt, de elég gyorsan túltettem magam rajta, de ma elkezdődött a "Bunny Hopping". Azt hiszem, ez a neve, körülbelül 10 perces lovaglás után.
Mindezek a problémák, amelyek a kerékpárommal és a Honda -val történtek, nagyon elriasztottak.
Bárki, akinek hasonló problémái vannak a CBF125 -tel, vagy én csak szerencsétlen vagyok.
https://www.bike-parts-honda.c...
vagy szétveteted a hátsó rugóstagot és közé tesze egy rövidebb rugót. Pl ezt.
https://www.bike-parts-honda.c...
de az elejét szintén süylesztened kell.
Köszönöm!
Viszont mindegy milyen modositast eszkozolsz az ora ugyanannyit mutat ugyanazon fordulatnal mert nem a kerekrol hanem a valtobol veszi a jelet. Legfeljebb az ora csal tobbet.
Bocs, de még mindig nem tudom mennyi az a gyári de most.már rákeresek.