Kedves Márkatársaim! (CBF1000)
Aki elégedetlen motorja fogyasztásával és túlnyomó részt városban használja, az guruljon egyet hosszú távon! Ma mi ezt tettük a párommal, 330km Balaton oda-vissza. Ketten 180kg vagyunk, + Givi nagy plexi, rajta extra magasítóval és hátul 46 literes doboz. Szóval a pályán 140-200 vegyesen, a balatoni rész 60-90 kényelmesen, így lett 5,25 l/100km, míg a városban egyedül, finoman 6,5-6,8 l/100km.
Szóval van különbség gazdagon... Üdv!
Érdekes, hogy nem lent, kb. középen. Indokolatlan, ergo gyártási hiba, hisz terhelést nem kap. Ennél nagyobb bajom ne legyen.
Tudtok olyan helyet ajánlani ahol becsülettel megcsinálják a szelephézag állítást, van lapkájuk, nem kell a bejelentkezésre heteket, a munkára napokat várni? Páty--Bp. körzet.
Valaki tudna abban a segítségemre lenni hogy megírná mekkora a 2007 évjáratú CBF600N első és hátsó lánckereke?
Most 15:45 van rajra de 100km/h-nál már 5000 forog a gép, én egy kicsikét sokallom.
Segítséget előre is köszönöm!
Hali
Itt elsősorban kényelmet kapsz azért a maradék pénzért.
Gondolok itt a megerősített segédvázra, vagy a hajszálnyit kiegyenlítettebb teljesítmény leadásra, fékekre, rugózásra. Aztán ott van az hogy milyen régi a motor, mennyire fontos ez neked tehát mennyit van rá. Minden motort meglehet szokni és lehet vele jól motorozni. Egyik barátom vett most 2004 -es cbf-et nekem 2009 -es van ugye, az enyém majd dupláját éri mégsem mondaná meg sok mindenki az apróságokban rejlik az hogy drágább, de ismét mondom hogy a régebbi típus is egy kiváló motor és nagyon jól motorozható!
Szia!
Nem tudom te hol kerested a cbf-t? Haver most vett egy 2008 injektoros gépet. 1.250-ért ABS verziót 28.000km....Néztünk aznap egy másik gépet 14000km csak az ABS nélküli volt az ára ugyan ennyi volt. És az tényleg patika volt. Fehérvári Honda kereskedés árulta. Én személy szerint nem gondolkodnék az injektoros gépen ha 200 lenne a különbség. Mondom ezt úgy hogy semmi bajom a karbis géppel
Sziasztok! Pár hónapon belül szeretnék venni egy cbf 600-as motort. a [434] számú hozzászólásban pont arról van szó amiről még kérnék további részleteket! Az olvasom, hogy alapjában véve mindegy hogy karburátoros vagy befecskendezős a motor (?!). Azért foglalkoztat a dolog, mert olvastam tesztet mindkét verzióról és elég sok egyéb különbség is volt. Használtan 1M körül mozognak azok amiket megnéznék (karbi), 1,5M amik jó állapotban vannak (injektor). Tegyük fel magasabb kicsit a szervizköltség ( karbiszinkron) de hasonló állapotú motorok közt, amik közt évjáratbeli különbség nyilván van, megéri-ez az a 50% felár?
Átfűzte? Nekem a gyári lánc végtelenítettnek tűnik.
Ezek szerint lehet kapni ehhez a típushoz nittelőszemes vez.láncot?
Tudsz mondani valami típust/cikkszámot?
A motor teljes szétszedéséhez 3 db speciális szerszám kell,ezek közül az egyik a kuplung rögzítő.Ez gyakorlatilag egy laposvasból hajlított szabályos köralak,amit 90 fokonként be kell vágni kb 3,5 cm-tert,így kapunk 4 db bevágást,a vágás szélesség 4mm-er. A bevágatlan oldalra merőlegesen van hegesztve egy másik laposvas ezzel tudod megfogni.Ezt a kör alak közép pontyától eltolva kell hegeszteni,hogy hozzáférj a rögzítő anyához.Egy kis kézügyességgel otthon is elkészíthető!A képeken ha megnézed egyértelmű a dolog!
Erről a típusról nem szedtem le még a kuplungot , de sok másikról már igen . Vagy egy speciális , kuplung lamellára hasonlító , kitámasztó tárcsa kell ( én anno a Panoshoz csinálltam... ) Vagy egy légkulcs !
Lehet úgy is csinálni , hogy sebeségbe teszed a váltót , és nyomod a féket , még meglazítod az anyát , de ez elég kétesélyes , mert rugalmassága van a hajtás láncnak , és ha nagyon szorosan van fent az anya ( a gyári szerelésűnél ez esélyes... ) akkor ütés szerű erő kell a lazításához , ami egy rugalmas kitámasztásnál nem egyszerű . Valamint , ilyenkor szoktuk leverni a kezünket , erre készülj , és feltétlen kesztyűben próbáld meglazítani !
A vezérmű láncnak van olyan változata is ami nyitott , és a helyén kell össze "szerelni" ezt álltalában , sor négyeseknél alkalmazzák , ahol a lánc , a főtengej közepén van , és így nem kell az egész blokkot széjel dönteni....Ezt a fajtát , be lehet fűzni a blokk megbontása nélkül is ! Egyszer mikor cseréltem a GB-n akkor én ilyet vettem ( méterre , szemek számára , árúlták )
Márkatársak!
Kuplungot szedett már le valaki saját kezűleg? Mennyire macerás? Spéci szerszám kell hozzá?
Csak mert mostmár (41 e km-nél) meg van nyúlva a vezérműláncom, ki kéne cserélni. Ahogy nézem, le kell venni a kuplungot hozzá, hogy ki tudjon alul bújni a lánc.
http://www.sugomotor.hu/
Pár éve még volt náluk bontva egy CBF250.