Nagyon tetszik
Mint minden tavasszal most is gondolkodom a moci' eladáson, de ha szokás szerint marad - mennyiből jön ki egy ilyen ülés átalakítás és hol?
Sajnos még mindig nem derült ki mi lehet a probléma!
A gyertya csere sem igazán segített, habár annyi igaz, hogy jobban indul.
Érdekes a tünet, hidegen szívatóra nem igen indul csak ha gázt is adunk neki. Szerintem ez arra utal, hogy indításnál sokat kap.
Bemelegedés után nem mindig de előfordul, hogy lassan ejti a fordulatot, itt alapjárati levegő problémára gondolnék, de akkor miért nem determinisztikus a hiba?
Felmerült bennem a gondolat, hogy nem e valami elektromos bi-bi!
A karbin az elektromos vezetékek a fűtés miatt vannak vagy valami alapjárati cucc?
Szertnék véleményt kérni arról , hogy a Givi V35N oldal doboz , nem túl nagy erre a motorra ?
Esetleg van valakinek bevált meoldása ?
Amit lehet látni plexit sok CBF 250-esen , azt hol lehet kapni ?
Közép állványt hol lehet kapni ? Kerestem a Googléval , de nem találtam :(
A barátom gépén is ugyan ez a probléma!
Pucoltuk a karbit már többször nem egy nagy durranás csak vigyázz a gumi tömítésekre.
Halkan megjegyzem a pucolás nem segített a problémán.
Most gyertya cserével próbálkozunk.
Most csináltam meg az olajcserét otthon. Sokan írták, hogy 1.5 liter kell bele. Én vettem 2 litert és az egészet beleöntöttem és most a 2 vonal felénél van pont. A motor végig fent volt oldaltámaszon, úgy ellenőriztem mindig, hogy meddig van.
Most a karburátort szeretném kipucolni mert nem az igazi az alapjárat a gépen. Meleg a motor és szivató nélkül nem indul be. A tankot le kéne kapni hozzá. Ebben szeretnék kérni egy kis információt, hogy ha valaki csináltam már akkor hogy megy ez. Nagy meló meg lehet-e otthon csinálni?
Előre is köszönöm.
Köszi a segítséget de meg néztem mindent és utána szóltam az ismerősömnek hogy vigye be a Honda Dreambe ott rámértek meg kimértek mindent de semmi. Aszt mondták vigyem ide Budapest Alig út 12 ők csak ilyenekkel foglalkoznak.
Tuza Dani 30-6264706 Csepeli Kárpitos.
de sajnos egy hónapot várni kellet rá.
Mint minden tavasszal most is gondolkodom a moci' eladáson, de ha szokás szerint marad - mennyiből jön ki egy ilyen ülés átalakítás és hol?
Köszi!
A gyertya csere sem igazán segített, habár annyi igaz, hogy jobban indul.
Érdekes a tünet, hidegen szívatóra nem igen indul csak ha gázt is adunk neki. Szerintem ez arra utal, hogy indításnál sokat kap.
Bemelegedés után nem mindig de előfordul, hogy lassan ejti a fordulatot, itt alapjárati levegő problémára gondolnék, de akkor miért nem determinisztikus a hiba?
Felmerült bennem a gondolat, hogy nem e valami elektromos bi-bi!
A karbin az elektromos vezetékek a fűtés miatt vannak vagy valami alapjárati cucc?
Most vettem én is ilyen motort , és szintén ez a gond :((((
Tíz perc állás , és szivat , ha nem szívatom !
Esetleg van valakinek bevált meoldása ?
Amit lehet látni plexit sok CBF 250-esen , azt hol lehet kapni ?
Közép állványt hol lehet kapni ? Kerestem a Googléval , de nem találtam :(
Üdv Zoli
12e -ért elvihető.
Igen, még meg van, lassan előkerülnek a motorok.
Üdv. ZOLI
Pucoltuk a karbit már többször nem egy nagy durranás csak vigyázz a gumi tömítésekre.
Halkan megjegyzem a pucolás nem segített a problémán.
Most gyertya cserével próbálkozunk.
Most csináltam meg az olajcserét otthon. Sokan írták, hogy 1.5 liter kell bele. Én vettem 2 litert és az egészet beleöntöttem és most a 2 vonal felénél van pont. A motor végig fent volt oldaltámaszon, úgy ellenőriztem mindig, hogy meddig van.
Most a karburátort szeretném kipucolni mert nem az igazi az alapjárat a gépen. Meleg a motor és szivató nélkül nem indul be. A tankot le kéne kapni hozzá. Ebben szeretnék kérni egy kis információt, hogy ha valaki csináltam már akkor hogy megy ez. Nagy meló meg lehet-e otthon csinálni?
Előre is köszönöm.