Köszönöm szépen!Örülök hogy tetszik!Hát igazából a készítés az annyiból állt hogy,elballagtam a legközelebbi szerelvény boltba és mivel nekem 22mm átmérőjű a kormányom vettem egy 21-24mm-es bilincset aztén az autós gps tartót szétszedtem annál a részénél ahil oldal irányban tudod állítani és mivel a bilincsen 8-as anya van gyárilag ezért fel kellett fúrnom a gps tartón a 6mm-es lyukat 8mm-re,és két alátét már rögzítettem is!A takaró műanyagot pedig a száz forintos boltban vettem vittem a gps-t és belepróbálgattam mindegyikbe ebbe passzolt,(A boltba kicsit furán néztek)!Aztán kivágtam a kívánt formát és átfúrtam a hátulján egy gumival rögzítettem!Majd lefestettem!Az egész kijött 400FT-ból!Hát nagyjából ennyi!
a betyárját de jó lett nekem is ugyan ez a GPS-m van csak az eggyel régebbi aminek még kisebb a kijelzője, esetleg nem tudnál több képet felrakni a készítésről? valami kis leírással? kösz
szia majd én válaszolok neked igaz már nincs meg a kicsike ! Én 100 kiló vok és mindig 2 személlyel pakkokkal mentünk túrázni, itt a fogyasztás kicsit megnőtt kb 4 literre, de mentünk is 110-es tempót! most Gs 500 am van de megbántam a cserét a kis cbf-et sokkal de sokkal jobban szerettem! és elárulom neked azért kapsz itt ilyen későn választ mert ez annyira jó motor hogy egyszerüen nem kell feljárni naponta a motor problémáival fórumra és megosztani a többiekkel .... nem úgy mint gs-fórumon én csak ajánlani tudom ha nem vagy lóerő mániás én is túrákra és melóba járni használtam
sziasztok. motorvásárlás előtt állok. vacilálok sokat.. zxr400 vagy sv650 vagy kis 250es cbf:) vagy esetleg drz 400. de nagyon húz a szivem ehez a kis paripához. fogyasztása nagyon csábító. Tapasztalatokra vagyok kiváncsi légyszives akinek iylen van írja le:) két személyel szeretnék ,,túrázgatni" és melóba járni akarok mocival. ha nem vagyok száguldó őrült ez a kis gép megfelel rá igaz? személyes véleményeket várok kedves cbf 250 tulajok:P köszönöm előre is:)
üdv. érdeklődnék h a honda cbz125f! menyire megbízható motor? menyit eszik? és a rendörők menyire baszogatnak ha rendcám nélkül használom? várom válaszotokat!üdv.
Szia!
Jónak tűnik,és a kajatároló műanyag is ötletes;azt szépen meg fogod tudni csinálni.
Szerintem 4 oldalán rögzítsd a GPS-t,nehogy egy kátyu,és elszálljon mint a sóhaj.
Amúgy nemrossz,épp én is gondolkodtam,hogy motorra hogyan lehet maszek GPS tartót varázsolni.
350 ft-ból sikerült megcsinálnom ezt a GPS tartót a motorra!A takaró műanyag még nem végleges állapotú még festeni akarom és az éleket eldolgozni szóval az még nem végleges de ma eddig jutottam!Kíváncsi vagyok a véleményetekre!tudom hogy nem olyan mint ha vettem volna egy Givit de ugye az nagyságrendekkel többe került volna!üdv
Adam23,
nekem itt javították meg. Azaz nem ők, hanem elvitték valami szakihoz. 3 hétig vártam, nem is ígérték biztosra, hogy meg tudja csinálni. Lehet, hogy csak szerencsém volt. :) vévévé pont biturbo pont hu.
Öreget kell venni, azok nem rozsdásodnak! A feketevázas,(2004től gyártott) spanyolban szerelt gs 500ak hajlmosak a felületi rozsdásodásra, de azok se vészesen
Köszi!
A fogyi azért nem mindegy. Ha 2 l a +, akkor az már közelít a kocsihoz (persze, milyen a kocsi?) A kötelezőn is csak azért vívódom, mert ha most váltok, akkor pesti leszek, eddig meg vidéki voltam (forgalmi szerint)
A cbf-től az is eltántorít, hogy csak 1 hengeres, és esetleg jobban ráz. Viszont a súlya vonzóbb. Most egy 125-ös virgácsom van, de mivel ez nem láccik rajta, mindenki azt hiszi, én vagyok a gazdag motoros, pedig nem. Ezzel is előre szoktam menni a lámpánál, de sávváltásoknál már jó lenne egy kis kraft. Mivel a csopper jól tartja az árát, most ráfizetés nélkül le tudnám váltani egy kevésbé divatos erősebb vasra. Viszont állítólag a Suzukik elég könnyen rozsdásodnak. (bár ez a legegyszerűbb, ami észrevehető rajta) Gondolom a Virago sem mmenne el egyik napról a másikra, de a tavaszt érdemes lenne kihasználni.
Hali!Az én véleményem az hogy jobban jársz a gs-el.Mindjárt elmondom miért gondolom így!Nekem van egy cbf 250-em és szuper motor imádom, a 3.5l-es fogyasztás király és 90-nel kimegy a világból!DE ha sokáig megakarod tartani amit most veszel a gs 500 jobb mert ezt a motort hamar kinövi az ember és vágyik egy nagyobbra most nem a kocsma elötti gyorsulgatásokra gondolok,hanem arra hogy ha megérkezel egy kamilyon mögé 90-100-között akkor már a bisztonságos előzést jól meg kell gondolni 2 személlyel meg pláne!túra közben 2 személlyel a kisebb emelkedők is inkább csak lendületből gyűrhetők le!Én így hogy mostmár tudom ez milyen és ne értsétek félre imádom,de a gs-t választanám!Műszakilag mindkettő tuti mert a gs is már vagy 15-20 éve ugyanazzal a blokkal jön ki és bisztos megvan az oka hogy nem változtatnak egy kiforrott konstrukción!Az 1-2 liter fogyasztáskülönbség szerintem megéri azt hogy marad még bőven tartalék 110 felett is!Remélem segítettem.Üdv
Ez a hátsó doboztartó gyári, vagy Te csinálta(tta)d?
valakinek nincs véletlen egy eladó hátsó doboza?
Most cserélném a régi vasam egy újabb CBF600N-re, tudnátok segíteni, hol kapnék hozzá kis plexit előre, ill. doboztartó konzolt hozzá? Köszi!
Jónak tűnik,és a kajatároló műanyag is ötletes;azt szépen meg fogod tudni csinálni.
Szerintem 4 oldalán rögzítsd a GPS-t,nehogy egy kátyu,és elszálljon mint a sóhaj.
Amúgy nemrossz,épp én is gondolkodtam,hogy motorra hogyan lehet maszek GPS tartót varázsolni.
nekem itt javították meg. Azaz nem ők, hanem elvitték valami szakihoz. 3 hétig vártam, nem is ígérték biztosra, hogy meg tudja csinálni. Lehet, hogy csak szerencsém volt. :) vévévé pont biturbo pont hu.
A fogyi azért nem mindegy. Ha 2 l a +, akkor az már közelít a kocsihoz (persze, milyen a kocsi?) A kötelezőn is csak azért vívódom, mert ha most váltok, akkor pesti leszek, eddig meg vidéki voltam (forgalmi szerint)
A cbf-től az is eltántorít, hogy csak 1 hengeres, és esetleg jobban ráz. Viszont a súlya vonzóbb. Most egy 125-ös virgácsom van, de mivel ez nem láccik rajta, mindenki azt hiszi, én vagyok a gazdag motoros, pedig nem. Ezzel is előre szoktam menni a lámpánál, de sávváltásoknál már jó lenne egy kis kraft. Mivel a csopper jól tartja az árát, most ráfizetés nélkül le tudnám váltani egy kevésbé divatos erősebb vasra. Viszont állítólag a Suzukik elég könnyen rozsdásodnak. (bár ez a legegyszerűbb, ami észrevehető rajta) Gondolom a Virago sem mmenne el egyik napról a másikra, de a tavaszt érdemes lenne kihasználni.