Én járőrmotornak használtam, ami azt jelenti napi 8 órát ment a motor télen-nyáron, hóban sárban.Ahogy autópályán, ugy földuton vagy a dunameder menti kövesen. Két év 72 ezer kilcsi. Üttem vágtam, nem kiméltem. Egy igazi igás motor. Rendkivül biztonságos, és jól kezelhető. Az erőről és nyomatékról mondj le ha ezt választod, kb semmi sportosság sincs benne. De ezt máshol behozza hidd el! A vidieim közt ott a velencei és a tatrai motorozás. Ha megnézed akkor láthatod, hogy mindent kibir.....
Remélem tudtam segiteni...
Városban teljesen jól használható, nem kell rajta hasalni, viszonylag keskeny jól lehet a sorok között motorozni vele. A fogyasztása sem nő meg igazán, elég nyomatékos ezért nem nagyon kell kapcsolgatni.
Ezeket a motorokat 2004-től gyártják. 2008-ban módosították, azóta injektoros, állítható az első futóműve (szerintem azt senki nem piszkálja), kicsit más az idomzata és az ülése (ezt szemmel nem lehet észre venni). Az injektoros egy picivel kevesebbet fogyaszt.
ja!és még!
hogy milyen évjáratút érdemes nézni,persze csak használtban gondolkozom!mivel,kb 1-1,2m ft-ig néztem már és olyan 2004-2006 osakat találtam!technikailag mi a különbség a két évjáratú között?a karbis,vagy az injektorosat preferáljam?(ha van injektoros egyáltalán ebből,mert nem tudom azt sem!)
Köszönöm a válaszodat!annyit még kérdeznék,hogy a városban hogyan viselkedik ez a motor és egyáltalán,mennyire várostűrő?ezek szerint nincs gyári galibája!?ez nagyon tetszik máris!
A 600-as teljesen megfelelő túrázni akár 2 személlyel is. Én közel 60.000 km-t mentem eddig a motorommal, de még soha semmi probléma nem volt vele. Olaj, lánc, lánckerék, fékbetét,gumi csere és nyugodtan lehet nyúzni.
A Pegaso, a Transalp és a KLE teljesen más jellegű motorok. Azok endúrósabbak. Ha országúton akarod használni sokkal kényelmesebb, simább járású a cbf (mégiscsak 4 henger).
A kényelemről annyit, hogy csak tankolásos megállásokkal hazajöttünk ilyen motorokkal a Gardától illetve volt aki Toscanából.
A fogyasztása 5-7 liter közötti a csuklódtól függően.
üdv mindenkinek!
kérdésem lenne,szeretném,ha kicsit segítenétek,hiszen ki tudná nálatok jobban a válaszokat arra,mint Ti,hogy:
ha kezdő motornak egy cbf600s-t szeretnék az nem nagy harapás-e,főleg úgy,hogy néha ketten utaznánk vele?túrára és városban történő utazásra is alkalmas e?hogy mire kell oda figyelni,mi lehet a baja(gyári,vagy konstrukciós hiba),mennyi körül alakul a fogyasztása?
mert mondtak már nekem mindent(aprilia pegaso strada,honda transalp,kawsaki kle 500)és szeretnék tisztán látni!
előre is KÖSZÖNÖM!
üdv
T.
Valameikőtök már próbált más fogaskerék áttételt használni?Egyre jobban azon gondolkodom h változtatni kellene mert 3ig nemgyőz az ember fokozatokat kapcsolni h menjen is a moci.Valami tapasztalat?
Nekem van egy elfekvő ezüst színű első sárvédő. Igaz,hogy javítva volt ( műanyag hegesztés+újra fényezés ) ,de nem mondod meg róla, hogy sérült volt. Ha gondolod baráti árban meg tudunk egyezni. A gyári új ára gondolom horror lehet.
sziasztok! nekem egy 2005-ös géphez kellene első sárvédő csak a gyári árat sokallom érte. nem tud esetleg valaki segiteni? bármi jól jönne akár a sárvédő akár cím hogy hol tudok utánajárni, bármi! előre is köszi!
Nem igazán találtam külön CB 250es topikot ,ezért gondoltam itt érdeklődöm
Szóval van köztetek olyan,akinek volt esetleg CB250ese?Érdekelne,hogy mennyire megbízható motor és mennyire költséges a fenntartása,(alkatrész stb),mivel nem egy mai csirke már
én azt hallottam,hogy csak akkor érdemes etanolal használni,ha új.Mert utána feloldja a koszokat belül a rendszerben és állandóan(legalábbis egy darabbig)dugulásokat okozz...A sebeséggel kapcsolatban sajnos én sem tudok semmit,de érdekelne engem is...
Láncszett csere elött állok
520 vagy 525 lánc kell egy CBF 600 ra?
Segítségeteket előre is köszi