Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, asszem az első lámpabúrában vannak a sorkapcsok a vezetékekhez; lehet, ott kéne széjjelnézni.
Hát, ha csak a visszajelzők működnek, de az LCD, km/h, RPM nem, akkor sanszos, hogy szakadás van a fekete/barna (Bl/Br) vezetéken. Ez a drót látja el táppal az egész műszeregységet. A visszajelzőlámpák mind saját vezetéken kapják a feszültséget, lásd lentebb.

Az alább belinkelt kézikönyvben le van írva, hogy hogy kell szétszedni a műszeregységet. Én egy multiméterrel végignézném, hogy mely vezetékeken nincs 12V, pedig kéne.

A kapcsolási rajz szerint ez a leosztás:
index: narancs(bal) ill. világoskék (jobb),
táv.fény: kék,
test: szürke,
üresjárat: világoszöld-piros.
Ezek mind rendben vannak, az összes többi gyanús.

Egyébként nem lehet, hogy beázott?
Bárcsak ez lett volna a baja pedig semmit nem csinál se kilométer se fordulatszám nem müködik és a kijelzőn is semmi szám vagy valami legaláb lenne de nem reagál semmire teljes leálás a kijelzökön.
Csak a sebességet nem mutatja?
Akkor biztos elszakadt a kilométeróra-spirál.

Csavard ki a fölső végénél, ahol egy recés csavar tartja, és nézd meg, hogy forog-e a vége, ha hajtod a kereket.
Nekem meg beszart a kilométer órám tudna valaki segiteni. Csak a vissza jelzö lámpák müködnek.
Szivesen! Most nézem, hogy a vége felé van egy kapcsolási rajz, ami olvashatatlanul elmosódottan néz ki, vagy szimplán a fölbontása túl alacsony. Nekem a nyereg alatt volt egy vastagabb kézikönyv, annak a vége felé találtam egy francia/német/holland nyelvű kapcsolási rajzot. Ha valakinek ez nem lenne meg, csatoltam róla egy fényképet, azon kivehető minden.
Sziasztok,

többen többször kerestétek már a szerelési kézikönyvet (tehát a service manual, nem a haszn.ut.!) a 250-es CBF-hez.
Itt van egy link hozzá:

http://grantward.wordpress.com...
link

Kb. 300 oldal, 30 MB méretű. Ebben a váltó szétszedésétől a szeleptányér peremének a görbületéig minden benne van.
A CBF250-esről, és a CBX250-esről is szól. Spanyol eredetiből lett durván angolra fordítva. Ha az erdeti spanyol kell (amit nem nagy kaland Google Translate-tel lefordítani), akkor guglizz a 'Manual de Taller CBF 250' szavakra.

(Aki esetleg még nem hallott volna róla, a CBF250-est Brazíliában CBX250 néven árulják, úgy tudom, ezzel a pár módosítással:
- pár paci plusszban;
- oldaltámasz-visszajelzőfény a műszerfalon;
- a karbiból nem spórolták ki azt a tolóüzemi légelzáró szelepet (nem tudom, magyarul hogy hívják, angolul air cutoff valve), a 2004-es CBF250-esen nincs ilyen szelep, cserében ezeken a régebbieken még van karbifűtés, ami viszont nincs sem a CBX-en, sem a 2006 utáni CBF-eken ).

A másik, szintén közérdekű info az alábbi linken található visszahívási kampány a CBF250-eshez. Mit tudtok erről?

http://www.dft.gov.uk/vosa/app...

A leírás lényege, hogy ha sokat mész esőben, akkor a gyújtótrafó bekorrodál, és gyöngül/kihagyogat a gyújtás. Valaki pont panaszolta is itt a fórumon, hogy gyöngécske a szikrája. Hát én megnézném a helyében, hogy áll a trafó (kis fekete guriga a tank alatt).

Hát nem a Honda zászlóshajója ez a típus, ez mostanra már mindenkinek tiszta.
Csak gyári van én 16ért vetem elöször de van ismerösöm a hondánál és igy hozta 7ezerért.
Sziasztok!

A légszűrőt szeretném kicserélni tavaszra. Voltam egy motoros boltban és ott azt mondták, hogy csak gyárit tudnak rendelni de az 12 ezer.
Valaki tudna segíteni, hogy hol találok olcsóbban? Köszönöm
Teljesen igazad van, csak nem értem, hogy a CBF250 miért ilyen mostoha gyerek.
Minden normális motornak meg lehet találni a szerviz könyvét miért pont ez kivétel?
Már az ultrahangos tisztításon is átesett a karbi, de még mindig nem az igazi. Szerintem az előző tulaj változtathatott benne valamit, talán tuning esetleg fogyasztás csökkentés célzattal.
Sajnos ezek csak feltevések még nem ismerem agyári adatokat.
Ha csak általános dolgokról ír a könyv ,akkor az nem service manual, hanem felhasználói kézikönyv.

Egy karburátor kipucolása nem feltétlen olyan egyszerű dolog.
Sziasztok!
Segítséget szerék kérni tőletek. Megtaláltam a Service Manual-t, de az csak általános kezelési dolgokat ír.
Barátom most vett egy 2007-es 250-est a porlasztójával lehet valami kín, nem ejti a fordulatot szépen, vagy nincs alapjárat.
1200 km van a mociban sokat állhatott valahol, természetesen kipucoltuk a karbit töbször is, de még mindig nem az igazi.
Van valami leírás a porlasztó beállításához, fúvóka, benzinszint?
a képen látható bukósisak SHOEI MULTITECH 59l 60 as méretű de annál kicsit nagyobb---gyünyürű állapotban eladó 30 000ft ért a bolti ára 110 000! érdeklődni lehet-30 973 0869
vagy classic77@freemail.hu
kihajtható-behajtható-amit csak kívánsz.....postai úton is--
konzol ára?
Köszi!
Szia.
Mi öcsémmel kb 2 éve használjuk mindkét gépet. Ez idő alatt semmi hiba nem lépett fel (a hornet 20000km-t a cbf 8000km-t ment). Mindkét motorban 25000km van jelenleg és most kell majd láncot cserélni.
Ha a kényelmet nézzük a cbf valamivel egyenesebb testhelyzetet biztosít, a horneton jobban be kell hajlítani a térdet, mivel magasabban van a lábtartó. De mindkettővel nyugodtan le lehet motorozni több száz km-t naponta gond nélkül. Az utasnak is jó dolga van de itt is előnyben van a cbf egy picit. Motorozhatóság szempontjából könnyen kezelhetőek, de érezni lehet a cbf-en hogy nehezebb vas és ez érezhető amikor tologatni kell akkor is. Mondjuk ha kamion mögött megyünk kevésbé érzékeny a légörvényre.
Motorerő szempontjából alsó fordulaton kicsit nyomatékosabb a cbf, de ez forgatva megváltozik és csúnyán megtépi a hornet :)
Ha valaki meri dönteni bátrabban akkor a hornet jobban leengedhető a magasabb lábtartó miatt.
A többi tulajdonság inkább egyéni ízlés dolga, mivel fék, futómű váltó minden ugyanaz. Fogyasztás nekünk4,5 és 7 liter között alakult. A kisebb érték hosszú túra a nagyobb kergetőzés, de az átlag 5 körül alakul.
Összességében a hornet egy csibészesebb motor, a cbf inkább túrás jellegű, de mindkettő nagyon jó motor szerintem.
A gyári gumi (michelin road) elég kemény és csúszós. Mi road 2 re cseréltük amitől megváltozott a kezelhetőség pozitívan. Egyébként a gyári gumi könnyen lefut akár 20000km-t is.
A baráti társaságban van olyan cbf ami lassan 50000km-t futott hiba nélkül és szerintem ugyanennyit simán elfut még :). Nem kell félni a bevallott futástól akkor sem ha túl van 20-30ezren. inkább egy ismert múlt mint egy széthajtott rom.
Például 15000km-rel hirdetett gép amin látszik hogy a hátsó tengelyt teljesen hátra állították régebben a láncfeszítés miatt, most pedig érdekes módon jóval előrébb van nem túl reális, ha azt vesszük hogy közel 30000 nél kell láncot cserélni :(
Remélem tudtam segíteni, de nyugodtan írj ha konkrét kérdésed van, szívesen segítek vagy megadom a számom.
Szevasz!

Engem érdekel a véleményed.Én is ezek közül választom majd valamelyiket ha tudok dönteni.Előre is köszi!
Szia.
Nem tudom aktuális-e még a motorvásárlás. Ha igen szívesen mesélek mindkét kérdéses motorról. Egy 2006 os cb600f hornet és egy 2006os cbf 600 szolgál a családban.
A motorszámot itt találod:
hali
segítséget szeretnék kérni....
megtudná valaki mondani a blokkon hol találom a motorszámot mert nem találom sehol:( 1 alumínium plakett van a blokk mellett de az is az alvázon van szegecselve....
a papírjaim pedig magyarországon vannak és így nem tudom beazonosítani,h mit keressek....
ha valaki tud segítsen sürgős lenne
köszi
Van még pár sérült, javítható alaktrész is.:
műszerfal borítás
generátor fedél
bal lábtartó konzol
Sziasztok

Eladó cbf600s hibátlan gyári alkatrészek, fejidom, givi simpli doboz konzollal (cbf500, cbf600, cbf1000) vagy amire fel tudod tenni,
kormány magasító, 2008-tól bal oldalidom hibátal gyári fényezésű!

Akit érdekel, írjon vagy hívjon!

Üdv
közbe találtam alkatrészt, igazából javítható a motorom, de egy komplett blokk árán kb 60e a blokknak ennyi az ára max 70 ha postázzák bontósok mondták de egyiknek sem volt készleten
Lehet, hogy blokkot szólóban nem kapsz, csak irreális áron. Szerintem vegyél egy komplett gépet, a maradékot meg add el bontásra....
Nekem épp lenne egy 2005-ös - ha érdekel, jelezd, vagy írj - az emilcímem' az adatlapomnál megtalálható!