Szia.
Sikerült beállitani a szelephézagot úgy ahogy kell lennie, és azt hittem hogy az baja és nem! Össze raktam a szelephézag állitás után és ugyan az. ÉS mikor teljesen elkezdtem már vizsgálódni akkor nekem nagyon úgy tűnik hogy a hang a dugattyútól jön. Hidegen hallani, de mikor már megmelegszik akkor abbahagyja. Tehát én gyanakszok a dugattyú hajtókar találkozásánál a csapszegre vagy valami hasonló hogy melegen megtágul és már jó. Amúgy a motor szépen megyen, nem füstöl, egyedül annyit vettem még észre hogy hidegen egy picit tovább kel startolni hogy begyuljon, ha rajta a teljes szivató, és akkor is csak úgy gyúl jobban ha adok még mellé neki egy pici zárt is.
Én toltam már be az enyémet, egyszer, próbaképpen. Semmi baja nem lett tőle. (A CBF 250-en még szabályozatlan katalizátor van, azt különösebben nem érdekli, ha betolod.) Igaz, hogy meleg volt a motor, szóval azonnal beindult. Annyi kraft azért legyen az akkuban, hogy a gyújtó-elektronika működjön.
Az én motoromon is volt túl kicsi a szelephézag, de nem csinált ilyet, amit írsz. És az is gyanús, hogy hideg-meleg motoron egyformán csörög. A vezérűlánc-előfeszítés rendben van? Elvileg automatán előfeszít egy rugóval, a blokk oldalán lehet becsavarni. Ha levetted a szelep-fedelet, akkor látod, hogy a lánc milyen állapotban van, ill. hogy feszes-e.
Helló, érdeklődök, hogy a CBF 250-et be lehet-e tolni, ha az akksi nem jó? Állásában tönkrement, és egy próba erejéig nem biztos, hogy a tulaj vesz bele új akksit. Lehet-e károsodás, eláll-e benne valami, vagy nyugodtan lehet betolni egyszer? Köszi a választ! Tibcsi
Azokról nincs. Viszont én most beleszerelmesedtem egy VFR-be, így lehet, hogy megválnék a paripámtól. Ha érdekel, dobd át a sobtomi(kukac)gmail(pont)com emailemre a te email címedet és küldök képeket, meg infókat.
Köszi! Hát akkor marad ABS nélkül egy darabig, mert jelenleg nem bírja el a büdzzsé... No meg ugye a szín vagy meggy bordó vagy acélkéknek tetszik persze, hogy szinte ez a kettő a legritkább használtan. Szegedi Kalmár Motorsról van valakinek tapasztalata?
Üdv mindenkinek.
Kedden sikerült vennem egy CBF 250-est. ÉS az lenne vele a bajom hogy ha beinditom minden frankón gyúl, csak ha meghúzom a gázt olyan 3ezer fordulat körül elkezd csúnya csörgő hangot adni a motor a szelepektől jön. Ezért is tudtam viszonylag áron alul megvenni, amugy a többi minden ok a mocin. A mociba 23ezer km van. Ez a hang van hideg és meleg motornál is, a motor maga igen szépen huz megyen minden ok csak ez a hang ez jelentkezik ha ürsen adok gzt ha huzatom és ha motorfék van akkor is. Ma levettem a szelepdeklit és megnéztem a szelephézagot hát elég kicsi volt mnd a 4 szelepen olyan 0,08- 0,09mm, néztem a szervizkönyvet a szivóra 0,12mm ir a kipufogóra 0,15mm. Ez a kis szelephézag csinálhatja ezt a jelenséget-hangot?
A segitségeket előre is köszönöm.
Tudomásom szerint nincs változás egészen az injektoros változatig. Az utólagosan felszerelt ABS kivitelezhető, csak 2x annyiba fog kerülni, mintha egyből olyat vettél volna ;)
HA ÖSSZES ALKATRÉSZ ÉRDEKEL....
EGYBEN IS ELVIHETŐ:90-95.000Ft
És ha valaki képben van,ez az ár,csak a bolti műszerfal ára!
Nem bolt vagyok!És csak a képen látható cuccok vannak.Előre gondolkoztam,de moci kategoria váltás volt,és új,alkatrészeim eladnám!
Érd:.06-30-913-3965
akit szeretne CBF250-ről CBF600-ra váltani kedvező feltételekkel, írjon rám vagy hívjon fel.
20/31 22 023