Vegulis megneztem a motort (mert miert ne).
A hengert azert csereltek, mert belesult a dugo, mivel az elozo tulaj nem cserelt benne olajat. A motort mar igy vette a mostani tulaj es kicserelte a hengert, dugot, fotengelyt. A motornak semmi fustje nincs, meg inditaskor sem es nagyon jol huz... Szoval meg gondolkodok rajta...
Egy kerdes, a lampaban van egy helyzetjelzo kis ego es egy nagy, ha a rovid fenyt kapcsolom be, akkor csak a kicsinek kell vilagitani?
kisgida! Hogy váltak be ezek a --ha jól látom-- Metzeler Lasetech gumik? Nekem még a gyári Pirellik vannak fönt. 23e km, 2004-es, szóval ugyancsak csereérett.
Főleg az érdekelne, hogy a gyárihoz képest a tapadásán és a kopásán milyen különbséget tapasztaltál.
Ha nem vetted meg, de érdekel egy szervizkönyvvel igazolt 29000 km körüli futásteljesítményű (most viszem majd 30,000-esre,) 2005-ös CBF 250-es, keress meg emailben!
Helló.Aki 2004-2006-os cbf-et árul,8000km-errel,az kamu vagy vett új műszerfalat,amit neten árultak,vagy visszatekert,vagy olyan rossz állapotú,hogy nem használták!Nekem 37.000km-er volt benne,2005-ös,hete adtam el...de ha ilyen motorban gondolkozol,jobban jársz egy régi,cb-vel,akár 400-assal,mint ezzel.Nagyon értékeső ez a motor.Üdv.
"A motor télen kapott új hengert, főtengelyt és dugót. A hangja ezt bizonyítja is."
Ezzel mi a fenére gondolhatott...?
Egyébként ja, állandóan tekergetik őket, valamiért minden használt motornak huszonpárezer kilométer a norma... legalábbis jó néhány éves korukig biztos
Holnap megyek megnezni egy 2004-es cbf 250-et. Errol van szo: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sok kilometer van benne, 59000, de eleg jo aron van, sajnos kevesebbet futottra most nincs keret. Bar nem is feltetlenul hiszem el azokat a hirdeteseket, h 2004-es motor es 25000 van benne... Ez valoszinuleg a tenyleges km.
Az altalanos dolgokon (fek, lanc, futomu, egyenesfutas, stb) kivul mit erdemes megnezni, ami tipusspecifikus lehet vagy ennyi kilometernel kritikus?
Van valaki, akinek hasonlo futasu motorja van, mik a tapasztalatok, meddig birja egy ilyen gep?
Eladó!
Honda Cbf 250 hátsó és oldalsó doboztartok!
Méretpontos!
Amennyibe kerültek tartok,annyiba került még vasazás,beméretezés,festés,saválló csavarok...
Így azért az árért árulnám,ami csak (munkadíj) volt...
Motort eladtam,és ha valakit érdekel,38.000Ft-ért vihető!
Tavaly júliusban készült.Karcmentes.
Givi rendszer,igény esetén 2 x 21L-es Givi doboz (+ 25.000Ft)
Hátsó már nincs meg,átraktam új mocira.
Érd:.06-30-913-3965
A hengert azert csereltek, mert belesult a dugo, mivel az elozo tulaj nem cserelt benne olajat. A motort mar igy vette a mostani tulaj es kicserelte a hengert, dugot, fotengelyt. A motornak semmi fustje nincs, meg inditaskor sem es nagyon jol huz... Szoval meg gondolkodok rajta...
Egy kerdes, a lampaban van egy helyzetjelzo kis ego es egy nagy, ha a rovid fenyt kapcsolom be, akkor csak a kicsinek kell vilagitani?
Főleg az érdekelne, hogy a gyárihoz képest a tapadásán és a kopásán milyen különbséget tapasztaltál.
Köszi!
deManaus
Ezzel mi a fenére gondolhatott...?
Egyébként ja, állandóan tekergetik őket, valamiért minden használt motornak huszonpárezer kilométer a norma... legalábbis jó néhány éves korukig biztos
Holnap megyek megnezni egy 2004-es cbf 250-et. Errol van szo:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sok kilometer van benne, 59000, de eleg jo aron van, sajnos kevesebbet futottra most nincs keret. Bar nem is feltetlenul hiszem el azokat a hirdeteseket, h 2004-es motor es 25000 van benne... Ez valoszinuleg a tenyleges km.
Az altalanos dolgokon (fek, lanc, futomu, egyenesfutas, stb) kivul mit erdemes megnezni, ami tipusspecifikus lehet vagy ennyi kilometernel kritikus?
Van valaki, akinek hasonlo futasu motorja van, mik a tapasztalatok, meddig birja egy ilyen gep?
Koszi a segitseget!
Honda Cbf 250 hátsó és oldalsó doboztartok!
Méretpontos!
Amennyibe kerültek tartok,annyiba került még vasazás,beméretezés,festés,saválló csavarok...
Így azért az árért árulnám,ami csak (munkadíj) volt...
Motort eladtam,és ha valakit érdekel,38.000Ft-ért vihető!
Tavaly júliusban készült.Karcmentes.
Givi rendszer,igény esetén 2 x 21L-es Givi doboz (+ 25.000Ft)
Hátsó már nincs meg,átraktam új mocira.
Érd:.06-30-913-3965
22.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
35.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
Még használható gumival.
35.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
6000Ft
Érd:.06-30-310-2089
12.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
6000Ft
Érd:.06-30-310-2089
30.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
36.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
-rács nélkül,feketére fényezve-
12.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
12.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
10.000 Ft
Érd:.06-30-310-2089