Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Isten őrizz! Hová jutnánk nélküled?! Most, hogy végre van egy HONDÁD? Eddig is nagyon szerettelek és tiszteltelek mit sem törődve a szutyukiddal (Laci ezt magadra ne vedd!) mert én mindig az embert nézem sosem a motort. Szóval vannak jó emberek mint Ti, akiknek tök mindegy milyen motor van a hátsójuk alatt, és vannak olyan emberek akik ülhetnek a világ legszebb HONDÁJÁN akkor sem érnek a nyomotokba (Joszef és a Többiek ezt meg Ti ne vegyétek magatokra.
Na ezt most jól megasszondtam! A lényeg a lényeg, hogy ez a kis csapat igazán jó embereket hozott itt össze, szerintem, és remélem, hogy szerintetek is.
Egyszóval Honda CB Sevenfifty topic én így szeretlek!

Jah! A képről olyan mint egy játékmotor, pedig biztos nem az
A festése egy kicsit mókás, de az is lehet, hogy én látom túl fekete-krómban a világot
Nem akartam átmenni a cbr topikba, mint már említettem, itt jól érzem magam!
Csak ha küldötök, akkor megyek, addig benneteket boldogítalak
Köszönöm, az biztos, hogy seggraketta, a 750 után olyan mint egy gőzmozdony. Királyság! Mutatom is:
Köszönöm, köszönöm! Az biztos, hogy többet fogyaszt az előzőnél. Nem is tudom, hogy ez hogy is lett, de mostmár ez van, oszt meglátjuk. Biztos türelmetlen voltam nagyon. A lényeg, hogy megvan a kicsike, élvezzük.
Ja és Miki, tolhatnál róla egy pár képet, vagy ezek már csak a cbr rrrrrr topicban lelhetőek fel, vagy ne adj Isten kosárban vetted?
Bár nem az én műfajom egy ilyen seggrakéta motor, de lagalább HONDA Sok boldogságot, jó egészséget, és balesetmentes kilómétereket kívánok hozzá!
Joszef ha van szilvapálinka vetőmagod, csak a Te kedvedért beáldozok egy félhektárt a projektre
Jó egészséget hozzá ! Most már csak a szép idő hiányzik !No meg jó sok benzin !
Ja, hogy még mindig nem mondtam, hogy milyen is a motor?
Tipikus túra motor: CBR 900 RR
Nem, úgy zajlott az üzlet, hogy a tesómnak eladtam a motort, mert nem harcolok a törlesztő részletekkel, hanem piri pézből vettem egy másikat, mert motor nélkül nem élet az élet!
Kicsit ki is lógok mostmár a sorból, mert 919 cm3 a hengerűrtartalom, de ha nem gond, itt maradnék, mert itt jó a csapat .
Bár a Laci mintha kicsit megorrolt volna rám, nem igazán értem, pedig csak arra akartam célozni, -még poénkodtunk is rajta, emlékszem - hogy anno a Te motorodat se ismertük egy darabig.
Köszönöm, remélem úgy lesz.
Veted a jövő évi kenyerünket Lui ? Szilvapálinkát is ültess !
Sziasztok!
Lassan csak el jutok ide is. Sajna sok a meló ilyenkor a földeken, és az idő ketyeg. Szántogatok holott már vetnem kellene, de az "új" traktorom még nincs hozzászokva a megpróbáltatásokhoz.
Hooooopp! Ez nem az agrár fórum? Ezer bocs! Csak most ebből állnak ki a napjaim. Én is motorral járok melóba, mert apósom használja a kocsimat. Kicsit csípősek a reggelek, főleg ma, szakadt munkásruhában, titokzoknival...
Hurrá Sumi!
Péter! Ha sokat áll zárt csappal a vas akkor a Laci által leírtak szerint kiszárad a karbi. Én ilyenkor kinyitom a csapot és vészleállítóval elkezdem indítgatni 3-4szer 5-6 másodpercig, ez általában elég neki hogy telirántsa a karbikat. Aztán vészkapcs ki és pöcc röff.
Mi van Sumi ? Bankot rabotál?
A Hondának van néhány típusa... na majd egyszer megtudjuk, bár most pár napig nem leszek jelen. Használd egészséggel és leld meg benne örömödet legyen az bármelyik típus is.
Amugy HONDA.
NAAAA!
Csak poén volt!
Hát Veletek már viccolni sem szabad?
Gondolom megérdemeltük a kedvességedet...
No mindegy, jó éjszakát
Halló Gyerekik!
Újra motorral rendelkező motoros vagyok! ! ! !
Remélem nem felejtettetek el, míg odavoltam.
De most olyan leszek mint a Joszef, -titkolózós - és nem árulom el, hogy milyen motrom van .
Kívűltartani az esetleges párát, bár száraz garázsban nincs sok jelentősége, de nekem szokásom, sőt a suzunál a légszűrőház kialakítása lehetővé teszi a légszűrő bemeneti nyílását is ledugaszolni.
Mi célból?
A kipufogót szoktam még betömni rongyal
Az én motorom fűtetlen garázsban áll télen, de a "meleg" fal mellett, ami a lákással közös. Kb.10°C-nál nincs ott hidegebb, az akksit nem veszem ki, 2-3 hetente (vagy ahogy eszembe jut) beröffentem és szinte üzemmelegre járatom. Nem árt ha néha megfordul benne az olaj a belső korózió is nehezebben támad, de fontos ha már beindítottuk rendesen járassuk meg nehogy a páralecsapódás benne maradjon ami a hidegindításkor keletkezik. Az állás során a karbiból elpárolog a benzin, dúsításnál eleve többet kér a motor és ezért van az alacsony nehezen magához térő fordulat.
Nekem ez a bevált szokás, és mindig pöc-röff
Jövőre megpróbálok én is ott lenni. Személyes okom nincs rá szerencsére, remélem nem is lesz. Más: ma motorral jöttem dolgozni. Jó régen ültem rajta utoljára, talán van egy hónapja is. 5-6 alkalommal is kellett indítóznom mire elkapta, és beindult. Akkor is alacsony fordulaton járt teljesen ráhúzott szivatóval, csak lassan tért magához és emelkedett meg a fordulatszám. Amikor a téli spajzolásból elővettem ugyanez volt a szitu, csak ugye akkor többet állt, még nehezebben indult. Lehet tenni valamit (a heti indítgatáson kívül), hogy hosszabb állás után is rendesen beinduljon a gép? Nálatok hogy működik a téli tárolás? Én eddig tankot csurig vágtam, benzincsap elzárva, akku ki, deszt vízzel feltöltve kb kéthetente rákapcsolva a töltőt teleltettem ki. Nem is lenne bajom, ha nem indulna nehezen egy ilyen hosszabb pihenő után, de ez kicsit idegesít.
Ma meglátogattam Édesanyámat akiről azt kell tudni nem igazán örült annak, hogy motoros lettem. Fiatal suhanc koromban is halálra aggódta magát, de az meg főleg kicsapta a biztosítékot nála, hogy családos emberként 2005-ben újra nyeregbe szálltam. Könnyes szemmel hozta a szombati HBm-i naplót aminek egyik cikke a Kék túráról szólt. Annyira tetszett neki a vers, hogy kimásolta magának és mondta micsoda megható dolog és tudok e erről a rendezvényről. Elmeséltem neki az egész emlékkő születésének történetét, a túrát is és azt is miben volt ez másabb mint az előző két rendezvény. Most nem úgy zajlott a megemlékezés, hogy bediktálták a neveket és valaki a szervezők közül felolvasta, hanem a motorosok mondták el a barátaik nevét Volt egy srác aki könnyeivel küszködve sorolta fel 5 elveszített barátja nevét és azt is mennyire hiányoznak... azt hiszem minden olyan emberkének jelen kellett volna lenni akik a speedes on-board videójukkal villognak ezzel népszerűsítve a közúti száguldozást, de annak veszélyeit elbagatelizálják. Sajnos a Haon-on nem találtam meg így makroban próbálkoztam az újságból kiszedni, talán ha ránagyítatok sikerül elolvasni. Anyukám megértette miért áztattuk magunkat szinte végig az úton és arra is emlékezett, hogy (igaz régről) nekem is volt két olyan ismerősöm akik miatt jövőre is ott a helyem a Kékesen
Nem jutott eszsembe...