Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Kipufogók milyen árban vannak?
Melyik mikori évjárathoz,van,2001es-hez?
Illetve kösszekötőcső van hozzá!?
98-06 Hornet 600 bontott alkatrészek eladók,valamint extrák,kiegészítők is.Csak tel 70/3179083.
kuplung mögötti csapágy is cserélve lett,de az már a váltócsere előtt,javult tőle de csak kis mértékben,halható volt
Érdekelne valakit egy hátsó táskaként is használható mágneses tanktáska? Esővédő huzat is van hozzá 7-8 literes, térképzsebbel. 7000Ft+posta
Valamelyik tengely csapágyat véletlenül nem csereltél? Lehet nálad már nem is csak ez a megszokott morgás volt hanem a csapágy volt ténylegesen szar.
Várjunk csak
Ezt még az új lánc szettel nem is néztem, mert emlékszem hogy szakaszosan meg volt nyúlva a régi lánc... és akkor volt benne nem kis ellenállás két helyen is
Azóta meg nem indítottam álványon a motort, szval meg van a bűnös
Naa majd idén megnézem
ha nem forog az fura. vagy valami ellenallas van, fek, lanc stb
az olaj siman "athuz" a ket fogaskerek kozott azert forog lassan. Hideg olajnal jobban.
Ezt én is csináltam... már mint h a hátulját felemeltem
Beindítottam (volt hogy hideg, volt hogy meleg motornál) üresben, dee nekem abszolút nem kezdet el forogni a kerék
Még ha gázt adtam akkor semm! Fék nem fogja, mert könnyen forog...
Pedig legtöbb vidin épp azt néztem h azok miért forognak....?
Enyémnek van baja?
Haverom darazsa meg felemelve lassan de forog

Mellesleg régen engem is zavart ez a kis mosógép hang, kuplung behúz és kuss van, de bubus is meg a szerelőm is mondta hogy ezek ilyenek...
Persze ha nagyon zúg vagy zörög az nem jó...
amit tapasztaltam azt írtam le ,nem elméleti dolgokat szajkóztam,3 kuplung nem hiszem hogy ugyanúgy szól egy 23000 vagy egy 56000 vagy egy 67000,hozzáteszem az én mocimban 97000 van és semmi hang nem változott a kuplung cserével,amint megkapta 23000 hornet váltót láss csodát a hang a 1/3 csökkent kb,mindjárt elviselhetőbb lett.még azt hozzátenném nálam már a kuplung behúzás sem segített akkor is maradta hang halkan.
Vagy légyszives fejtsd ki hogy melyik alkatrész és miért morog a váltóban amikor kiengeded a kuplungot.
Látom nem tudtad értelmezni az egészet és érdemben hozzá sem tudsz szólni. Akkor legyen igazas és a váltó morog...
nem szóltam semmit,cserélj kuplungot aztán lesz ami lesz ,
Na meg, miért telibe a kuplungtól jön a hang ha a váltó morog ? Miért nem az egész blokk morog? Hiszen a váltó “középen” van, azt a horneten bal oldalon is kellene hallani, de ez a morgó hang telibe a kuplungtól jön. Miért?
Jól elpazaroltal egy nyarat...
ott a pont
aztán ahogy felmelegszik az olaj megáll :)nem vitatkozni akarok,csak a tényeket írtam le 1 nyaram ráment a szerelgetésre
ne nekem ird. nem en feszegettem, hogy uresben a fogaskerekek vagy a tengelyek foroznak-e?
Na akkor lássuk, fel van emelve a motorod hátulja, jár alapjáraton üresben. Forog a kerék? 99% hogy forogni fog, attól függ mennyire fogja a csapágy, fék... de ha meglokod el fog kezdeni forogni a kerék. Viszi az olaj.
Alapvetően egy rohadtul egyszerű javítást fogok vegezni.
Leszarom,morogjon.
annyi, hogy uresben mi forog benne
Cseréld ki nyugodtan a csapágyat. Ugyanúgy morogoni fog. Igen, nem csak én próbálkoztam ezzel hogy a látszólag hibátlan kosar csapágyát kicseréltem újra. A hang változatlan maradt. Amikor összezárnak a lamellák, egy nagy egység az egész, és mozog az alu kosár az acél fogaskeréken.
Ugyanez a betegsége az sv1000-nek is. Ott is cserélhetsz csapágyat, ugyanúgy zajos marad.
Ezek ilyenek, újra kellene szegecselni, új perselyt gyártani az alu kosár és az acél fogaskerék agy közé hogy ne tudjon mocorogni semerre.
Te figyi, ez nem kettőstömegű lendkerék, ha ilyenkor csattan akkor az szarrá van kopva.
A kérdésemre válaszolhattál volna, de lehet jobban járunk ha nem válaszolsz.
Kis hangelemzes.
Ami fogasjljerek,egyenes fogással az sivit,pl vfr stb.
Ami csattan az kuplung.
Ami morog az csapágy.