Várjunk csak
Ezt még az új lánc szettel nem is néztem, mert emlékszem hogy szakaszosan meg volt nyúlva a régi lánc... és akkor volt benne nem kis ellenállás két helyen is
Azóta meg nem indítottam álványon a motort, szval meg van a bűnös
Naa majd idén megnézem
Ezt én is csináltam... már mint h a hátulját felemeltem
Beindítottam (volt hogy hideg, volt hogy meleg motornál) üresben, dee nekem abszolút nem kezdet el forogni a kerék
Még ha gázt adtam akkor semm! Fék nem fogja, mert könnyen forog...
Pedig legtöbb vidin épp azt néztem h azok miért forognak....?
Enyémnek van baja?
Haverom darazsa meg felemelve lassan de forog
Mellesleg régen engem is zavart ez a kis mosógép hang, kuplung behúz és kuss van, de bubus is meg a szerelőm is mondta hogy ezek ilyenek...
Persze ha nagyon zúg vagy zörög az nem jó...
amit tapasztaltam azt írtam le ,nem elméleti dolgokat szajkóztam,3 kuplung nem hiszem hogy ugyanúgy szól egy 23000 vagy egy 56000 vagy egy 67000,hozzáteszem az én mocimban 97000 van és semmi hang nem változott a kuplung cserével,amint megkapta 23000 hornet váltót láss csodát a hang a 1/3 csökkent kb,mindjárt elviselhetőbb lett.még azt hozzátenném nálam már a kuplung behúzás sem segített akkor is maradta hang halkan.
Na meg, miért telibe a kuplungtól jön a hang ha a váltó morog ? Miért nem az egész blokk morog? Hiszen a váltó “középen” van, azt a horneten bal oldalon is kellene hallani, de ez a morgó hang telibe a kuplungtól jön. Miért?
Na akkor lássuk, fel van emelve a motorod hátulja, jár alapjáraton üresben. Forog a kerék? 99% hogy forogni fog, attól függ mennyire fogja a csapágy, fék... de ha meglokod el fog kezdeni forogni a kerék. Viszi az olaj.
Cseréld ki nyugodtan a csapágyat. Ugyanúgy morogoni fog. Igen, nem csak én próbálkoztam ezzel hogy a látszólag hibátlan kosar csapágyát kicseréltem újra. A hang változatlan maradt. Amikor összezárnak a lamellák, egy nagy egység az egész, és mozog az alu kosár az acél fogaskeréken.
Ugyanez a betegsége az sv1000-nek is. Ott is cserélhetsz csapágyat, ugyanúgy zajos marad.
Ezek ilyenek, újra kellene szegecselni, új perselyt gyártani az alu kosár és az acél fogaskerék agy közé hogy ne tudjon mocorogni semerre.
Te figyi, ez nem kettőstömegű lendkerék, ha ilyenkor csattan akkor az szarrá van kopva.
A kérdésemre válaszolhattál volna, de lehet jobban járunk ha nem válaszolsz.
Melyik mikori évjárathoz,van,2001es-hez?
Illetve kösszekötőcső van hozzá!?