Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt mérted vagy valahol rátaláltál? Mert a karbi (inkább benzinnel érintkező) gyűrűk sajátossága, hogy szinte alig irják le a méretét, inkább gyári számok alapján lehet keresni.

Tehát ha van olyan oldal, ahol a méreteket is kiirják, az többeknek nagy segítség lenne.

A konkrét kérdéshez? A 10 mm biztos a belső átmérő? Mert nekem az nagynak tűnik a CBF karbijából kiindulva. Persze lehet igy van, csak jobb a biztonság. Én nem mértem, csak ránézésre...
Szia!

A keresett gumigyűrű mérete: 10mm belső átmérő és 1,8mm vastag.
Én javasolnék (ha már széthúzod a karbisort) egy karbitisztítós nagytakarítást plusz az összes o gyűrű cseréjét. Ha úgy is szétdobod a karbit meg is tudod mérni milyen gyűrűk kellenek. (O gyűrűből természetesen benzinállót kellene beszerezni.) Én múlt télen tisztítottam és gyűrűztem újra a krabit, ráfért már. Az o gyűrűket itt vettem: http://www.oring.hu/
Nem tudom. Nálam a benzin tank esetében 14,2*1,3-as kellett volna. Ő azt mondta, hogy nem tud ilyet adni. Csak pl 14,1*1,2 vagy valami hasonló. Lényeg, hogy a belső és külső méret jó legyen a vastagságot meg már ki lehet sakkozni... (összetolod tömítés nélkül és meglátod mennyit enged befelé....
mennyivel kell erősebbnek lennie?
de azért az összekötő elemet és a lyukat meg tudod mérni? Onnan meg már eltérő vastagságúakat tudsz kérni.
ezt terveztem ,azért kelett volna méret,de nem marad hátra szétkapom aztán úgy megyek
csapagy/szimmering boltba mennek en is a mintadarabbal, 15 forint afaval
Nem tudom a pontos meretet de soknal 6x2 . azaz 6mm belso atmero 2mm az anyag vastagsag. DE! Volt mar ugy hogy fogtam a karbi hazat es a csovet majd beballagtam a csapagyboltba es ott megkertem a misztert hogy adjon mar kozeli par meretu plusz minusz o gyurut es amit szorosnak talaltam az jo volt. Kicsi WD40 es a passzentos gyuru is simabban cuppan a helyere.
ezek kb 8 dollar körül vannak.. és kb 3.000 Ft a szallitas. Vagyis ha bemész egy márkakereskedésbe jobban jársz.
nekem nem megy a vissza rakás,szivárog már a benzin ott,tömítés boltot tudok,de tudni kellene a méretét
Nekem PC 41 van. Igaz 2008-as, de nagyjából ugyan az mint a 2011-es.
Én cbf nél kerestem más gyűrű méretét. Ha szerencséd van gyári cikkszám + ebay és valahol felleled. Vagy tömítéses bolt. De nekem tizedre nem tudtak azonosat adni, igy visszaraktam a gyárit (nem karbis gumi gyűrű, hanem tanknál keresgéltem...)
srácok képen 8 jelölt gumigyűrű méretét nem tudja valaki?igaz nem hornet hanem cbr 600 f2 de szerintem ugyan az.
Sziasztok! Újabb évj 600-as (2011) Hornetrol van tapasztalata valakinek esetleg hasonló korú motorja itt vkinek?
B.Antal, nezegetem a monokey dobozokat, de a 40-47 litert kicsit soknak talalom. Nekem pl egy 30-35 littyos is eleg lenne....
Ezt varomira nem értem, “Dobozból vehetsz gyárit (Givi, Kappa ugyanaz a termék), vagy utángyártottat.”
Miért a Givi-Kappa lenne a gyári? Nekem a gyári azt jelenti amit a hondánál tudsz rendelni.
Mindenki bele van buzulva a Givi-Kappa parosba mintha nem is lenne más márka, pedig ott van pl a Shad, ami ha jól tudom a honda gyári doboza, mellesleg sokkal minőségibbnek tűnik mint egy givi.
Nekem Shad a gyári ktm dobozom, hát vizet sem vihet neki a givi...
Szia!

Mnokey és MOnolock közt a rögzítés módja a fő különbség és a teherbírás. Mondokey 10 kg-ot bír, monolock 3 kg-ot. Ha teheted monokey-t válassz. Mondjuk vittem már monolock dobozban 6-7 kg iratot Mátrán keresztül... Kibírta :)
Most váltok monokey-re, sokkal stabilabbnak tűnik.
A kar mndegyikhez ugyanaz, a platni az már különbözik a rögzítés módjától.
Dobozból vehetsz gyárit (Givi, kappa ugyanaz a termék), vagy utánygártottat.
sziasztok. Szeretném tavaszra a vasat dobozolni. Ezeket néztem ki:
https://citybike.hu/spd/258FZ/...
néztem Monolock és Monokey dobozokat. Valakinek valami tapasztalata valamelyikről? Gondolom a karon és a platnin, dobozon kívül nem kell semmi a szetthez.
6000-es fordulaton megy már 100-at. Az meg nekem kirándulni, utazni elég.
Az alacsony sebesség nyilván nem koptatja úgy...
igen, ez tenyleg rejtely, de nalam tenyelg 10k felett van a pr3, es kicsit nagyobb igenybevetel alatt mint egy atlag horneten. a legtobb kilometert varosban teszem, valoszinu ott tenyleg simabb az aszfalt mint varoson kivul mert le van jarva teljesen.
Olyan 8000 alatt mint egy döglött hal.
600 as sor 4.Ilyen oszt kész.Ennek megfelelően vonyíkoltatni kell.
Sokszor a nockalmon 1-esbe basztam úgy indult meg.
Vagy a villanyautós fogyasztás?

Én nem is tudom hogy lehet a pc41gyel 6000alatt motorozni haveromét vittem műszakira, hát 3.ban kellett előzzek ott és onnan ahol az enyémmel 5.ben röhögve. Rég paráztam be motoron előzés közben de akkor ott nagyon. Persze ha felkészülök hogy vissza kell gangolni akkor nincs ilyen baj.
Én meg ritkán forgatom fölé. Néha előzésél, vagy egy tempósabb, meredek szerpentinen a dolomitokban. Ezért akadok le mindig a témánál, ha valakinek ennyit bír egy garnitúra gumi. Mert hozzám képest szerintem mindenki hajt. Nekem mégsem megy több, mint 10.000 km. Ez olyan mint a TDI-s fogyasztás, vagy a horgászoknál a hal hossza? Az emlékekben megszépülnek az adatok?
Köszi! Nem veszem. Csak a tényeket írtam le. H ki mit gondol?