Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem bírja a vizet. Beleszaladsz egy esőbe (mint, ahogy sikerült is), aztán egyrészt csúszkálsz össze-vissza másrészt olyan, mintha még bele is ültettek volna egy lavór vízbe. Nem igazán kellemes
Maradjunk annyiban, hogy inkább villogni jó a fagyizó előtt, mint használni.
Az alján simán felhasogatta a vastag 3M fóliát és a fényezést is.
Mondjuk mintha az újnak már nem lenne alja.
Namindegy első a markolatfűtés.
Mi volt a baj az alkantara üléssel ? Autóban nem szeretem de az enyémhez is van és baromi jól néz ki
A fólia megvédi :)
Nekem pedig a gyengém a carbon.
Két féltenyérnyi hűtőborításért kérnek 50 rugót.
Has idom meg állandóan le lesz ütve a kavicsok miatt.
Alcantara ülés szép, de nem praktikus. Az árából veszek inkább egy hátsóülés takarót.
Sárvédőt meg azért nem tartottam meg, mert a fehér szín jobban tetszik. Egy fehér hasidomot még szeretnék rá.
600 f2-re tud valaki oldal szellőző idomot ez egy sima keret!
ezeket az extrákat miért adtad el ? Én akartam venni akra carbon sárvédőt de 70ezret mondott rá a gyerek, itt el is dőlt a vásár
Üdv elado vilahiid hornett 2006 évjárathoz 25.000ft 06209352002
Bazi hideg.
Talán tavasszal,most házi hideg van és sok szabadideje van mindenkinek álmokat gyártani.
Mobile.de re nem tudod feltenni?
Macera?
Itt figyel a garázsban. Nem értem az embereket. Inkább elhiszik, hogy az olaszból behozott motorban 10000Km van , ahelyett hogy vennének egy normálisan karbantartottat. Persze aki nem ismer az nem tudja, meg miért is hinné el. Mind1 verjék csak át magukat, aztán lehet rálocsolni a pénzt, meg itt a fórumon távgyógyítani...

De ott a másik: el akartam adni nemrég CB1000R karbon sárvédőt. Nem is adtam drágán, de bele akarták alkudni az ingyen UK postát. Most feldobtam megint, alcantara ülésekkel együtt. Nemhogy alkudni nem akartak, de még egymásra is rálicitáltak. Agyf*sz Egyben elment az egész.
Motor már elment?

A doboztartó/dobozon csodálkozom eléggé.
Még volt aki keresett is ilyet.
Srácok van még némi maradék motyóm a Hornetről :
Givi konzolszett,
Kappa hátsó doboz,
üléspúp,
Arrow leömlő.
Akit érdekel az adatlapomon megtalálja az e-mail címemet!
örök hála :)
Ez az akkori listám ami alapján az o gyűrűket vettem. Azóta elgurultam a motorral 10e km-t és a karbi por száraz. Tegnap kiegészítettem az ábrákkal plusz, hogy hol találhatóak a karbiban. Az o gyűrűk helyeit is ellenőriztem tegnap. A leeresztő és pilot csavart kiszedtem a szélső karbiból, ennél a benzincső T idomának furata kivülről is ott van ledugózva, így annak az o gűrűnek a méretét is ellenőriztem. Ami nem biztos az a levegő cső/schuber tű párosnál található o gyűrűk, azok helye lehet fordítva is.
és ezeket is vetted bele?vagy csak ezeket mérted?
elég korrekt kis lista,köszi
Összeállítottam a doksit. Én ezeket az adatokat mértem kb. egy éve, akkor lettek cserélve.
https://drive.google.com/file/...
A doksi már megvan amiben benne van az összes o gyűrű mérete, már csak azt kell megoldanom, hogy mi hova való pontosan.
ez nagy segítség lenne szerintem sokunknak
Nekem meg van az összes tömítés így le tudom mérni őket mikrométerrel és közre adhatom, meg valahol meg is van a lista hogy én milyeneket vettem pontosan, csak azt nem tudom melyik hol is volt, de ennek is utána járok amint hazaértem. Asszem listába volt szedve, hogy mi hova, mekkora.
Ha már szét volt szedve szerintem érdemes lett volna az összes o gyűrűt cserélni kb 1000-1500 ft os tétel.
Biztosnak nem biztos, mivel mikor cseréltem egy zacsiba dobtam bele a régi tömítéseket, így a karbi öszees tömítése egy helyen van. Ezek közül mértem le azt amelyik szerintem neked kell. egy hasonló méretű volt még az 8mm belső átmérőjű 1.8mm vastagsággal, a kettő közül valamelyik. Ha kell le tudom mérni az összes tömítést. azért a nagyobbikat írtam be mivel emlékeim szerint az passzolhat oda, a 8mm meg a képen 9-essel jelölt helyre.
tisztítás megvolt visszaraktam és elmozdult a beállt szögből a benzines rész és már szivárog is ,mindkét T résznél,amit leírtál méret az biztos vagy csak sacc/kb?