Én sommoto-éknál csináltattam meg az ülésemet. Hímzéssel és az első ülőfelület zselésítésével(utassal ritkán megyek) 60e körül volt. Személyesen voltam náluk így tudtam nézni mintákat stb., plusz kicsit lehetett alkudni is.
Te sem vagy egy szépség
Van amikor a praktikum fontosabb, pl utassal baromi jó hogy nem csúszik rád, vagy hogy nem nyavajog azon milyen kényelmetlen és neked is kenyelmesebb a motorozas.
Zselével egyébként vékonyabbat is csináltathatsz tehát ez így az összes ülésre nem igaz.
Nagyon jó dolog a zselés vagy komfort ülés, az már mas hogy kinek mit ér meg.
Nekem volt ilyen 300eurós ülésem, nem én vettem rá, a motorral vettem. Azt nem jelentem ki hogy megéri kifizetni de ha van az baromi jó, a napi 7-800km meg se kottyant, volt hogy Bledből jöttünk haza, Eisenkappelnnél egyet fürödtünk és onnan egy tankolással haza, a hátam fájt a keskeny tacskókormány miatt, de a zselétől a seggem bírta volna még simán.
Most is “zselésem” van, vagyis a ktm szerint zselés de csak olyan mintha keményebb szivacsa lenne, mindegy ezt 28ezerért adta a drága ktm
Megnéztem a honlapokat. Itthon az ülés átalakíltás (zselé nélkül, más alak, más huzat), tehát felfoghatjuk alapnak:
A berger motornál nincs árlista. A motorkárpitnál sincs.
Tommot:
Első ülőfelület átszivacsozása, súlyra való beállítása, komfortosítása 19490
Hátsó ülőfelület átszivacsozása, súlyra való beállítása, komfortosítása 19490
Első ülőfelület áthúzása* 19490
Hátsó ülőfelület áthúzása* 19490
Összesen: 77.960 (cca 250 eur)
Ugyanez a sommoto-nál: Komplett ülés átalakítása (komfortosítása és kárpitozása elől-hátul): 58000 Ft 185 eur.
És ezek még csak alapülések, semmi extra (zselé, hímzés, stb.) :(
Na látod, arra még azt mondom, hogy elfogadható.
De mondom, én már leszoktam arról, hogy bárkit le akarjak beszélni, vagy megmondjam mire költse az elköltenivalót. Mindenki el tudja dönteni maga. Én is
Nem.Azt otthon egy kenyérsütővel csinálom.
Bár én a kisebbség vagyok.Előbb lesz gyári markolatfűtésem mint egyedi ülésem vagy kipufogóm.
Pedig anno 42-ért adták volna a géles gyári ülést a márkakereskedésben.
szerintem az elég egyedi, hogy számtalan anyagfajtából és színból választhatsz. Sőt a varrás és felirat (valamint annak a szine is) választható. Létezik ülésekből alacsony és magas valamint rövid és hosszú változat. és rákérdeznek a vezető súlyára is.
Hogy mi van készleten és mit tud a konfigurátor az más kérdés. Természesen az egyedi az drágább. Egy mailt megér, ezerféle motorra készítenek üléseket, nem hiszem hogy kihívás lenne nekik.
na szétkaptam a karbit,sajnos köszönő viszonyban sincs az általad írt méret az enyémmel,pedig felette és alatta is vettem 4-4 db-ot,nekem 8x3 kell bele kb,a y-on 8mm-t mértem a ház pedig 10,8mm igaz ez f2 de azt hittem a karbi ezen részén nem változtattak a japok :)
szinte annyi penzert (emlekezetbol irom a nevet) fro-ban egy komplett masik ulest kapsz es a regi is megmarad. topselliere vagy valami hasonlo neve van. ebay hornet seat kereses
van valakinek tapasztalata ules komfortositas, zsele betet stb teren, ami nem tommot vagy somoto mert elszallt aron dolgoznak. talaltam par embert aki foglalkozik vele csak jo lenne valami ajanlas/ tapasztalat. http://bergermotor.hu/ http://www.motorkarpit.hu/
Szóval az ilyen szines-feltunok nem.
Amúgy ez a mostani választott.
http://bergermotor.hu/sporttur...
Van amikor a praktikum fontosabb, pl utassal baromi jó hogy nem csúszik rád, vagy hogy nem nyavajog azon milyen kényelmetlen és neked is kenyelmesebb a motorozas.
Zselével egyébként vékonyabbat is csináltathatsz tehát ez így az összes ülésre nem igaz.
Nagyon jó dolog a zselés vagy komfort ülés, az már mas hogy kinek mit ér meg.
Most is “zselésem” van, vagyis a ktm szerint zselés de csak olyan mintha keményebb szivacsa lenne, mindegy ezt 28ezerért adta a drága ktm
A berger motornál nincs árlista. A motorkárpitnál sincs.
Tommot:
Első ülőfelület átszivacsozása, súlyra való beállítása, komfortosítása 19490
Hátsó ülőfelület átszivacsozása, súlyra való beállítása, komfortosítása 19490
Első ülőfelület áthúzása* 19490
Hátsó ülőfelület áthúzása* 19490
Összesen: 77.960 (cca 250 eur)
Ugyanez a sommoto-nál: Komplett ülés átalakítása (komfortosítása és kárpitozása elől-hátul): 58000 Ft 185 eur.
És ezek még csak alapülések, semmi extra (zselé, hímzés, stb.) :(
De mondom, én már leszoktam arról, hogy bárkit le akarjak beszélni, vagy megmondjam mire költse az elköltenivalót. Mindenki el tudja dönteni maga. Én is
Bár én a kisebbség vagyok.Előbb lesz gyári markolatfűtésem mint egyedi ülésem vagy kipufogóm.
Pedig anno 42-ért adták volna a géles gyári ülést a márkakereskedésben.
nemannyi?
Hogy mi van készleten és mit tud a konfigurátor az más kérdés. Természesen az egyedi az drágább. Egy mailt megér, ezerféle motorra készítenek üléseket, nem hiszem hogy kihívás lenne nekik.
http://www.topsellerie.com/@EN...
http://bergermotor.hu/
http://www.motorkarpit.hu/