Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Az iránt érdeklődnék, hogy szerintetek PC41 típusú Hornet mennyit megy el zökkenőmentesen, illetve milyen futásteljesítménytől kell rá jelentősebb összeget költeni. Most ~58.000 km van benne, és mindig kiméltem (6-7 e km-enként olajcsere és minden szervize megvolt. 48-nal nem kellett rajta szelephezagot állítani). Két számomra ismeretlen tétel van : mikor kellhet vezerműláncot és görögöket cserélni és ez mennyibe kerülhet? Ahogy olvasgattam az első tarcsak cseréje 100-120 e között válhat esedékessé. Ami 100 e körül lehet... Szerintetek 120. 000 km-rel tervezhetem a motor élettartamát a nélkül hogy valami fő darabot cserélni kellene?
Ok! Sejtettem. Majd belejövök...
Szmájli fész lemaradt.
A neve elárulja. Drainingolni kell ami ott összegyűlik.
Sziasztok! Új vagyok itt . Sikerült vennem egy 2007-es Hornetet . Most néztem át. A levegőszűrő alatti drain cső mire szolgál?
Ha egy kicsit tudsz többet áldozni rá akkor lithium-iron. En soha tobbet nem veszek savas akkut. Sajnos a minőség nagyon rossz lett.
Keress rá. Pl: shorai motorcycle battery
Vagy lithium motorcycle battery
Sziasztok.Ilyen akkumulátorom van most és venni akarok más milyet,milyet ajánlanátok?
És mégis miért tennél ilyet?
Sziasztok! Hornetemen lévő Arrow dobot elcserélném egy Raptor dobra egy az egyben. Érdekel valakit?
ha pc 25 a motorkód nekem van hozzá
addig inkabb hanyagold a tepest mert ha tenyleg letorik egy fog vagy valami, akkor szetcseszi az egesz blokkot.
kopott kapcsolóköröm, ez csak egyre rosszabb lesz, egyre sűrübben fogja kidobni sebességből.
Sziasztok olyan ember segítségét kérném aki szerelő és valóban ért a témához vagy tapasztalt ilyet és rájött a megoldás kulcsára. Sajnos a 2005-ös Hornetem erős terhelés alatt értem itt nyél gázon hegymenetben 2 személlyel második fokozatban 9-10 ezres fordulat elérésekor olyan mintha kidobná a sebességet leforog tiltásig majd kb pár tized másodperc múlva vissza ugrik a fokozatba, olyanokat csattan ránt hogy attól tartok egyszer valami összetörik elhajlik odabenn, most a szezon végével szétdönteném a kincsem vagy állítanék rajt. Kérdésem tehát mi az ok mit lehet tenni mit kell kicserélni mekkora meló stb. Az építő jellegű válaszokat előre is köszönöm.
Nem lesz könnyű menet. Ha akad is, százezres tétel.
Sziasztok. Hornet pc41 műszeregységet keresek kompletten. Segítséget köszönöm.
Fészbúkon a Honda Hornet tulajok csoportban árulta az egyik srác az S gyári plexijét. Amúgy Bodystyle bubis plexit tudom javasolni, de az ebay...
Üdv.!
Hornet 600 S-hez keresek plexit. Esetleg van valakinek eladó? Vagy tudok szerezni valahol ahol nem kell rá éveket várni (pl. ebay, stb.)
Előre is köszi!
Szinte barmelyik dioda es kondi jo. Kondi lehetoleg 1 - 2 mikrofarad legyen hogy minnel konnyebben toltse fel a kicsi tekercs. Dioda pedig 5 volt es 100 miliamper felett barmelyik jo.
A lenyeg hogy a feltoltott kondit merd azaz arra a 2 labra tedd a multimetert. A kondi termeszetesen elektrolit es polaritas fuggo. Ennyi az egesz. Amikor a motort forgatod akkor par fordulat alatt kb 1-3 Voltra feltolti a kondit a diodan keresztul Ez a Peak Voltage azaz a csucs feszultseg. Motoronkent valtozo es a konyvben benne van mi a szerviz limit.
Bizony, ez az úgy nevezett Peak Voltage adapter. A szerelőmnek van ilyen, csak ő 10.000/órás munkadíjjal dolgozik, és ha 3 óra röfögés után jön ki a hiba, akkor elment 30k a semmire. Én is gondoltam rá, hogy magam is összedobok egyet, de nem voltam biztos benne mekkora kondi és dióda kell hozzá. Ha esetleg ebben tudsz segíteni, megköszönöm, későbbre még jól jöhet.
Beszéltem közben Hondabubussal, ő kontakthibát gyanít, úgyhogy első körben azokon fogok végigmenni.
Mond meg a szerelődnek hogy egy ilyet állítson össze egy dióda és egy kondiból. Minden szerelőnek kell lennie ha nem is profi gyári készülteknek de egy ilyennek. Énnékül a szenzorok csucsfeszultsege nem mérhető.
Én pl úgy csinálom ha ilyen misztikus hiba van hogy jár a motor és addig csinálok mást. Nem ülök mellette. Amikor pedig produkálja a hibát akkor méregetek.
Ment a privi....
Őt nem ismerem. Esetleg egy elérhetőséget tudsz adni hozzá, kérlek? Köszi!
Feltetted mát a kérdést Hondabubusnak is??
Én hülyeséget nem mondok...
Sziasztok!
Úgy döntöttem megint megkérdezem, mert legutóbb elment a fórum a roppant fontos, fórumra való "milyen autópályamatricát vegyek?" kérdéssel.
Szóval arról lenne szó, hogy PC34-es Hornetem elkezdett olyat játszani, hogy 3-400-al visszaesett az alapjárati fordulatszám, kicsit más a hangja is, és ha felmelegszik a motor, akkor egyszer csak leáll. Önindítózik, de nem indul be, viszont ha ilyenkor betolom, akkor egyből, és egy darabig megint megy. Generátor és akksi már ellenőrizve, a szerelő szerint a főtengely jeladó a hibás. Azért írok csak, mert elég körülményes ezt méréssel igazolni, és hátha találkozott már innen valaki hasonló problémával, esetleg tud egyszerűbb hibakeresési módot, vagy olyan lehetséges hibaforrást, amire nem is gondoltam.
És igen, körülményes kimérni, mert a főtengely jeladó csúcsfeszültséget ad, olyat, ami a multiméter mintavételezési intervallumán belülre esik, ezért egy olyan kiegészítő kell hozzá, amit nem tudok egyszerűen beszerezni. És mivel a problémát csak meleg motorral, random időpontban generálja, nem méri ki a szerelő se 10 perc alatt, max ha előtte addig járatta a műhelyben, amíg le nem állt. Ennek az órabérét szeretném megspórolni.
Ötleteket, válaszokat előre is köszönök!