igen ertem, ugy csinalnam en is:), maskepp igen nagy gyanyolas lenne, csak nem tudtam miert akarsz blokkot csereleni, hogy a henger az jo vagy sem. Mi az ami az eredetiben rossz es cserelni kellene?
Huhh hangot így írásban felesleges elemezni,látni kell.
Szerelő Hondabubus van pest környékén,a többiek tudják az elérhetőségét,majd elküldi valaki,de szerintem nagyon be lehet havazva így szezonban.
De mi zúg ilyenkor, arra van ötlet? A féknyereg ki lett tisztítva elvileg. fogkefével megtisztítva stb.. a dugyattyúk körül is. A középső dugattyú már eleve szorult előtte a régi betéttel is mikor nem zümmögött. nem sikerült kimozgatni.... Szerintem az még eredeti állapotában ott állt mert annak még gyári színe van a másik kettőhöz képest. olyan aranyszinűbb semmi kopás rajta... és szerintem még eredeti nissin betétek voltak benne. Nem hiszem hogy ezt valaki megnézte mióta megvették....
Esetleg jó szakit tudtok ajánlani észak Pest vagy Pest régióban...?
Azért zúg mert be van ragadva,betetcserekor nem lett elpucolva a dugattyú körüli koszgyuru és emiatt ragadt be.Tehermentesitve meg kell pörgetni a kereket és ha érezhetően fog akkor gebasz van.
Ha nem vagy olyan gyakorlott hogy menjen egy teljes feknyereg szetszedes-elpucolas-osszerakas érdemes szerelmes bízni.
Nemrég sikerült szert tennem egy kék darázsra. Imádom, eszméletlen egy gép! De lenne azért kérdésem így pár használat után!
Az normális e ha a moci első kereke felől ilyen zümmögő hang hallatszik?
Ez egy CB600FA ABS es Hornet-et és fékpofák eléggé kopottak voltak. Ki lett cserélve és azóta zümmög!
Mikor hazahoztam fordítva volt. Akkor zümmögött ha fékeztem, most akkor hallgat el :) Olyan mintha az ABS lyuktárcsa hangja lenne. Sebességtől függően változik a zümmögés.
hangja is... Rosszul lett visszaszerelve valami? Vagy ez teljesen normális?
és lenne két gyakorlati kérdés:
- Ugyanennél a típusnál hogy tudok kormánycsapágyat ellenőrizni, hogy kotyog e? Ugye ezen nincs középsztender... szóval rángathatom de nincs értelme :)
- ha az egyik féknyeregben a 3 dugattyúból egy be van ragadva azt hogy lehet kimozgatni? Kettő szépen mozog de a középső meg sem moccan. Teljesen benn marad és pumpálásra sem moccan meg.
Elvileg nekem bevált a 10w50
2 szezont elmentem a 10w40-el 1-2 ezer km-ig az is jó volt, most 5,5ezer van a 10w50-ben
Nem tapasztalok mellé váltásokat és drasztikus váltó hangot semm. Maradok ennél az olajnál
Szia!
Legtöbbször az olaj merül fel hogy milyet használsz...
Többség motul 5100 10w40
Van aki 7100 10w40
Hidegen is hangos?
Én most 5100 10w50 használok, mert üzem melegen nekem is hangosabb volt (elötte 5100 10w40)... most hidegen meleg is jó!
Melegen csak 1-be van nagyobb klattyanás...
Szerelő Hondabubus van pest környékén,a többiek tudják az elérhetőségét,majd elküldi valaki,de szerintem nagyon be lehet havazva így szezonban.
De mi zúg ilyenkor, arra van ötlet? A féknyereg ki lett tisztítva elvileg. fogkefével megtisztítva stb.. a dugyattyúk körül is. A középső dugattyú már eleve szorult előtte a régi betéttel is mikor nem zümmögött. nem sikerült kimozgatni.... Szerintem az még eredeti állapotában ott állt mert annak még gyári színe van a másik kettőhöz képest. olyan aranyszinűbb semmi kopás rajta... és szerintem még eredeti nissin betétek voltak benne. Nem hiszem hogy ezt valaki megnézte mióta megvették....
Esetleg jó szakit tudtok ajánlani észak Pest vagy Pest régióban...?
Köszi!
Ha nem vagy olyan gyakorlott hogy menjen egy teljes feknyereg szetszedes-elpucolas-osszerakas érdemes szerelmes bízni.
Nemrég sikerült szert tennem egy kék darázsra. Imádom, eszméletlen egy gép! De lenne azért kérdésem így pár használat után!
Az normális e ha a moci első kereke felől ilyen zümmögő hang hallatszik?
Ez egy CB600FA ABS es Hornet-et és fékpofák eléggé kopottak voltak. Ki lett cserélve és azóta zümmög!
Mikor hazahoztam fordítva volt. Akkor zümmögött ha fékeztem, most akkor hallgat el :) Olyan mintha az ABS lyuktárcsa hangja lenne. Sebességtől függően változik a zümmögés.
hangja is... Rosszul lett visszaszerelve valami? Vagy ez teljesen normális?
és lenne két gyakorlati kérdés:
- Ugyanennél a típusnál hogy tudok kormánycsapágyat ellenőrizni, hogy kotyog e? Ugye ezen nincs középsztender... szóval rángathatom de nincs értelme :)
- ha az egyik féknyeregben a 3 dugattyúból egy be van ragadva azt hogy lehet kimozgatni? Kettő szépen mozog de a középső meg sem moccan. Teljesen benn marad és pumpálásra sem moccan meg.
Köszi előre is minden segítséget!
2 szezont elmentem a 10w40-el 1-2 ezer km-ig az is jó volt, most 5,5ezer van a 10w50-ben
Nem tapasztalok mellé váltásokat és drasztikus váltó hangot semm. Maradok ennél az olajnál
Legtöbbször az olaj merül fel hogy milyet használsz...
Többség motul 5100 10w40
Van aki 7100 10w40
Hidegen is hangos?
Én most 5100 10w50 használok, mert üzem melegen nekem is hangosabb volt (elötte 5100 10w40)... most hidegen meleg is jó!
Melegen csak 1-be van nagyobb klattyanás...
Kérem küldje át valaki privátba Hondabubus Szopkó Csaba elérhetőségét, szervizeléssel kapcsolatban kellene.
Köszönöm!
Ha szükségem van bármilyen alkatrészre, neki szoktam szólni...
Keresd Imre_Hornet-et
De ha sürgős akkor megadom az elérhetőségét!