Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem az jó ár. én szlovákiából hoztam be a givi v35 dobozt. Mostanában talán 220 eur a pár. Volt mellette itthon egy időben kappa is. Ránázésre egyforma, a givi talán könnyebben nyilt. Igy a kappa lett eladva. Ha a 6.000 ft különbséget nézem azért nem éri meg kimotorozni szlovákiába.

a motorod kiválasztásában nem vagyok biztos..

http://www.norcobikes.sk/honda...
Devidzon most árul ilyet,dobozzal is.olvass vissza.
Sziasztok!
Szeretnék venni a PC41-es (2007-2010) oldalsó konzolt + dobozt. A shoxbon 46 ezer a konzol és 120 a doboz. Elég borsos ára van. Van ötletetek, hogy honnan lehetne olcsobban beszerezni? Használdba is tökéletes, de ott is ilyen 40 + 106 ezer forintos összegeket emlegettek.

Köszi,
Geri
Előző cuccokhoz +2:

D.I.D ZVM-X 525 120 szemes (erősített) lánc 28.000Ft
JT JTR1304-43 43 fogas hátsó lánckerék 5.000Ft

E-mail az adatlapomon.
Pc34 elonye, hogy meg tekerni se kell :-) 99.999km utan olyan mint az uj :-)
Nekem a "feszesen járó blokk" tetszik, remèlhetőleg nincs túlfeszítve.
mindegyik olaszban van 100 ezer kerdes csak az hogy mennyire tekerik vissza
Azokat a szar képeket nézve, csak nekem tűnik kopottnak az első tárcsa? Az enyémet 55000el adtam el, 35tel vettem +ami le lett hazudva mig olaszbol ideert, annak nem volt válla... ebben a motorban biztos hogy legalabb a duplaja van mint ami az oraban, ha olyan a tarcsa mint a kepen.
Elfelejtettem idezojelek koze rakni
Karbis szutyok
hátt még jó hogy jóóó
Az most akkor jó
Igenis 4ezer
Nem rég teli tarhonyáltam a vasat, ééésss 4.5lityi az átlag szóval hiába bórul néha a bogyi, azért karbicsek létére diétás jószág
Te 4ezerig ja.
Héééékááás ezt én szoktam megkapni, hogy max 4ezer-ig
De amikor volt... akkor 4000-nel valtottam :)
Nincs Horneted
Irt vagyok en
Mondjuk tény hogy amilyen döglött 8000 alatt egy zen buddhista is visíttatná.
Spec nekem a CBR-ben most van 36000 km,a kuplung morog ha behúzom a váltóról nem a honda sima váltása jut eszembe hanem a csavarosdoboz csattogása.
És képről szíp volt.
Láttam túraüzemű hornetet 2 dobozzal kanyarvadászni és attól féltem a doboz fog leérni nem a lábtartó. Pedig az sincs nagyon fenn.
mutass egy valakit aki a hornetet nem hasznalja visitos csapatasra.... igy kep alapjan teljesen rendben van, persze eloben mas szokott lenni. Ezek birjak, sot kimondottan igenylik hogy neha kicsit huzzak a fulet:) A horganyzott reszek szep tisztak, nem szurkek, ami arra utal hogy nem volt kutya korulmenyek kozott hasznalva/tarolva, leomlo is szep tiszta, latszik hogy foglalkozik vele, gyari kinezet ami nagy + nalam. elso fektarcsa lehet kopott, de keprol csaloka lehet. kicsi alkuval jo vetel lenne szerintem ha muszakilag rendben van.
Elég rossz a képek beállítása árnyékban.És ahogy feszít az ipse mint pocok a lisztben meg mutogatja a hátsó gumit tuti hogy nem túristaként használta hanem visítós csapatásra.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet_pc34-11834543
Véleményt szeretnék kérni,első utcai motor lenne.
Aszittem tegeződünk...
Mindennek eljön a maga ideje