Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ami jó a 2005-re az jó a 2006-ra is!
és nincs hozzáfűzni valóm
A rács a legkevesebb, a lényeg a csövek átmérője, vagy nem tudom... ? az számít, ha megrendelem akkor fel tudom e tenni, mert 2006oshoz más a hűtő és az dupla annyiba van... Még valaki? Hozzászólás?
Nem na jó de, a hűtő felmegy, van közöttük minimális eltérés pc36 meg a pc34 között. Én 34esről raktam 36ra, a műanyag rács nem passzolt egyikről a másikra, most már nem emlékszem pontosan hogy melyik szélesebb.
Sziasztok Darazsasok! Kérdés a következő.
https://www.ebay.com/itm/Cool-...

ezt a hűtőt 98-tól a 2005ös Hornetre tervezték. de vajon rá lehetne e tenni egy 2006os modellre? Van valaki ilyen szinten a témában? Várom a válaszokat, köszönöm.
A mennyiség függ a beszívott légtömegtől ami azért némileg összefüggésben van a vákuummal és pillangó szelep nyitással.
Tehát a lényeg hogy a több henger egyformán legyen terhelve alapjárat környékén. Az hogy mechanikusan nem a pillangó szelepet állítják, hanem egy precízebben beállítható elkerülő légcsatorna van, az már csak ízlés kérdése.

És igen, kb. csak alapjáraton és nagyon pici nyitásnál van hatása, de ugye ebben a tartományban pont a finom, precíz gázkezelést rontja el a szinkronhiba.
Értem, köszönöm.
A befecskendezett mennyiseg nem valtoztathato (illetve igen) ez programozott. Van amikor a pillangoszelep teljesen zarva van van ahol van alapjarati csavar. Hornet eseteben van alapjarat allito csavar (900F). R1 eseteben nincs (talan 2002?).
Tehát a befecskendezett mennyiség nem változtatható, csak a levegő? Jól gondolom, hogy ez csak szinte zárt pillangó szelepeknél jelent valamit?
Köszi.
Ott is ugyanugy vannak pillangoszelepek. De nem mindig a pillangoszelep allithato.
Szívócső nyomást szinkronizál,.
Sziasztok!
Ha már úgyis a szinkron a téma. Karbinál egyértelmű, hogy miért kell, de emlegetik injektor esetében is. Ott milyen beállítást lehet szinkronizálni?
Konkrétan pld: CB900f Hornet
Èn felhasználó vagyok nem vágom a tèmát. A lènyeg most nem áll le ès szèpen ketyereg...
Ok, csak kötözködtem mert átlag felhasználónál úgy van ahogy írtad, amit meg én az csak speeciális használatnál fordul elő, de ott sem mindenkinél.
Nem tom csak azt mèg bratyeszè volt akkor lett szinkron rajta (s2r) mert volt, leállította az egyik henger a másikat melegen alapjáraton.
A ttól függ mi a cél vele, van, hogy fordulatra kérik akkor az alapjárat kissé egyenetlen lesz.
ha nincs panasz, en szet nem szednem....mondjuk ehhez hozza tartozik hogy nalam nem all(t) honapokat a karbis motor.
ti milyen időközönként csináltok karbi tisztítást?én eddig évente csináltan de szinte nem is volt benne kosz,
Aki rendszeresen használja annak nincs ennél jobb alternativa. És ha az ember pontosabban tud vele dolgozni, pláne hogy időt is spórol vele, szerintem megéri az árát.
"tetőtől a padlásig" ettől független így van és a szinkron csak alsó harmad fordulaton számít.
Azt azért jó ha tudja mindenki hogy a szinkron nem az univerzális gyógyszer a bajra.Hanem egy alapos szervíz utolsó mozzanaa ha már minden jó a tetőtől a padlásig.
Eldugult,falsoló karbit nem javít meg a szinkron.
Most számoltam csak át, tévedtem, itthon vettem és ennél olcsóbban, de amennyire tudom most még annál is olcsóbb, olyan 90 rugó körül van.
Akkoriban még drágább volt, de megérte, kicsit többet tud mint a többiek.
Ennyi pénzért legyen is jó
11 éve ezt: http://probike.co.uk/it060008.htm használom, egész jó holmi.