A rács a legkevesebb, a lényeg a csövek átmérője, vagy nem tudom... ? az számít, ha megrendelem akkor fel tudom e tenni, mert 2006oshoz más a hűtő és az dupla annyiba van... Még valaki? Hozzászólás?
Nem na jó de, a hűtő felmegy, van közöttük minimális eltérés pc36 meg a pc34 között. Én 34esről raktam 36ra, a műanyag rács nem passzolt egyikről a másikra, most már nem emlékszem pontosan hogy melyik szélesebb.
ezt a hűtőt 98-tól a 2005ös Hornetre tervezték. de vajon rá lehetne e tenni egy 2006os modellre? Van valaki ilyen szinten a témában? Várom a válaszokat, köszönöm.
A mennyiség függ a beszívott légtömegtől ami azért némileg összefüggésben van a vákuummal és pillangó szelep nyitással.
Tehát a lényeg hogy a több henger egyformán legyen terhelve alapjárat környékén. Az hogy mechanikusan nem a pillangó szelepet állítják, hanem egy precízebben beállítható elkerülő légcsatorna van, az már csak ízlés kérdése.
És igen, kb. csak alapjáraton és nagyon pici nyitásnál van hatása, de ugye ebben a tartományban pont a finom, precíz gázkezelést rontja el a szinkronhiba.
A befecskendezett mennyiseg nem valtoztathato (illetve igen) ez programozott. Van amikor a pillangoszelep teljesen zarva van van ahol van alapjarati csavar. Hornet eseteben van alapjarat allito csavar (900F). R1 eseteben nincs (talan 2002?).
Sziasztok!
Ha már úgyis a szinkron a téma. Karbinál egyértelmű, hogy miért kell, de emlegetik injektor esetében is. Ott milyen beállítást lehet szinkronizálni?
Konkrétan pld: CB900f Hornet
Aki rendszeresen használja annak nincs ennél jobb alternativa. És ha az ember pontosabban tud vele dolgozni, pláne hogy időt is spórol vele, szerintem megéri az árát.
Azt azért jó ha tudja mindenki hogy a szinkron nem az univerzális gyógyszer a bajra.Hanem egy alapos szervíz utolsó mozzanaa ha már minden jó a tetőtől a padlásig.
Eldugult,falsoló karbit nem javít meg a szinkron.
és nincs hozzáfűzni valóm