Jók azért az analóg műszerek is. Én a mutatósat szeretem.
Legszarabb az a rugós oszlopos vákuumérő, de azzal is be lehet állítani, csak a fojtást úgy kell állítani hogy kicsit mozogjanak az oszlopok, különben letapad és pontatlan lesz...legalább is ami a kezembe került az így működött :D
Higanyos fő előnye hogy közvetlenül mér, nem tud hibázni, nem tud elállítódni, mert a higany súlya azonos lesz minden oszlopban.
Sziasztok!
Segítségre van szükségem. Tavaj vettem egy 2007-es CB 600 F Hornetet, az előző tulajdonos eltávolította a címkéket ahol a guminyomás, láncfeszesség stb. volt feltüntetve és sajnos nincs kézikönyv ahonnan meg nézhetném. Szezon előtt olajat, olajszűrő akarok cserélni de nem tudom, hogy milyen olajat és olajszűrőt érdemes használni. Minden segítséget szívesen fogadok és nagyon örülnek egy kézikönyvnek vagy akar egy fényképnek a lancvédőn található címéről.
Hátha megjeleníti. Ilyen is van nekem.
www.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F183024980854]https://rover.ebay.com/rover/0...[/url]
Legszarabb az a rugós oszlopos vákuumérő, de azzal is be lehet állítani, csak a fojtást úgy kell állítani hogy kicsit mozogjanak az oszlopok, különben letapad és pontatlan lesz...legalább is ami a kezembe került az így működött :D
Higanyos fő előnye hogy közvetlenül mér, nem tud hibázni, nem tud elállítódni, mert a higany súlya azonos lesz minden oszlopban.
Vagy mire gondoltál?
http://youtu.be/uFTppxm1umY
Valaki használt már ilyet?
http://www.manualedereparatie....
Segítségre van szükségem. Tavaj vettem egy 2007-es CB 600 F Hornetet, az előző tulajdonos eltávolította a címkéket ahol a guminyomás, láncfeszesség stb. volt feltüntetve és sajnos nincs kézikönyv ahonnan meg nézhetném. Szezon előtt olajat, olajszűrő akarok cserélni de nem tudom, hogy milyen olajat és olajszűrőt érdemes használni. Minden segítséget szívesen fogadok és nagyon örülnek egy kézikönyvnek vagy akar egy fényképnek a lancvédőn található címéről.