Köszönöm a segítséget, beindítottam, hagytam járni vagy 20 percet, le állítottam , vártam egy kicsit ismét gyújtásra tettem, és működött a visszajelző ! köszönöm a szakszerű segítséget.
Nincs neki külön biztosítékja. Ugyanaz a biztosíték látja el 12V-tal, mint amelyik a kürtöt, a féklámpát, irányjelzőt, hátsó lámpát. Egy 15A értékű. Ha ezek működnek, akkor ennek is van tápja, mert a +12V innen jön (fekete/barna vezeték). Az olajnyomás kapcsoló meg testeli és akkor kapcsol fel az izzó (kék/piros).
Több hasolnó motoron van ilyen olajcsere után, hogy az első pár percben össze-vissza működik - az enyémen pl. nem alszik ki közvetlen beindítás után. Ha a szűrő, amit rátettél, kóser és rávaló, és nem nyúltál a kapcsolóhoz, lehet elég lenne csak egyszer bemelegíteni.
A kapcsoló amúgy a generátordeklinél van, a generátorház tövében úgy 7-8 óránál a blokk alján-elején. Nézd meg, nem esett-e le róla a drót.
szép napot. Újabb tanácsra lenne szükségem. Olajat cseréltem a motorba, szűrővel. Motul van benne. mielőtt le engedtem a régi olajat, mentem egy nagyobb kört vele minden rendben volt . Olajcsere után ismét be indítottam, és azóta nem működik az olajnyomás kontroll lámpa. rá teszem a gyújtást és nem világít.meg néztem az izzót, az jó. tudna ebben segíteni valaki? Köszönöm.
köszönöm, gondolkodom rajta, hogy beszerezzem én is ezt a könyvet, de sajnos nem vagyok egy nagy szerelő ember..a blokk hoz már nem mernék nyúlni .de köszönöm az adatokat rendes vagy .
Ja utána meg.... jé de könnyen tekeredik. 😆
Malackán kattant lazításkor elöl minden csavar, kivéve a féknyereg mert azt ugye már kulcsoltam így az 30Nm re volt lehúzva.
Csak a sornégy 500-as manuálja van ott fent, ahogy látom.
Az 500-as manualja nincs meg, de amihez nincs könyvem, ott:
- M6 menet aluban: 8-10 Nm
- M6 menet acélban: 20 Nm
- M8 menet aluban: 25 Nm
- M8 menet acélban: 35 Nm
- M10 menet aluban: 25 Nm
- M10 menet acélban: 45 Nm
Ezek simán alkalmazhatók a villahidakra, a hagyományos teleszkópok csillapító rúdja esetén (imbuszcsavar a teló alján a tengely mögött - ennek rendszerint kék menetrögzítő is szokott kelleni), valamint a sárvédő- és a féknyeregtartó csavarokra is.
Tengelyanya esetén a 14-es anya esetén 100Nm-rel nem lősz mellé, ha 12-es anya van rajta, akkor inkább 70-nél állj meg. A tengelyszorító csavar a villa alján 28-30Nm-rel fogja magát jól érezni.
szia. bocsánat, hogy alkalmatlankodom, de nem tudnál segíteni az első teleszkóp összeszereléséhez szükséges csavar meghúzási nyomatékok ban?1994 es honda cb 500 .töltögetem a manualedereparatiet de nem találok erre semmit köszönöm a segítséget.
nagyon remélem, mert a kormány csapágyat cserélték, .hamarosan szét szerelem a teleszkópot ,kiderül.csak kerüljek haza a kórházból..de köszönöm bízom benne nem komoly a probléma.
egyszerű a válasz... ne tologasd gödörbe:)
komolyra fordítva: szerintem úgyis itt a tél, ideje is lenne már a teleszkópban olajat cserélni. szétszeded, megnézed és már tudni is fogod.
Egyébként biztos, hogy a teleszkóp az?
Alkatrész ügyben keressétek jelcsa felhasználót.
Talán ő tud segiteni..