Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szép napot .honda cb 500 első teleszkóp fura karistoló csörgő hangot ad ki , amikor bele tolom kisebb gödörbe. viszont ha behúzom az első féket, és hirtelen lenyomom a kormányt semmi, jól működik valami szét eshetett benne ?tud valaki tanácsot adni ? köszönöm.
Hali. Valaki meg tudja mondani hány cm széles kormányt lehet rárakni az eredeti bowdenekkel?
köszönöm a jótanácsot, máris keresem !!
https://www.manualedereparatie...

Keress rá a motorodra, töltsd le a service manualt abban megtalálod az összes lehúzási nyomatékot.
szép napot mindenkinek. kérdezném, hogy valaki meg tudná-e mondani, hogy Honda cb 500 -on mekkora nyomatékkal kell meghúzni az első féktárcsa rögzítő csavarokat ? köszönöm a segítséget.
Üdv mindenkinek.
CB 500 horpadás mentes tankot keresek. Fényezés állapota nem számÍt.
306277043
Kedves Màrkatàrsak!
Eladó a megkìmèlt CB500 motorom, amivel mondhatni "megalapítója" voltam ennek a fòrumnak. 14 ève van a tulajdonomban, mialatt mindent megadtam neki, de idő és helyhiàny az eladàs mellett döntöttem.
Amennyiben érdekel valakit, a hirdetésben szereplő számon elèrhet. A ha.hu-n és itt is meghirdettem.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_500/honda_cb_500_papiron_25_kw_a2-vel_vezetheto-18581545

Üdv, Darkmind :)
Sziasztok!
Sok hasznos ötletet olvastam ezen a fórumon.
Milyen kár hogy már leáldozott a valamikori fényének..
Igy van ez,van valaminek kezdete és majd vége is lesz ,ez természetes.
A kérdésem az volna : Hogyan lehetne elmenteni a honda cb 500 fórum tartalmát,persze ha el lehet egyátalán!:-)
ezt találtuk,,remélem sikerül az üzlet...és köszönöm még egyszer a tanácsokat.
Ma egy ifjút láttam a nyergében, eléggé könnyen öltözve. Na ő tudja...
Tényleg jópofa motor, lehet hogy elég is ekkora 😉
Nincs mit. Még formára is egész jók azok a kis sor1esek. :)
köszönöm.
Nézzetek meg egy cbf250-est.
szia. az a baj, hogy chopper -ral nem lehet csinálni a tanfolyamot..viszont szeretné az A2-es jogsit lerakni. Ezért keresnénk "olcsó" Hondát ami megfelel teljesítménybe . viszont "könnyű" motor.
Szia!
Eléggé pici a ríder hölgy, lehet valami kis csopit kellene keresnetek neki, arról rendesen biztonságosan leér a lába teli talpal.
Bár ugye lehet nem ilyen forma motorral képzeli el a kezdést.
szép napot mindenkinek. 158cm magas hölgynek, keresek lehetőleg olcsón eladó 250 ccm Hondát kezdő motornak..most jár tanfolyamra és sajnos nincs az iskolának ilyen méretű motorja . köszönöm a segítséget.
Nem tudom, otthon már nagyon régen vizsgáztattam bármit.
Az még abban az időben volt ,amikor mindent IS át lehetett tolni, bár számomra irreleváns volt már akkor is, mert csak olyan járművet vizsgáztattam (autó/motor), ami 100%-osan rendben volt, soha nem kellett kétszer mennem.
Faterom TS125 MZ-je pl. egy ETZ125-ből bontott első futóművel ( a tárcsakfék miatt) vizsgázott többször, probléma nélkül. Egyetlen egyszer került valami balfasz vizsgabiztos elé, na Ő kérlek szinte levegőt is alig kapott, amikor meglátta a TS-en a tárcsaféket 😂 😂
Kicsit vitázott Faterral, kihívott két másik csávót és azok győzték meg, hogy nyugodtan engedje át ,mivel valóban úgy van, ahogy Fater mondja: Ez legalább fék, ami fog amikor fogni kell és nem fog ,amikor nem kell neki... 😅
Az eredeti dobfék kb csak akkor volt úgy beállítva, hogy rendesen fogjon, amikor vizsgára ment, mert olyankor viszont mindig fogott valamennyire. Az a 8-10LE, amire talán képes volt a TS, pedig nem igazán szerette, ha azt a kevés lovat még visszafogja a dobfék 😂
Itt németben pedig a vizsgáztatás ugyancsak nem nagy probléma,ha alapvetően rendben van a gép. Legalábbis ami a saját (10 év alatt,céges és saját járművekkel szerzett)tapasztalataimat illeti. Ahogy írtam előbb is, szarkupacokat sosem hordtam vizsgára)
A Hondámon az IXIL-kipufogót simán bevezették a forgalmiba, a fékkar,fémfékcső pedig ABE-s, amivel ugyancsak nem kötekednek. Sőt... épp kedden vizsgáztattam a fiam kis CBR-ét, ott már csak ránézett a vizsgabiztos a fék/-kuplungkar belsejére, látva hogy van KBA-száma, nem is kérte az ABE-t.
Elszooktál már te is az otthoni "hülyeségtöl"?
Ahogy monitoroztam a témát, nem nagyon volt átmenet. Egy jó ideig mindent lehett vizsgáztatni (lehet még most is akad egy két állomás), aztán átestek a ló másik oldalára. Csak teljesen típutuszta, gyári állapotu jármü vizsgáztatható (vagy még az sem). Bármijen apró módosítás, csak forgalmiba bevezetve lehetséges. A "magasfoku felkészültségünknek köszönhetöen", nem igen fogadnak el semmijen típusbizonyítványt. A goodridge Magyarországon meg nem is adott sokáig ki ilyet (nem tudom ha ez változott az elmúlt években), de nem biztos, hogyha egy német típusbizonyítvánossal beállnál a sorra, nem hajtanának el vele ugyanúgy.
Mint oly sok helyen az ország fontos területein ilyen, a régi rendszerböl visszamaradt ejtöernyösök feszítenek, mint pocok a lisztben. Semmi érdekük, hogy fejlesszék a tudások, rendszerük, mert sok munka, és hozzáértést igényel.
Az ilyen esetekben mindig ott az antagonisztikus feloldhatlan drámai ellentét, hogy okos, ügyes nemzetnek tartjuk magunkat, de ilyen helyekre mégis mindig a legalja jut valahogy...
Nyilván a másik oldalon is vannak hozzá nem értö BARMOK, akik egy bringa láncot nem tudnak megolajozni, de hatalmas önbizalommal esnek neki a tulajdonukba került jármü "személyre szabásának", a korábban a "nagymultú kinai gyártótól", jutányos áron beszerzett minöségi alkatrészekkel. Persze van aki igényesebben tolja, és minöségi cuccokkal tuningolja a jármüvét, de jelen helyzetben a vizsgasoron ez egy kalap alá esik.

Ez ugyan egyedi eset, vagy lehet mégse:
http://youtu.be/7w9b1Froy1c;list=PLNEpaz0SVBWSfV5_Gh3AG3g8XgXudkWzM&index=38
Vagy 15 éve az Inazuma nálam esedékes első műszaki vizsgáján, fékpróbán, egy idős kék kötényes szaki úgy fogott rá a fékre mint ha kombifogóval akarna elvágni egy 65-ös szeget, a motor majdnem kiugrott a kalodából! Elsápadtam egy kicsit, az öreg meg mindenáron megakarta buktatni a motort, merhogy "beharap" és az balesetveszélyes. Végül a főnökig jutott a dolog, aki szerencsére motorozott és normálisan megfékezte a motort, ami tökéletes jelleggörbével vizsgázott. A mostanin kívül mindegyik motoromon Goodridge fékcső volt, nekem sokkal jobban tetszett mint a gyári nyomáspontja és a kétujjas adagolhatóságával se volt bajom, nyilván jó betétekkel és karbantartott féknyergekkel.
Végül is én vagyok a hunyó,mert Goodridge csövek vannak fenn már vagy 4-5 éve. Azért fura,mert ide hordtam hosszú évek óta az összes járművemet és soha nem volt probléma. Azt is mondták,hogy ezzel sehol sem engedik már át, mert "túl hirtelen harap,és ha fejreállok,akkor a hatóság erre fogja majd". Ezt mondták,és be sem vitték a vizsgasorra. Holott előtte egy perccel lett megdícsérve,milyen szép állapotú,gyári dob,új gumik... Ekkora hülyeségre mondani sem tudtam semmit,meg látszott,hogy felesleges érvelni. Ezek szerint az utángyártott kínai tömlő jobb,mint ez... Szerintem a következő javaslat az lesz,hogy motorra szerelni kell oldalra támasztókerekeket,nehogy eldőljön a motoros.
Mi az, hogy túl hirtelen fog?
Van a fékcsőnek típusbizonyítványa a motorhoz?
Ha igen, bekaphatja a csávó.
Ha nincs, akkor viszont te vagy a hunyó. Ebben az esetben ajánlanám egy rendes, a motorhoz hitelesített fékcsőkészlet beszerzését.
Van ilyen mérési lehetöség a müszaki állomáson, amin látni a fékerö felfutását az idöfüggvényében? Nem az a lényeg amúgy, hogy minél hamarabb felépüljön a fékerö, és meg tudj állni. Ne kelljen elötte felpumpálni a lufi "gumi-féktömlöket"?
Ha hirtelen fog akkor a betét harap nagyot, nem a fékcsö...
Tudom ezzel nem vagy beljebb, de ilyen oktondi baromságokat nehéz szó nékül hagyni...Amúgy nem egyszerübb elmenni egy másik vizsgaállomásra? Azért nem olyan kis meló lecserélni oda-vissza a fékcsöveket ellöcsolva 0,5-1 liter fékfolyadékot is...
Sziasztok! Nincs valakinek véletlenül gumi féktömlője (első-hátsó),ami már nem kell és reális áron megválna tőle? Csak műszakira tenném fel,mert a fém fonatossal nem engedik át,mondván,hogy túl hirtelen fog tőle a fék (mondjuk ordas baromság,4 éve használom,előző műszakin a kutya se nézte). Köszi!
Pali . elfelejtettem kérdezni, hogy szombaton nyitva vagytok-e ?