Lassan már Te is olyan leszel mint az alsóörsi harley-sek egy része. A falu előtti utolsó parkolóban szedik le a futóról a motorokat és onnan gurulnak be a fesztiválra. Ne légy papírkutya, télen lesz idő kipihenned a motorozást.
Kedves cblaci! Köszönöm a gyors választ!
A tulaj igényét ismerem, nem túrázik vele, néha elmegy haverokkal egy körre, vagy ha az idő engedi, munkába jár vele meg nézegeti a garázsba. Odavan érte.
Amit kinéztem dobozt, abból nincs 40 vagy 42 literes (az lenne az ideális) csak 37 és a 47 literes. Egy bukósisak fér bele, aztán annyi...viszont nagyon szép a formatervezése,. Ehhez a naked modellhez szerintem passzol a kissé szögletes doboz szép füst szürke prizmákkal.
Utast nem szokott vinni. Van vagy 50 motor a gyűjteményébe, ez az egy, amit használ is. A többivel csak szöszöl, felújít... hobby. :-)
Az arányok miatt mutatom hogyan néz ki az egyébként szintén nem nagy testű Hornet 900, a 39literes dobozzal. Ez is már formatervezettebb, ami a pakolhatóság rovására megy, ettől kisebbet szerintem már nem érdemes megvenni, mert már ennek is vannak korlátai. A két sisakot hosszabb szárú bicikli lakattal szoktam összefűzni és a motorhoz zárni, az kicsi helyet foglal de annál praktikusabb. Többnapos túrákra van meg két 42literes oldaldobozom ami eddig még mindig elég volt ha ésszerűen pakoltam. Tudni kell a tulaj igényeit, aztán ahhoz választani doboz méretet.
A 47 l-es praktikus, két sisak belefér. Régi vágású motor a CB 500, amibe még beletették a vasat, nem kisebb mint a mai 500-as utódai, sőt... mégis felrakják azokra is a 47 l-es dobozt. Ha a motorhoz való a tartószerkezet, akkor szinte biztos hogy nem fogja zavarni menet közben sem a motorost.
Persze vannak akik nem szeretik a dobozokat semmilyen formában, ezt érdemes lenne valahogy kipuhatolni mielőtt megveszed az ajándékot.
HONDA CB500 (olasz gyártmány - 1998-as) szeretnék hátsó dobozt vásárolni.
Ajándékba adnám, én sajnos nem értek hozzá.
Ki is néztem, de nem tudom eldönteni, hogy ehhez a kicsinek számító motorhoz mekkora
űrtartalmú box az, ami passzol(na) stílusában és ugyanakkor nem lenne akadályozó tényező a közlekedés során.
Jó pár éve az egyik ismerősömnek segítettem végigvadászni az akkori 600-as Bandit kínálatot. Nekem akkor még Inazumám volt, ezért nem volt ismeretlen a lég-olajos technika, ami szinte ugyanaz volt motorikus szempontból mint a Bandit. Mi is nehezen találtuk meg a megfelelő állapotú motort, ráadásul leszűkítette a keresést az is, hogy neki csak az S kivitel jöhetett szóba. Ugyanez volt a nagy Hornettel is amikor magamnak keresgéltem, már kezdtem feladni amikor egy véletlennek köszönhetően rátaláltam az igazira. Motorok szemponjából erősen leragadtam a 90-es évek közepe és a legfeljebb 2010-ig gyártott típusoknál, ebbe a halmazba meg már a legfiatalabbak is elmúltak 10 évesek, igy aztán van bennük rizikó bőven. Persze ezeknek már megmutatkozott a típushibája is, ezért olyat kell választani amelyiknek nincs komolyabb, vagy ha van is könnyen orvosolható. A CB 500 a maga idejében és kategóriájában vitte a pálmát, rengeteg ismerősömnek volt, sőt van aki a mai napig problémamentesen használja. A CB 500 után nehéz olyat találni ami megbízhatóság szempontjából hozza ezt a szintet, persze nem lehetetlen, de érdemes azon az ösvényen maradni amit annak idején Soichiró mester taposott ki.
Nos,szeretnék én is egy nagyobb motort,mondjuk egy 1000-res frezer-t vagy legalább egy 600-ast de sajnos a használtmotor árak is az égbe szöktek minden más árral együtt. Igy örülök ennek a cb-nek is nagyon,egyébként 600-as banditot akartam venni de akkor ott olyan tré, elhanyagolt állapotúak voltak.. Ezért esett a választásom a cb-re,amit természetesen nem bántam meg!
A lényeg valóban az hogy legyen egy vasad ami megfelelő és adja a motorozás élményét!
Ritkán járok erre én is, már üzenet se jön ha válaszol valaki. Sűrűn én se váltogatom a gépeket, de annyira nem vagyok hűséges mint te, egyedül a sornégy és a körlámpás naked jelleg az amiből nem engedtem eddig, bár a legutóbbi túrán -ahol a Kárpátkanyar magasságaiban jártunk- komolyan elgondolkodtam egy idomos gépen. Az évi 6ezer általában nekem is megvan, de ez kevés alkalom, mert ingázni nem, csak hosszabb túrákra használom a motort. Amig lehet én is húzom a gázt, még ha ritkábban is mint korábban. Egy biztos, valami mindig lesz a garázsba, ami ha engedi az idő sokat színesít a hétköznapokon.
Nekem ez a 4-ik szezon a cb 500-al.
Nagyon meg vagyok vele elégedve! Előtte 250-es etzm volt 3 évig,az előtt kis 125-ös de azokat is nagyon szerettem!
Fülig ér a szám ha a nyergébe pattanok a sorkettesel és motorozok vele!
Hatalmas élmény még most is négy év után!
Volt hogy egy nap 570 km-t mentem vele utassal.
Meg se kotyant neki.20.000-et mentem vele eddig.
Mivel egyszerű és nincs benne elektronika,otthon is jól szervizelhető.
Jó pár éve nem néztem ide fel! De az 500-as még megvan 110.000 Km-el az órájában, Martin dobbal (dB killerrel), sport gumikkal és rengeteg élménnyel! (Austria, Itthoni felnitörés kátyú miatt stb.. ) Eladni nem fogom! :D max lesz társa! Lassan lassan révbe érek lesz család, ház, majd gyerek. De valóban változtam, az évi 12.000 kilóméterből lett 5.000 max 8.000. "öregszem" én is! De amíg lehet húzom a gázt, és ropog a seggem alatt a sor2
Még tizenpár éve zömében a 20-as éveinek elején járó fiatalokból állt a fórum közössége. A CB500-as motorok már akkor sem voltak fiatalok, mára meg főleg eljárt felettük az idő. A motorosokból apukák lettek, sokan eladták a motort, mert sokkal fontosabb dolgaik lettek az életben. Azok a barátságok, amelyek gyökere itt sarjadt a sorok között évekkel ezelőtt és ki is tartott a mai napig, már nem nyilvános keretek között működik. Persze nagyritkán még felnézünk ide, néha én is használom a keresőt mert sok okosság elhangzott itt. Alkatrészt vadászni viszont mi is csak a neten tudnánk, mert a régi források már sokat változtak azóta. Látom azt a problémát is amikor a segitség kioktató stílusban történik, ezt én sem értem és nem is szeretem, ezért is szoktam le az írogatásról, mert sajnos ez a stílus több fórumon is visszaköszön.
Jelcsát próbáld meg felhívni alkatrész ügyben, lentebb a sorok között találsz tel. számot, nekünk tudott segíteni egy nem túl elterjedt motor esetében is.
Ahogy nekem is segített már 2szer is innen a fórumról egy jó ember! Nem is felejtem el soha. Az a kár hogy olyan messze lakik tőlem, különben már úgy megpálinkáztunk vagy söröztünk volna. 😀Minden esetre ezer hála!
Egy esélyt kell adni mindenkinek... Azért, mert elötte sok hálátlan fordult meg, ne az szívjon aki akár még köszönömöt is be tud ide püfölni... :)
Nem? DE! :-D
Druszám még mindig nem bírod ki, hogy ne segíts. Legtöbben meg sem köszönik, vagy legalább ha valami hibára keresik a megoldást, és netán meg is van, akkor nem osszák meg hátha segítenének vele másokon is! ( természetesen tisztelet a kivételeknek ) ✌️
Amúgy nem rossz a doboz,csak rontja az optikát.
És kicsit megpróbálom fordítva jövőre,a motort dobozolom be. 😄
A tulaj igényét ismerem, nem túrázik vele, néha elmegy haverokkal egy körre, vagy ha az idő engedi, munkába jár vele meg nézegeti a garázsba. Odavan érte.
Amit kinéztem dobozt, abból nincs 40 vagy 42 literes (az lenne az ideális) csak 37 és a 47 literes. Egy bukósisak fér bele, aztán annyi...viszont nagyon szép a formatervezése,. Ehhez a naked modellhez szerintem passzol a kissé szögletes doboz szép füst szürke prizmákkal.
Utast nem szokott vinni. Van vagy 50 motor a gyűjteményébe, ez az egy, amit használ is. A többivel csak szöszöl, felújít... hobby. :-)
Persze vannak akik nem szeretik a dobozokat semmilyen formában, ezt érdemes lenne valahogy kipuhatolni mielőtt megveszed az ajándékot.
HONDA CB500 (olasz gyártmány - 1998-as) szeretnék hátsó dobozt vásárolni.
Ajándékba adnám, én sajnos nem értek hozzá.
Ki is néztem, de nem tudom eldönteni, hogy ehhez a kicsinek számító motorhoz mekkora
űrtartalmú box az, ami passzol(na) stílusában és ugyanakkor nem lenne akadályozó tényező a közlekedés során.
A kinézett dobozok a meglévő monolock rendszerhez:
https://www.givi.co.uk/givi-pr...
GIVI B37NT - 37 literes
GIVI B47NT - 47 literes
Mit javasolnátok?
Köszönöm a gyors és szakértő válaszokat!
Virslike
A lényeg valóban az hogy legyen egy vasad ami megfelelő és adja a motorozás élményét!
Nagyon meg vagyok vele elégedve! Előtte 250-es etzm volt 3 évig,az előtt kis 125-ös de azokat is nagyon szerettem!
Fülig ér a szám ha a nyergébe pattanok a sorkettesel és motorozok vele!
Hatalmas élmény még most is négy év után!
Volt hogy egy nap 570 km-t mentem vele utassal.
Meg se kotyant neki.20.000-et mentem vele eddig.
Mivel egyszerű és nincs benne elektronika,otthon is jól szervizelhető.
1996-os modellhez van valakinek egy szép állapotú hátsó felnije?
Jelcsát próbáld meg felhívni alkatrész ügyben, lentebb a sorok között találsz tel. számot, nekünk tudott segíteni egy nem túl elterjedt motor esetében is.
Nem? DE! :-D