Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.
Van bontva több db CB 500-am.
Ha érdekel 70-3179083.
udv Pali
köszönöm a gyors reagálást, segítséget...szerencsére, az üzemanyag eltűnés csak oldalsztenderen jön elő, középsztenderen semmi gond. ezért nem érthető számomra a jelenség. de köszönöm a segítséget.
(mar ha van a csapon PRI allas...)
Emlekeim szerint az 500-asnak piszok kicsi az uszohaza, eleve nincs benne sok.
A modern uzemanyag meg parolog, mint a p_csa a magyar kliman. Sajnos latvanyosan. A minap teszteltem egy uzemanyag szivattyut.
Egy nagy fecskendo volt fellogatva 1 meter magasba, az csovel a pumpara kotve, hogy szivarog-e. A fecskendoben nem volt benne a dugattyu, tehat tudott parologni. Egy ora alatt 10 ml eltunt belole a 28 fokban.

A porlaszto uszohaza is szellozik a kulvilag fele, kulonben nem mukodne az uszo. A benzin feletti ter tehat nyitott a kulvilag iranyaba, igy a parolgas kvazi elkerulhetetlen.

Sajnos fejbol nincs meg, hogy a CB-n levo Keihin karbik uszohaza a membran feletti kamraba szelloznek-e avagy kulon gumicsovon at tudnak lelegezni. Ha az utobbi eset all fent, egy a gyujtaskapcsolorol mukodtetett magnesszelep mondjuk tudna nyitni-zarni a levegozo csatornat, de szereny velemenyem szerint nem eri meg. Egyszerubb PRI-re forditott csappal inditani es utana attenni ON-ra.
Szép napot mindenkinek. Új belépő vagyok, van egy nem rég vásárolt Honda cb 500 as motorom. 1994-es kiadású. eddig tökéletesen működik. viszont azt tapasztalom, ha huzamosabb időre(5-10 óra) oldalsztenderen hagyom, el tűnik a karbiból a benzin...viszont nincs nyoma, hogy folyna szivárogna a karburátor...valaki tudna használható segítséget ötletet adni ? választ előre is köszönöm.
Sziasztok!

Régen jártam erre, gyűjtöttem az élményeket, meg a kilométereket az én kis CB500S-emmel (szupermenes változat), mígnem a hétvégén otthagyott a kicsikém az autópályán. :)
De megmentettek minket szerencsére, így most ez egy nagy tanulólecke volt, hogy a tologatott, halogatott dolgokat rendbe tegyem.

Így van egy pár kérdésem, kérésem felétek, hátha tudtok segíteni.
Előző tulaj elfektette a motoromat, a bal oldalon a motor motorja kapott és nem túl szép.
Keresném ezt a bal oldali motor deknit? Ez a dekni egyáltalán? :)

A hétvégén eltört sajnos az ülés alatti zár, ebben tudna valaki segíteni?
Van itt esetleg bontós kolléga? :)
Egyúttal újrahúzatnám az ülésemet, mert kényelmetlen hosszabb távon.
Volt itt a csoportban egy nagyon szépen dolgozó srác - igaz jó régen láttam, de tetszettek a munkái.

A bal oldali lábtartóm be van repedve.
Nem dobnám el, de ha van valakinek, akkor érdekel.

A lámpám nagyon rossz, gyenge.
Milyen LED izzóval vagy mivel lehetne feltekerni a tompítottat? Remeg, mint az atom, halálra idegesíthetem az autósokat is...
Meg nem is látok vele semmit sem.

Dobozban is rosszul állok.
Van egy konzol rajta, de nem tudom, hogy mi kompatibilis hozzá.
Ha valaki meg tudná mondani, hogy kompatibilis a motorhoz, akkor nagyon megköszönném.
Vagy ha van használt dobozod, akkor írd meg.

Az enyém fejidomos és cseréltem benne a nagyobb plexire, ami hosszabb és visszahajlik a teteje, mert leszakított róla a menetszél.
Ez a nagyobbnál is ugyanígy van. Azt hittem, hogy elvezeti majd szépen a fejem fölött, de pont a sisakra kapom az egészet.
Van valakinek erre ötlet? :)
Van még nagyobb plexi? :D

Nem találom a papírjait a mocinak a festés után.
Gyertyát milyen km állásoknál kell cserélni, ezt megírná valaki?
Vagy be tudná fotózni a leírásból a szerviz teendőket?
Mert emlékszem, hogy egy ábrán volt.

Most ezeket írtam össze tervnek, mert nagyon szeretem a motort, de most rendben akarom tenni minden milliméteren.

Előre is köszi, ha tudsz valamiben segíteni a fentiek közül.

Üdv:

Norbi

U.I.: Széles utakat és gumi fákat mindenkinek. ❤️
Sziasztok!
Ha még esetleg aktuális a fojtás kivételére vonatkozó kérdés akkor erről a német wikipedián is vannak konkrét információk:
https://cb500-wiki.de/doku.php...

illetve itt is van némi kapcsolódó info:
https://www.cb500-wiki.de/doku...

Üdv:
Anti
...ja, meg a rugó.
Három alkatrész más.
1: a jobb és a bal szívócsonkban (a porlasztó és a henger közti gumi öszekötőben) van egy szűkítő fém lap.
2: a főfúvóka 122-es az 50 lovasban, a fojtottban bevallom, nem emlékszem mekkora van.
3: a gáztolattyú feletti rugó az 50 lovasban "lágyabb"
Az oem-parts.hu-ról beszerezheted ezeket. Olyan 30-35 lepedő magassága zusammen (asszem).

Az 50 lovasban 122 a fő, 38 az alapjárati. A fojtottban nem tudom, mekkora van, de az rémlik, hogy a kipufogó és a vezérmű nem lett babrálva, valamint a karbi tolattyúja és a gáztű is ugyanaz. Úgy tippelem a fém szűkítő az egyetlen fojtás benne.
Sziasztok, 95ös leggyengébb változatból , hogy a legerősebb legyen mit kell kivenni/cserélni?
Szia,

1999-es PC32-es 57 Le verzió. Szigetszentmiklós. 640 eFt az irányár. Haszn..auton megtalálod. Azért nem linkelem be mert nem tudom, hogy a szabályzat engedi-e...Gyári korából adódóan kisebb esztétikai hibákkal szép állapotban. Sajnos a kuplungkar nem gyári mert álltó helyében sikerült eldöntenem...minimális karc lett a deknin. Ezután került rá a Heed bukócső. Két éve minden folyadék gyertya, szűrő, első fékbetét cserélve, azóta ment 2500 km-t. 2022.03.29-ig van rajta műszaki. Sztem max. egy hátsó fékbetét kellhet esetleg meg egy olajcsere nem árt. Tárcsák jók láncban bőven van még...Kétsisakos GIVI doboz van hozzá.
Szia,
mennyiért, hol, mikori és milyen állapotú?
Sziasztok,

Fájó szívvel, de megválok a kedvenc CB500-as mocimtól. Ha valakit érdekel írjon!

Üdv:Ádám
Az cefet gyorsan veget fog erni.
Az úgy nem rossz! 👍️
Egyébként nálam is az időhiánnyal van a baj, évről évre kevesebbet motorozok basszus, de bízok benne, hogy megmarad az egészségem, aztán majd hajlott koromban valamennyit visszapótolhatok. Remélem addig még kihúzódik a benzines világ...
Pont az a hosszutavu tervem hogy a nagy dobozt kiveheto butorokkal rejtett lakoautonak tudjam hasznalni,barhol-barmikor megallok,tovabbmehetek,idojarastol kedvig barmit meg tudok csinalni,es csak naggyabol a celteruletig dobozza,utana csak kitolom es mehet a csapatas.
Persze csak ha idomilliomos lennek,majd nyugger koromban.
Lehet ezt fokozni hogy bekaugras szeruen bejarni az osszes hegyvideket.
... és ez csak néhány szösszenet volt, a teljesség igénye nélkül. 😉
Biztos praktikus, de én inkább vállalom a "kényelmetlenséget". Szeretem az olyan túrákat ahol A és B terv van, de előfordulhat C-is, mert pl. az időjárás és az út járhatósága is beleszól a forgatókönyvbe. Nekem tökéletes az is, ha egy körbálán terítünk asztalt és keresni kell a szélvédett helyet, hogy működjön a mini gázégő, amin az útszéli kávét főzzük... életem legnagyobb motorozáshoz köthető élményeit köszönhetem az ilyen túráknak.
Lehet az a doboz bármilyen csúf, ott akkor abban a természeti környezetben ez zavar a legkevésbé, na meg ezekre a helyekre nem is tudna felmenni egy akkora guruló doboz, amibe belefér egy motor. 🙂
Köszi,de még van munka.
Vicc volt természetesen! Láttam a képeket a készülő autóról, nagyon királyul megcsináltad.
Nem teljesen.
Tulajdonképp alsóörsnél pit messzebb szokásom menni.
Az ország kvázi közepéről meg minimum van 500 Km ami már rogyásig ismert,és autópálya.
Ezt kéne kiváltani olyanra amivel lehet nyerni egy nulladik napot.
Tehát leteszem a lantot este,beülök,elmegyek holtidőben éjszaka a célkörzetbe és egy pár óra alvás után mehet a móka kipihenten,vissza ugynanaz.
A bónusz hogy a doboz akkora hogy ha kemping a cél lehet csóringer apartmannak is használni.
De ha sikerül nagyon olcsó apartman az sem baj.
Tavalyra terveztem egy dolomitok visszatérést amit elmosott a dögvész,talán jövőre sikerülni,bár ez még a jövő zenéje.