Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jut fejembe nem Te vagy a bmwfanatics-ról?
A kis lánckereket is nézd meg mert ha kopott akkor az is emelgetheti a láncot ami szintén hangot is ad és érezni is.
Láncfeszességet érdemes lenne megnézned, valamint a hátsó lánckerék menesztőgumiját. Első körben ezekre gondolnék. Mivel első motorod, erdemes lehet hozzáértőre bíznod.
Szervusztok fórumozók!
Csaba vagyok, kezdő motoros, kevés kilóméterrel a hátam mögött.
Motorom:CB500as, 2000es. És sárga.
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Nem tudom, hogy a tapasztalatlanságom, a motor rossz beállítása miatt van ez a jelenség, vagy egyszerűen így működik a motor. Első motorom, ezért nincs összehasonlítási alapom.
A jelenség a következő: Lassú haladás, illetve manőverezés közben, amikor visszaengedett gázról ismét gázt adok, akkor egy kis megugrást, rátást lehet érezni. Ezt érezni akkor is, amikor begurulok egy kanyarba visszaengedett gázzal és kigyorsítok, a kigyorsítás elején. Valószínűnek tartom, hogy ez minden gázadásnál így van, de manőverezés közben, illetve kanyarban zavaró a számomra.
Nem tudom, hogy a motor beállításán, vagy a motorozási technikámon kéne változtatni?
Ebben kérem a segítségeteket.
Fojtást valaki vett már ki a gépből?
Köszönöm! (Valami nagyobb dologra számítottam... :D )
Nekem van egy par hátsó telóm, gyári.
Az első a legújabb csomagolás az utolsó ez egyel régebbi a középső a legrégebbi csomagolás. Ennyi!
Más külömbség nincs.
Üdv.

Tudja valaki, hogy a Motul 5100 10w40 4l-es olaját miért kínálják sokféle csomagolásban?
De hátha nem vitte el senki...
Egy próbát megér.
Szerintem keress másikat, ezt másfél éve irta ide a srác.
Mennyi a lyukközép távolság? Krómozás jó?
Mennyi a lyukközép távolság? Krómozás jó?
CB 500 bontott alkatrészei eladók.
Érdeklődni:70-3179083.Üzenetet nem figyelem.
Ha nem vagy biztos a dolgodban, hogy mi a rossz, mérd ki.
Húzd le a generátorról a fesszabályzót, a műszert kapcsold ellenállás mérésbe. Hidegen-melegen* a test (blokk) és az egyik generátorból jövő szál között végtelent, magyarul szakadást kell mérned. Utána mind a három tekercsvég között 0,5-1 Ohm között szimmetrikusan, tehát mindenhol ugyanakkorát.
Ha ez megvan, széthúzott állapotban indíts el akkuról (hogyan máshogyan) a motort, óvatosan mérve és a műszert váltófeszültség mérésre kapcsolva, a test és egyenként a tekercsek végén 4-5 ezres fordulaton minimum 45 V-ot kell mérjél és ezt is szimmetrikusan, tehát mind a három fázison egyformát.
Ha ez megvan és jó, akkor 99%-ban biztos lehetsz, hogy a generátor jó, máshol a baj.

* nekem pont az van most, hogy melegen, üzem közben csökkent a feszültség, kiszedve, hidegen meg jó ellenállosakat mértem, melegen meg kezdődő testzárlatot.
Sziasztok!

Maradék alkatrészek eladóak a CB500-hoz: ventillátor (5e), gyújtáskapcsoló ülészárral(5e), hőmérséklet jeladó(2e), gyári rugók(5e), gyári hátsó rugóstagok(10e). Egyben olcsóbb
Szia,
Szabályzóval nem tudok segíteni, de ha jól emlékszem, a generátoról három száll jön a szabályzó felé és kb. 4000-es fordulaton már mindhárom kb. 50-60 voltot kell leadjon, de ami fontosabb, hogy kb. 3 egyforma értéket kapj. Tehát mindhármat le kellene mérni és ha az értékek kb egyezzenek a generátor rendben van. Nekem pár éve volt gond a szabályzóval már nem emlékszem a részletere. Ebay-ről vettem egyet a bolti ár negyedéért, azót sincs gond vele. (valami hasonlót: https://www.ebay.co.uk/itm/Reg...)
Sziasztok sporttársak!
Segítséget szeretnék kérni. 97-es cb500 töltésével gond van. Sokat olvastam utána, de mindenhol mást írnak, így nem tudom kiszűrni, hogy szabályzó vagy generátor gond van. A legegyszerűbb megoldás az lenne, hogy ki kellene próbálnom egy tutira jó szabályzóval a töltést. Szerintem az a rossz, de feleslegesen nem akarnék venni másikat, ha mégse... Egyszóval esetleg tudna nekem valaki segíteni egy próba erejéig egy szabályzóval Kerepes környékén? Nagyon megköszönném! Balesetmentest mindenkinek!
(Sport dob eladó.) Eladva, tárgytalan.
Sziasztok!

Sport dob eladó.
Honda CB500-on volt.
Csatlakozó cső átmérő 49mm.
Kaposváron van. 70/351-2248
Csere köszönöm nem érdekel, nem tudom postára adni.
Ára 7.000.- Ft
Gyári leőmlőt is keresek! :)
Jó kárpitost tudtok Hajdú-Biharban? :)
Szaisztok!

Nem rég vásároltam egy CB500-at, nem rossz alap, de van vele teendő. Volt rajta egy Hepco and Becker doboztartó, dobozal, ezt eladnám, ha valakit érdekel szóljon!
Valamint keresek hozzá lámpát, esetleg valakinek? Vagy ha nincs, azt lehet tudni, hogy egy kis csúszásnyom az javítható? Az lenne a legjobb, de nem vagyok képben ezzel.
A deknik is sérültek, valaki tudja a gyár színkódját? Apránként szeretném rednbe tenni.
Szia! Nekem van, ha keresel még.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
82-es Honda CB 750 kormányát szeretném alacsonyabbra kicserélni. Keresnék ehhez alkatrészt kormány, bowden, fékcsövet vagy valakit aki átalakítja nekem.
Köszi