nekem a holtszezonban e10-essel állt fél évig és pöccre elindult tavasszal. a honda autók '95 óta kompatibilisek az e10-zel, motorkerékpárra nem találtam infót, de szinte 100%, hogy nem okoz gondot. valszeg más lehet a hang forrása.
Nekem ezzel a motorral nincs, sosem tankoltam E10-est. DE a fiam amikor kezdett motorozni, azt tankolgatott a CBR125-be (2016-injektoros), hát... hosszabb állás után néha nem mindig akart olyan simán indulni. Amióta "rendes" 95-öst tankol, sosem volt gond az indítással, még a téli 3-hónapos állás után is pöccre indul.
Van valakinek valami tapasztalata arról hogy ez az E10-es trutyi benzin árthat a motornak? Amikor kevertem a 100assal furcsa hangokat adott indításkor 😨
Na megvolt a szelephézag ellenőrzés, a kipufogószelepeken kicsit kellett állítani. Gyertyák cserélve, ugyanolyan NGK-kra, amik benne voltak. Olaj, olajszűrőcsere letudva. Injektor szinkron is ellenőrizve, hajszálnyit kellett állítani. Indulhat a szezon. /Na jó, nagypénteken már elindult :) /
Én csak nyáron, melegben használom a gépet, városban sokszor bekapcsol a ventilátor, így én 10w-40-est használok. (Motul 7100) Az aksim 5 éves, ezért én megelőzésként cserélem, tavaly még jól működött, de nem szeretem a meglepetéseket/jártam már pórul...
Javaslom az API SN minősítésű olajakat (márka kb. mindegy), aksi esetén pedig legyen meg a 150 amper. üdv
Milyen olajat használtok a géphez? Szervízmanuál 10w-30asat ír, de ne, hiszem hogy az passzol az igénybevételhez.
Kihalt a fórum? 😲se
Akksi cserével indult a szezon. Miután 5kmt toltam a vasat 3 réteg ruhában, miközben a fél város szarrá röhögte magát rajtam 😄
Szerintem nyilván mindannyiunknak hiányzik, de ebbe a helyzetbe bele kell sajnos törődni, el kell azt tudni fogadni.
Amúgy én télen csak akkor indítom be a motort, ha olyan az idő, hogy legalább 8-10 km-t tudjak vele menni, azaz annyit, hogy a motorolaj is átmelegedjen és a kipufogóban ne maradjon kondenzvíz. Minden más szerintem csak árt neki.
Havonat egyszer rádugom a töltőt és kész :) Semmi gond nem volt eddig szerencsére.
Tegnap pont kihoztam egy kisebb körre (7 fok volt), de egy nakeddel és sem jönnék ki 12 fok alatt ;)
A szélvédelem ilyenkor rohadt sokat számít.
Én holnap ráteszem az akkura a töltőt kicsit. Sosem indítgatom télen, minek? Jó lenne motorozni, de ez nem az az évszak... nem vagyok már gyerek, hogy ne értsem meg 😀
Nagyon fontos kérdéssel fordulok hozzátok! Mindenki véleményére kíváncsi vagyok, aki olvassa most eme felhívást! Állampolgári kötelességetek válaszolni erre a legfőbb problémát feltáró, mindent eldöntő és elsöprő fontosságú kérdésre!
...ti hogy bírjátok motorozás nélkül? Vagy jeges úton is rodeóztok? Lassan egy hónapja lesz hogy utoljára beindítottam... 😢
Ez így igaz.
Bár végülis voltam már azon a vizen,és idén is jutott a szegény ember szardíniája.
Oszt majd ha megöregszem és felhagok a magánzó élettel,mintaalkalmazottként simán jéárhatok még arrafele. 😆
Ez szívás. Meg lehet csinálni, de lehet egyszerűbb blokkot cserélni. Nagyon közel van a hengerfej, a tömítés tönkre fog menni ha hegesztik. Egy közös ismerősünk is így járt, sajnos.
Ez nem egy fehér motor, ami korábban pink macskánál járt?
Jobb mint baszkodni a kabelekkel meg a legszurovel.A jobb oldalon van egy lszedheto bizgere muanyag szivo cucc,most nezem hogy nem fer be a fem vazimitacio moge,ezert ki kell engednem az osszes blokktarto csavart,elhuzni azt a szart,betenni a muanyagot es vissza.
Es te jo eg mennyi tyúkbel meg egyforma csatlakozo van,ezek nem tudnak a canbusrol?
Ki lehetne kukazni fel kilometer rezvezeteket.
A 765 jappanabb ennel. 😆
https://www.kepesmotor.hu/moto...
Ha esetleg valakit erdekelne!?