Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hűtőt újra feltölteni sem egy leányálom...
Mondjuk gyertyához én a hűtőt engedném le,onnan simán beférsz.
Asszem fején találtad a szöget.
Viszont ha törik készülj fel hogy kajla lesz a váz.
Szóval bukógomba felejtős,főleg az ami elöl a segédtartó-blokkcsavar helyére megy.
Inkább mennyen szarrá a hűtő-tank.
Deklivédő ajánlott mer azis morzsalékossá törik reletíve kis bukfencnél is.
Honnan tudnánk? Ez HONDA, ilyesmit 100-ezerig nem kell csinálni, hacsak össze nem töri az ember 😀
Egyébként simán kinézem belőlük... Gyertyát se tudsz cserélni anélkül, hogy a fele motort (tank, gyújtótrafó, stb....)szét ne bontanád...
Bocsi srácok,kérdés.
Tényleg csak komplett felszerelt légszűrőházzal együtt lehet felrkni az inyektorsort?
Minimum 2 légszűrőház csavar benn van a kib@ott váz alatt, vagy én vagyok nehéz eset és van valami trükkje?
Ne kelljen már ujra levennem az inyektorsort.
Jól áll neki a tenger :-)
pöpec! :)
Ha harc, hát legyen harc 😀
Tavaly 72e Ft-ért rendeltem új Power RS gumipárost. Most az utódja (Power 5) 100e körül van párban. Hmmm.... Nem csak az építési alapanyag árak, üzemanyag árak, hanem kb. majdnem minden ára elaszállt úgy tűnik. Sajnos az elmúlt kb. 5e alatt elfogyott a hátsó, így muszáj volt valamit rendlenem. S21 lett belőle. Majd kiderül milyen. Az RS szintjén lehet, esetleg egy kicsivel "rosszabb". Valakinek esetleg tapasztalat?
a Michelin saját mérései alapján nincs olyan jó, mint az RS, de majd kiderül.
http://www.northern.co.nz/reso...
Csak összetörte volna.
Az lehet, h Dodor nem tesztelte a CB1000R-t (SC60)? Kíváncsi lettem volna, mit mond róla.
Most, hogy pihentetik a trafikat, ti máshogy közlekedtek? Én kb. ugyanúgy. Talán városban néha kicsit jobban elengedem magam, de kívül ugyanaz a tempó.
...és milyen igaza volt! 😀 🙄
Azt mondja nekem ma az igazoltató rendőr az igazoltatás végén, hogy lassan menjek. Aztán rögtön helyesbít: "Ja, ezres. Akkor azzal úgysem megy lassan. Akkor hajtson ésszel! :) "
Igen, közbe megtaláltam a service manuálba, köszönöm! Fenn van a plexi a vason 😎
Meg tudja valaki mondani ezeket a kormányrögzítő csavarokat mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Ezt írtam tavaly nyár végén:
"az a helyzet, hogy kormánycsapágy csere, szelepállítás, injektor szinkron érik."
A kormánycsapágyat nemrég leellenőriztettem szerelővel
és kiderült, hogy csak rá kellett húzni egy minimiálisat, csere nem szükséges. Az injektor szinkron sem érik, mert kiderült, hogy a kb. 20 ezret futott légszűrő szennyezettsége miatt volt gond (magyarul nem kapott elég levegőt), múltkor kicseréltem, azóta nincs gond... (Valami fekete szivacsszerűség volt benne, elképzelésem sincs, hogy honnan kerülhetett a szűrőbe. Az előző szűrőt is én tettem bele 20 ezerrel ezelőtt.)

48 ezernél valóban aktuális lesz a szelephézag ellenőrzés (illetve a gyertyacsere), de ez nem róható fel a motornak.
Szóval marad.
Nem hát. De közbe be lett rendelve az is. Így ma mehetek Fehérvárra megint. Esőben...
Erre a motorra nem való plexi.
Gondolom nem adta hozzá ezt a rögzítő szettet.

https://www.ebay.com/itm/Givi-...
Sziasztok. Ebben segítsen valaki aki ért hozzá. Vettem ezt a Givi 247N plexit a motorhoz, azt mondta a figura jó lesz hozzá, de úgy nézem nem igazán ott vannak a furatok ahol lenniük kéne... na szóval. Hogy a picsába megy ez fel? Fejidomot a kormány felől 2 csavar tartja, azt látom, de nem piszkáltam még, tudja valaki a megoldást?