Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lent van a műhelyben a kezelési utasítás, de tudom hogy ezt be lehet állítani.
Egyedülállóként ez szuper. Család mellett ez csak a család rovására menne azt meg én nem akarnám.
Sziasztok!
Segítséget kérnék! Van egy 2008 ás Honda cb1000r ABS motorom, mérföldben mér , nem bírom km/h-ra átállítani!
Mi lehet a hiba? ( használtan vettem, 2015 től van magyar előélete) Köszi
Ha ugy gondolod hogy a megtett km a lenyeg akkor nagyot tevedsz.
Nalam,es talan levinel is a tura nem a klasszikus tura,nagy dog motor agyig pakolva es jo sokaig egyenesen horribile autopalyan elmenni valahova es nezelodni,meg kajafotot csinalni.
A legtobbunk mar jo regen es nagyon sokszor megjartak hazank szukos kanyargos utjait.
Ami kulfoldi turakon vonz az az igazi hegyvideki szerpentinek mennyisege es töménysége.
Egy alpok turan annyi es olyan valtozatos,trükkös eldugott szerpentint lehet talalni amit el se tudsz kepzelni.
Es kb nalunk is reggel van eldontve merre,ami ugyanugy korforgalomban valtozhat,csak nagysagrenddel nagyobb mint itthon.
Tokmindeg merre,az igazi hegyvidek (sajnos nalunk tenyleg nem maradt trianon utan).
A tenyleg szep latkep ahol naponta igazabol csak max 3-350 kilometer jon ki annyira dús hogy itthon mar inkabb csak ugyintezesre hasznalom a motort.
Na ez a baj, nem voltál mégy lemaradtál az igazi jóról.
Jó mondjuk 40 felett más akar meg tud az ember.
Dettó.
Persze, kinek mi. Én soha nem voltam motoros túrán és nem is tervezem. Az is egyfajta élmény, ebben biztos vagyok és meg is értem, aki túrázik. Én a hétvégi örömmotorozás híve vagyok, lehetőleg szélmentes, 20 fok feletti időben. A kánikula sem tart vissza. A pénztárcán és a telón kívül nincs más nálam. A körfogalomnál döntöm el, hogy merre megyek, nincs útiterv, nincs kötöttség.
Nem a megtett km a lényeg, hanem az élmény.
"Meg autót és motort venni.. :)" a legrágebbi és legkoszosabb autóval.
He-he.

Én a vállalkozókhoz járok árajanlatot kérni a legrégebbi, legkoszosabb autóval.

Mondjuk motorozás szempontjából az se mindegy, hogy a kívánatos, jól motorozható utak közelében laksz vagy kell még utazni odáig 300-500 km-t. Jó magam 300 km alatt el se indulók motorral (igaz én túrázok és nem ügyintézek). Meg autót és motort venni.. :)
Naaa arra a szintre nem süllyedek
A legjobb, amikor egy randira, vagy találkozóra a Lada Samara-Vál megyek
Naaa akkor egyből kiderül, hogy a csajnak teee kellesz vagy a pénztárcád

Ez már nem az a világ ahol menő a motor régen nyáron naponta lehetett összeszedni valakit, most meg évente
Kell egy szakadt 320d.
Ahogy erzed, en a gyereket javaslom.
A gyereket, vagy a csajt?
A motort nem rakom
Az elso es a madodik szezonom 16ezer volt.
Siman berakod a fagyasztoba.

De még így se megy....
Sok a skalp, ego vadász picsa!
A másik meg, hogy 10ből 6nak ott a pár éves gyerek
Neked is inkább csak azért van a motor hogy a tinderen legyen jó képed ??
Nem kell feltétlen minden hétvégén motorozni. A 20-as szezont leszámítva minden tavasszal és ősszel volt 1-1horvát karika 3-5nap között. Az eleve 1700-2000km alkalmanként. Ezzel a két motorozással meg is van az a 3750km és át is léptük. Mellé egy hetes Montenegró vagy Alpok. Jobb esetben mind a kettő. Te 15nappal számoltál, ez mondjuk 20nap de maximum 25nap és mellette elég sokat szaladgál az ember a motorral mindenfelé, én pl csak azzal intézem a dolgaimat, kivéve ha sokmindent kell cipelni.
A legtobb ut dögmelegben tellt,Osztrak a kozeli tavolsag,az utak es a szerpentinek miatt vonzo meg a turistabarat infrastruktura miatt.
Horvatik a lazabb szabalyok,olaszok a fagyi miatt.
Erdely meg fejlodnie kell mindenben.Bar jo uton haladnak.
Szerintem ezzel sokan vagyunk így. Egy szezon alatt (máj.-szept.) van mondjuk 20 hétvége. abból időjárás miatt kiesik néhány, nyaralás, rokonlátogatás miatt újabb néhány. Marad mondjuk 15 hétvége. Ha mind a 15 alkalommal egy szép nagy karika összejön (2-300 km), akkor az 15 x 250 = 3750 km.
Különösebben nem izgat, hogy mennyit fogyaszt a motor....
Ha nagyon számítana, akkor egy Nc-t vettem volna, de csak full hobby.... Örülök, ha 5-6000km tudok menni egy szezonban
Naa meg én finnyás vagyok
Hidegbe, nagy melegben, esőben nem megyek 2 keréken sehová
A burkolat miatt vélhetően kisebb az R1 légellenállása és szerintem a váltóáttételei is hosszabbak.
Család és otthoni teendők mellett nehezen jön össze több. Ha tehetném (és itt nem az anyagiakra gondolok), akkor minden hétvégén motoron ülnék.
Majd visszatérhetünk rá a nyári melegekben, ha nem felejtjük el. Sok örömet az új géphez!