Sziasztok!
Segítséget kérnék! Van egy 2008 ás Honda cb1000r ABS motorom, mérföldben mér , nem bírom km/h-ra átállítani!
Mi lehet a hiba? ( használtan vettem, 2015 től van magyar előélete) Köszi
Ha ugy gondolod hogy a megtett km a lenyeg akkor nagyot tevedsz.
Nalam,es talan levinel is a tura nem a klasszikus tura,nagy dog motor agyig pakolva es jo sokaig egyenesen horribile autopalyan elmenni valahova es nezelodni,meg kajafotot csinalni.
A legtobbunk mar jo regen es nagyon sokszor megjartak hazank szukos kanyargos utjait.
Ami kulfoldi turakon vonz az az igazi hegyvideki szerpentinek mennyisege es töménysége.
Egy alpok turan annyi es olyan valtozatos,trükkös eldugott szerpentint lehet talalni amit el se tudsz kepzelni.
Es kb nalunk is reggel van eldontve merre,ami ugyanugy korforgalomban valtozhat,csak nagysagrenddel nagyobb mint itthon.
Tokmindeg merre,az igazi hegyvidek (sajnos nalunk tenyleg nem maradt trianon utan).
A tenyleg szep latkep ahol naponta igazabol csak max 3-350 kilometer jon ki annyira dús hogy itthon mar inkabb csak ugyintezesre hasznalom a motort.
Persze, kinek mi. Én soha nem voltam motoros túrán és nem is tervezem. Az is egyfajta élmény, ebben biztos vagyok és meg is értem, aki túrázik. Én a hétvégi örömmotorozás híve vagyok, lehetőleg szélmentes, 20 fok feletti időben. A kánikula sem tart vissza. A pénztárcán és a telón kívül nincs más nálam. A körfogalomnál döntöm el, hogy merre megyek, nincs útiterv, nincs kötöttség.
Nem a megtett km a lényeg, hanem az élmény.
Én a vállalkozókhoz járok árajanlatot kérni a legrégebbi, legkoszosabb autóval.
Mondjuk motorozás szempontjából az se mindegy, hogy a kívánatos, jól motorozható utak közelében laksz vagy kell még utazni odáig 300-500 km-t. Jó magam 300 km alatt el se indulók motorral (igaz én túrázok és nem ügyintézek). Meg autót és motort venni.. :)
Naaa arra a szintre nem süllyedek
A legjobb, amikor egy randira, vagy találkozóra a Lada Samara-Vál megyek
Naaa akkor egyből kiderül, hogy a csajnak teee kellesz vagy a pénztárcád
Nem kell feltétlen minden hétvégén motorozni. A 20-as szezont leszámítva minden tavasszal és ősszel volt 1-1horvát karika 3-5nap között. Az eleve 1700-2000km alkalmanként. Ezzel a két motorozással meg is van az a 3750km és át is léptük. Mellé egy hetes Montenegró vagy Alpok. Jobb esetben mind a kettő. Te 15nappal számoltál, ez mondjuk 20nap de maximum 25nap és mellette elég sokat szaladgál az ember a motorral mindenfelé, én pl csak azzal intézem a dolgaimat, kivéve ha sokmindent kell cipelni.
A legtobb ut dögmelegben tellt,Osztrak a kozeli tavolsag,az utak es a szerpentinek miatt vonzo meg a turistabarat infrastruktura miatt.
Horvatik a lazabb szabalyok,olaszok a fagyi miatt.
Erdely meg fejlodnie kell mindenben.Bar jo uton haladnak.
Szerintem ezzel sokan vagyunk így. Egy szezon alatt (máj.-szept.) van mondjuk 20 hétvége. abból időjárás miatt kiesik néhány, nyaralás, rokonlátogatás miatt újabb néhány. Marad mondjuk 15 hétvége. Ha mind a 15 alkalommal egy szép nagy karika összejön (2-300 km), akkor az 15 x 250 = 3750 km.
Különösebben nem izgat, hogy mennyit fogyaszt a motor....
Ha nagyon számítana, akkor egy Nc-t vettem volna, de csak full hobby.... Örülök, ha 5-6000km tudok menni egy szezonban
Naa meg én finnyás vagyok
Hidegbe, nagy melegben, esőben nem megyek 2 keréken sehová
Segítséget kérnék! Van egy 2008 ás Honda cb1000r ABS motorom, mérföldben mér , nem bírom km/h-ra átállítani!
Mi lehet a hiba? ( használtan vettem, 2015 től van magyar előélete) Köszi
Nalam,es talan levinel is a tura nem a klasszikus tura,nagy dog motor agyig pakolva es jo sokaig egyenesen horribile autopalyan elmenni valahova es nezelodni,meg kajafotot csinalni.
A legtobbunk mar jo regen es nagyon sokszor megjartak hazank szukos kanyargos utjait.
Ami kulfoldi turakon vonz az az igazi hegyvideki szerpentinek mennyisege es töménysége.
Egy alpok turan annyi es olyan valtozatos,trükkös eldugott szerpentint lehet talalni amit el se tudsz kepzelni.
Es kb nalunk is reggel van eldontve merre,ami ugyanugy korforgalomban valtozhat,csak nagysagrenddel nagyobb mint itthon.
Tokmindeg merre,az igazi hegyvidek (sajnos nalunk tenyleg nem maradt trianon utan).
A tenyleg szep latkep ahol naponta igazabol csak max 3-350 kilometer jon ki annyira dús hogy itthon mar inkabb csak ugyintezesre hasznalom a motort.
Nem a megtett km a lényeg, hanem az élmény.
Én a vállalkozókhoz járok árajanlatot kérni a legrégebbi, legkoszosabb autóval.
Mondjuk motorozás szempontjából az se mindegy, hogy a kívánatos, jól motorozható utak közelében laksz vagy kell még utazni odáig 300-500 km-t. Jó magam 300 km alatt el se indulók motorral (igaz én túrázok és nem ügyintézek). Meg autót és motort venni.. :)
A legjobb, amikor egy randira, vagy találkozóra a Lada Samara-Vál megyek
Naaa akkor egyből kiderül, hogy a csajnak teee kellesz vagy a pénztárcád
Ez már nem az a világ ahol menő a motor régen nyáron naponta lehetett összeszedni valakit, most meg évente
Kell egy szakadt 320d.
A motort nem rakom
De még így se megy....
Sok a skalp, ego vadász picsa!
A másik meg, hogy 10ből 6nak ott a pár éves gyerek
Horvatik a lazabb szabalyok,olaszok a fagyi miatt.
Erdely meg fejlodnie kell mindenben.Bar jo uton haladnak.
Ha nagyon számítana, akkor egy Nc-t vettem volna, de csak full hobby.... Örülök, ha 5-6000km tudok menni egy szezonban
Naa meg én finnyás vagyok
Hidegbe, nagy melegben, esőben nem megyek 2 keréken sehová