Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy 4200 km -es nyugodt tempójú túra volt.
Amint alább írtam:
Ha a saját tempómban megyek, akkor 160 km -en megeszi a 17 literes tankot tartalékig (4 l).
A 3,9 l-ről sajnos nincs már képem, rég nem érdekel a fogyasztás. De akkor azt vegyük is semmisnek. Az első kép ugyanazon a túra másik napjának a fogyasztása, tehát legyen ez elfogadva, mert errol van kép: 4,37 l.
A másik képen láthatod, a saját tempós napot.
3.9,??? Atayvilág 6,5 alatt még nem volt.
Ez egy nyilvános fórum, ahol meg lehetne vitatni ezt-azt. a személyeskedés viszont nem visz előre.
Mindegy, nagyon úgy néz ki hogy nem veled volt erről szó, meg nem is igazán vagy kompetens ebben úgy érzem.
Nálam is ugyanez a helyzet a hűtővel.
Tavaly télen cseréltem hűtőfolyadékot, kimostam, lepucoltam a hűtőt faszául. Semmi nem változott utána sem.
Olajat én is 10W40 -et használok. Szarok a fogyasztására
Egyébként a fogyasztás csuklótól függ .
Amikor görögbe mentünk haverral 90-120km/h között, akkor 3,9 -es atlagom volt. Egy ezres motortól nem várok kisebb fogyit. Az amúgyis egyszeri eset volt, annál sokkal tempósabban megyek, olyankor 160 km -nél villan a tartalék
Tegyük fel, hogy nem enged át több szennyeződést, mint amit a gyári eredeti szűrő.
Mi indokolja a használatát egy cb1000r esetén?
Van benne 2 sor pillangó, van egy szívócsatorna. Látszana ha port vinne be.
És megint csak ismételni tudom magam, ha egy enduro vagy krosszmotorban megfogja, a port. Ujjnyi vastag olajsár van a szivacson de a szűrt oldalon semmi, akkor az egy jól működő szűrő.
Amit átengedett, azt nem láthatod.
Csak zárójelben erről a logikai hibáról:
https://en.wikipedia.org/wiki/...
Szia,

erre hagy irjak valamit. Céges autó turbós, olajhőmérővel. Nyáron +35 fok felett és télen -10 fok környékén is az olajhőmérséklet kb 90-94 fok közott van normál sebesség, közúton 100 és autópályán 130-140 körül.

Ha megzavarom akkor megy fel max 112- fokig (de ez télen és nyáron is ennyi nála). Azt nem tudom, hogy az olajat viz hűti-e benne (mint egyes Honda motorkerékpároknál).
Ajajj... onnan hogy van szemem és nem ez az első levegőszűrő cserém.
Hűtős kérdés: kinek meddig megy fel a hőfok maximum? Nálam 106 foknál megáll, afölé nem megy, onnan hűti vissza talán 100-ig (?).

Most reggel óvatosan megtisztogattam a hűtőt, kíváncsi vagyok, számítani fog-e. Pár hónap múlva kiderül.

Ehhez kapcsolódva: van aki tartja magát a Honda által ajánlott 10w-30-as olajhoz?
Én kezdettől fogva 40-est töltök bele, épp a nyári melegek és 106 fokos víz miatt. az olaj ilyenkor 110-120 fokos is lehet (akár még több is), ezért maradtam a 40-es olajnál.
a 30-as olaj mellett szól a kicsivel alacsonyabb fogyasztás és a picivel nagyobb teljesítmény, a 40-es mellett a nagyobb védettség.
én ezen tanácsok szerint élek 20 éve:
https://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/080331b/
https://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/
Honnan tudhatod, mit engedett át?
Lehet, csak (több) tízezer km múlva kezdi el enni az olajat az átengedett por miatt.
Csak érdekességként, már nem emlékszem, hogy ki, de azt mondta, hogy nem való a szivacs szűrő nagymotorba. Na most itt vannak a képek amik szerintem magukért beszélnek. LiquiMoly folyadékkal van impregnálva, durván 10ezer km de lehet hogy csak 8ezer km van benne. Nem csak közúton használva. Egy K&N ilyen körülmények között már nagyon rég átengedte volna a port de ez semmit.
Erről lenne szó. A sok helyesírási hiba pedig a telefonos hozzászólásnak köszönhető, sorry :)
Eladnam Arrow Thunder kipufogó dobomat. Természetesen van összekötő cső is hozzá illetve egy decat cső is, ami még nem volt használva. A dob E jeles db killer kivehető. Nélküle kellemes hangja van :)
SportSmart TT +1
Most nyár elején.
Én asszem 76-ért vettem Pilot Power RS/RS+-t párban.
Akkor az akkor se volt olcso.
En anno raszoktam a pr2 hatso,power elso combora,az olyan 70 re jott ki a road 5 mar kicsit tobb mint 90e,a rosso corsa ajandek volt Hinckley-ből.
Az m7rr pont annyi most is, mint 2018-ban.
Minden drsga lett.Vigyazok ra hogy sokaig fusson
Szövetig lehet :-) Az első szettet 6 vagy 7e km-nél dobtam le, akkor volt még rajta egy minimális hús.

Megnéztem az árát... tavaly óta rendesen felemelték.
Meg se érzi a hab testemet
Pirelli dragon super corsa