Hello Mr,
Köszönöm a biztatást. Ja, a 99 nem a versenysulyom, zavar is nagyon de a fogyi egyre nehezebb ahogy az ember vénül...Kedves nejednek igaza van, én is hallom itthon eleget amikor este a tv előtt kajálok elalvásig....Alkalmam volt a testvérem firebladején menni egyet sopronban a karácsony előtti hidegben és ugy éreztem hogy a lábam a nyakamban van. Lehet, sőt valószinü hogy a gyakorlatlanság teszi de magas lábbal féltem a kanyarban. Nagyon a fehér CB1000-re fókuszálok és lyukasra olvastam az összes magazint és katalógust ami emliti. Szivesen hallanám, hogyan érzed magad a nyeregben, meszoktad-e a lábpoziciót, nem vagy-e tul nagy a motorhoz stb. A link amit küldtél nagyon profi, köszi. Hétfőn megkérdezem a pécsi hondást szándékoznak-e árat emelni a gyenge forint miatt, mert esetleg lefoglalnám a mocit ami bent van. (45 éves vagyok de úgy belezugtam a modellbe mint egy gyerek az első biciklijébe...) A feleségem el fog hagyni
Helló!
Üdv. a táborban. (aki elkezdi nézegetni, az előbbutóbb belehabarodik )
A méretek olyannyira megleptek, hogy azt hittem rólam beszélsz
Szóval én ugyanezekkel a paraméterekkel rendelkezem, és csak jókat tudok nyilatkozni. Ha visszaolvasol - valamennyit... ott írtam a dologról bővebben is.
A feleségem üzeni, hogy tessék egy kicsit lefogyni! Én is pont most csaptam bele egy kis fogyiba Persze ha színizom 99 kiló akkor bocs! Hornettel sajnos nem mentem... Azért úgy látom az a tendencia, hogy a mostani - sportgép alapokra épülő - nakedek üléspoziciója sportosabb mint a régebbieké, legalábbis ami a lábtartópoziciót illeti. De ne félj tőle, mert KIRÁLY! Nem fogsz csalódni! Én rendszeresen olvasom a nemzetközi fórumot is - www.hondacb1000r.com - , rosszat még senki nem mondott a típusról. Egyébként itt nagyon sok mindent találtok a fellelhető kiegészítőkről, kipufogókról stb... (Ha valaki perfekt angol, kérem ne röhögjön az ottani hozzászólásaimon, én csak ugatom az angolt... )
Sziasztok.
A pécsi H boltban ültem a motoron, fehér, abs-es. Kipróbálni nem lehete persze, 0 kilométeres és csak egy van a boltban. Lejár a jobboldali müanyag tankvédő müanyagja, de szép a motor. Állva kényelmes is. Arra legyetek szivesek válaszolni, van-e köztetek 187 centis 99 kilos srác, vagy hasonló alkatú. Hogyan fértek el a motoron, a lábpozició mennyire magas, vagy kényelmes? Van-e aki járt CB900 hornettel és esetleg össze tudja hasonlitani a két motort?
Üdv
Gábor
Ott dolgozom, most vettem én is egy CB1000R-t, tetszett a tied a kiegészitökkel, ha jársz erre nézz be, átalakult a szerviz, szerintem jó lett, akciókkal várjuk az új, és régi ügyfeleket.
Hi,
Igen, ott is vettem a járgányt. Nagyon meg voltam és vagyok elégedve az ott tapasztaltakkal - legalábbis ami a kereskedelmi részét - vevőkiszolgálást, stb.-t érinti. (Bár a hátsólámpa visszahívást még mindig várom - elvárom... de ez az importőrön is múlhat...) A szervizről nem tudok nagyon sokat nyilatkozni - szerencsére -, kétszer cseréltek hátsólámpát, egyszer olajat, nem volt gond...
Miért kérded? Láttál ott engem talán?
Első ütemben a katalizátor marad, meglátjuk milyen lesz a hangja. Második ütemben a beömlő része le van kupakolva, a kisebb furatokba tereli a gázt, így csendesebb, de a kupakot is le tudom vágni, ha ez sem segít
marad a katalizátor helyettesítése egy passzdarabbal.
Üdv:
Gábor
Ami a csupasz motorral való túrázást illeti... Mi (a feleségemmel kettesben, ill barátokkal) rengeteget túrázunk (általában hosszúak, volt már EU körút, Korzika, stb..). De nem egy csupasszal, hanem arra a célra alkalmas nagyméretű, felcuccolható, szélvédelemmel ellátott motorokkal. Tehát én a "csak motorral" stílus hódolója vagyok, de itt elmondom, hogy idén Bruno-ba az (akkor éppen bejáratott) CB1000R-el mentem ki, és hát - finoman szólva- nem esett jól. Értem ezalatt, hogy ha valaki hozzá van szokva egy bizonyos tempóhoz (nem kell feltétlenül féktelen száguldásra gondolni elég ha 140 feletti sebességről beszélünk) szóval akkor a csupasz motor hosszabb távon bizony fizikailag is "leszívja" az embert. Úgy görcsölt a nyakam, hogy már alig bírtam tartani a fejem mire ki ill. vissza értünk (persze lehet, hogy velem van a baj ) . Egyértelműnek tűnik, hogy a nakedek nem autópályákra valók. Ennek ellenére szerintem egy autópályákat lehetőleg elkerülő - és a megengedett sebbességhatárokat jobban megtisztelő - túrának ezekkel a mocikkal is simán neki lehet vágni - ha megtalálod a módját a csomagok elhelyezésének. Hogy a szerpentineken melyikkel jobb döntögetni, az nem lehet vitás - egy "könnyű" naked - már-már szupermotós- "fílingjénél" nem kell jobb.
Az pedig, hogy ciki lenne futón vinni a mocit? Na neeee... Semmi nem ciki! Mindenki úgy alakítsa magának a hobbiját, hogy a lehető legjobban érezze magát! Legyen az "lábon" szupermotóval, vagy futón GS1200-vel, a lényeg, hogy neked jó legyen - szerintem!
Hi,
A 15 fogú első lánckerék a Power Commander-rel együtt került fel. A változás meggyőző. Addig sem volt rossz "alul", de így sokkal vadabb a paripa - annak ellenére, hogy akkor még a gyári kipufogó volt rajta, és az ahhoz való szoftver fut a Power Commander-en. (Aztán az SC kipufogóval együtt a tél is megjött, így alig várom a tavaszt, hogy egy nyitott rendszerhez passzoló szoftvert feltöltve kipróbálhassam. Nyilván még ütősebb lesz...) A fogyasztás: észrevettem némi növekedést, de nem égetően szembetűnő. Ami viszont szembetűnő, hogy ennél a mocinál (ellentétben az eddigi motorjaimmal) feltűnőbben függ a fogyasztás a jobb csuklótól. (értelemszerűen úgy értem, hogy minél joban húzod, annál többet eszik) így 6,5-7-től 8,5-9 liter között is alakult a fogyasztásom, bár csak erős saccok így visszaemlékezve, mert sohasem számolgattam pontosan)... - tudom, hogy ez így normális, de az előző (XX), és a mostani másik motoromnál (ZX14) ez nem ennyire szembetűnő - bár a Tuonom ugyanígy viselkedett, csak még többet evett.) És hogy ezt mennyiben befolyásolja a 15 fog és a PC azt meg nem mondom...
Egyáltalán nem gáz utánfutón vinni, külföldön is sokan csinálják. Minek menjen bele 2000 km autópálya a motorba, aminek semmi értelme?! Meg a guminak sem jó.
Mennyiben befolyásolja a 15-ös lánckerék a viselkedését, ill a fogyasztásod hogy alakul?
Kiváncsi leszek milyen lesz csupaszon motorozni, eddig csak burkoltakkal utazgattam, túráztam,
legmeszebb Monte Carlo-ig jutottam el. Ezt már inkább rövidebb távolságokon szeretném használni,
egy hosszabb túra kivételével. Többször elszáguldottam már Olaszországban a Dolomit hegység
mellet, 2009-ben itt szeretnék egy hetet kanyarogni az új mocival. Lehet, hogy most megköveztek, de
valószínű utánfutón visszük le a mocikat (nem egy túramotor, csomagokat hova tegyem?) és csomagok
nélkül élvezzük a szerpentineket.
Hi,
Az Ixil nagyon jól mutat, tavaszon megnézném majd élőben! (amikor én rendeltem a kiput, akkor ez még nem volt piacon..) A rezonancia... pontosan meg nem mondom, de úgy 130-140 környékén jelenik meg és csúcsosodik ki is. Ez egy olyan finom rezonancia, amit nem igazán érzékelsz sem a kormányon sem egyébként, de a tükörbe nézve hááát... szóval jelentős elmosódást látsz - zavaró. Én úgy tapasztaltam, hogy elsősorban autópályán, ott is inkább nagy forgalom mellett jelent kényelmetlenséget. Hozzá lehet szokni, (ugye eleve úgy motorozik az ember, hogy folyamatosan tisztában van azzal, hogy mi van előtte és mőgőtte), ha pedig valamit mégis jobban meg kell nézni hátrafele, hát odanyúlok a tükör sarkához - ezzel "megszüntetve" a rezonanciát, s már is tisztábban látok. Na jó, tudom, hogy ez így nincs rendjén, csak azért mondom, hogy azért együtt lehet vele élni... A másik nem elfelejtendő dolog, hogy nekem a kormány sem gyári, lehet, hogy a gyári kormánnyal (ha megtartod) kisebb lesz a rezonanciád. (én is úgy tettem mint te, az első kilométerek után hozzáláttam a gép testreszabásához...)
Akkor most január 10-ig gondolom nincs alvás!
Köszi a választ. A mocim január 10.-én érkezik addig is próbálok egy két infót beszerezni.A rezgés mennyire zavaró, ill a 130 km/h a gyári kisfogaskerékkel vagy a 15 fogassal értendő?
Folytatva a tuningot beszereztem egy "csendesebb" kidörrentőt http://www.youtube.com/watch?v...
Szerintem ez a motor fehérben a legütősebb. Mr.-neked gratula,tuti a motor nagyon,ahoz képest,hogy csak ilyen munkába járós,városi motornak vetted.Sajna én nem merném bevállalni egyrészt mert 190 cm-mel eltűnne alattam,másrészt az ára miatt.Bár,ha tudtok másfél milláért, akkor szóljatok
Hello,
A tükrök: http://www.deprettomoto.com/it...
a Motorline forgalmazza, "polcon" van (legalábbis volt) nekik.
Amit tudni kell róla, nagyon jó minőség (sajnos nem is olcsó), a "hátraláthatóság" kiváló, (kipróbáltam náluk több típust is, funkcionálisan messzemenőkig ez volt a legjobb (legalábbis nekem). Ami viszont nem változik, az a rezonancia (130 körül...). A gyári tükröket nagyon keveset használtam, ezért határozottan nem merem kijelenteni, hogy jobb vagy rosszabb mint a gyári (rezonancia szempontjából!), ezért mondom csak ezt, hogy nem szünteti meg a rezonanciát, de véleményem szerint jobban használható mint a gyári. Kipróbáltam egy olcsóbbat is a Shox-tól - nem "működött" jól...
A lelkesedésről annyit, moci még nincs, de a francia Ebay-n már megvettem az Ermax kiegészítőket (hátsó sárvédő,üléstakaró, undertail) a magyar árak feléért
Nehogy mellre szívd, csak hergeltelek . 3 évvel ezelőtt adtam el az XX-et ( mert túl gyors volt ),
és most hiánypótlásként egy 1000r vételén gondolkozom, mivel használtat fehérben nem találtam,
valószínű egy új ABS-es lesz.
Nálam is hasonló a helyzet, 43 évesen második szerelem a fehér
CB1000R
Üdv:
Gábor