Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Mr Valaki !

Jövő héten várlak Veszprémben . A sárvédő és az alsó idom kiállítási darab volt zöld színben, fényezők fújták itthon fehérre.

Üdv:
Gábor
pardon, ő az illető...
ezenkivül rátermett, szorgalmas és megbizható szerelőcsapat áll rendelkezésre...
Nemcsak homokosok vannak errefelé, hanem aszfaltosok is szépszámmal. Ez itt egy motorostalálkozó pillanata az ország legmagasabb hegycsúcsán amit Jebel Hafeetnak hivnak. Ja, a benzin nem tul drága és az elmult 3-4 évben 0 áremelés volt. Igaz, ha belegondolok, csökkentés sem . A háttérben a porse kajenn elég hétköznapi bevásárlójármű az igénytelen de pénzes tagok számára...

Üdv

Gábor (esetleg Jabour...)
Hali

Túrára inkább a VFR vagy az XX, ezekkel a típusokkal a "fél világot"
már bemotoroztam. A kategória besorolása inkább "fun bike" ami
tökéletesen ráillik erre a típusra, élvezni és élvezkedni kell vele,
nem pedig a dobozok által megváltozott súlyponttal, ill a hátul
panaszkodó benzinmacával küszködni.
Nálam nagyobb távolságokat utánfutón fog megtenni, és a célállomásról (nyáron Olaszország Dolomit hegység, 2500 m magas hágok tömkelege) csillagtúrázni fogunk. A csapatban mindig jó egy kísérő autó, ezt a szerepet örömmel én vállalom fel.

Üdv:
Gábor
Aggregal,

A képen több 2 illetve 3 kerekű jármű is látszik. Akkor melyik is a tied konkrétan? A fehér talán? Szépen alakul. Igényes vagy!

Üdv

Gábor
http://gallery.hondacb1000r.co...
http://www.hondacb100
0r.com/mb...

itt találsz néhány képet...
A kényelmet kihagytam az előbb. Szerintem az üléspozícióval nem lehet gond (a kormányon ízlés szerint lehet igazítani is..), a többi pedig az előbb leírt dolgokon múlik... szerintem...
Hátsó doboztartó konzollal még nem találkoztam...
Hi Bar!
Hát igen, a kór gyorsan terjed!
A kisebb - nagyobb túra elég relatív dolog. De vegyük pl. hogy a kisebb néhány száz, a nagyobb néhány ezer km.
Amit kijelenthetünk: túrázni minden motorral lehet (na jó - majdnem)!
Egy kisebb túrára akár cuccok nélkül (vagy minimális cuccokkal) is el lehet menni. Egy kisebb túrát jobban lehet időjáráshoz igazítani - tologatni - lefújni. Tehát kisebb túráknál nem lehet probléma ezzel a típussal.
De nem lehet probléma hosszabb túráknál sem, ha elfogadod a következőket: Szélvédelem nincs (tehát vagy "normális" tempóban csapattok, vagy olyan nyakad lesz mint "Svájcinégernek"). Ezzel együtt esővédelem sincs (az összes víz rádzúdul - hátulról is!, főleg ha leszereled a gyári hátsó nyúlványt). És a pakolás... hát igen, ez is relatív, illetve igény (nem igényesség!) és szokás kérdése. Azért úgy gondolom, hogy megfelelően megválasztott pakkokkal el lehet férni.
Mindez akkor igaz, ha úgy érrtetted, hogy egyedül mennél túrázni! Mert ezzel a "sztrítfájgterrel" kétszeméllyel - és plusz a pakkok - szerintem necces... legalábbis a hosszabb túrákra. Persze az sem mindegy milyen súlycsoportban játszotok.
Egyébként tanktáskát vittem már rajta, nem azt mondom, hogy ráöntötték, de megáll rajta, használható. A nemzetközi fórumon foglalkoztak a témával (pakkolás), nézd át, vagy ha gondolod megkeresem és felteszem ide...
Hi Aggregal,
Remélem ha kitavaszodik megnézhetem élőben a géped, mert jónak tűnik ez a hátsó cucc... Most már tapasztalatból mondom, hogy érdemes mindent élőben megnézni, mert a képek sokszor nem adják vissza a frankót... Akkor jövőhéten talizunk?
Színrefújva küldik az elemeket, vagy azt te csináltattad?
Hát azért én nagyon irigykedem azért a homokban történő csapatásért... Pont egy ilyen 450 Hondával szoktam kifújni a gőzt... csak homok helyett néha a jégen (egy jól elkészített szögesgumival semmivel nem összehasonlítható élmény! Ha valakit érdekel, szívesen megosztom a tapasztalatokat...)
Ami biztos, hogy a terepen szerzett tapasztalatokat nagyon jól lehet kamatoztatni az aszfalton - főleg az úgynevezett krízishelyzetekben!
Helo Mindenkinek!

En is egy eddig ismeretlen, új virussal küzdök, amely egyre jobban kezd megfertözni...orvosi kódja: CB 1000 R...
Atolvastam az egesz forumot, olvastam nagyon sok, hasznos információt, de nekem lenne meg 1-2 kerdesem hozzatok...
Mégpedig az, hogy szerintetek mennyire alkalmas a gép kisebb-nagyobb túrákra kényelem szempontjabol (mert ha jol emleszem Mr. Valaki azt irta, hog varosi, varos környeki motorozgatásra ok, de hosszabb tavra nem igazan kenyelmes) és pakolhatóság szempontjabol. (tanktáska mennyire áll meg a tankon, éshogy kaphato-e már hozzá doboz tarto konzol).

Elöre is köszönöm.

B.
Hali

Félkész állapotban a hátsó fertály
Jó az olasz ebay, gazdag a motorosruha kinálata bár ganék, mert egy pát dainese kesztyűért 50 euro postadijat kérnek miközben maga a kesztyű 70 euro. A németek 17 euroért küldték a bukómat és a nadrágot is. Nézni kell, sőt az angolt is érdemes mert gyenge a font és igy olcsóság van. Szintén nagyon gazdag a motoroskulturájuk. Laktam ott is egy darabig...Csak az a baj hogy a másik oldalon van a kormány...(pardon, az az autó...)

Üdv

Gábor
hali

Érdemes az olasz ebay-t megpróbálni,szerintem olcsóbbak mint a németek, küldik Mo-ra, és lehet paypal-al fizetni.

Üdv:
Gábor
Van egy ebay-os ruhabolt ami mellesleg ezeket és még egyéb CB1000 cuccok árul.
Van ABS-es az ára változatlan.
Egy újabb gyöngyszem
Helo.

54- es méret jó lessz.

Stefan
Tudja valaki mért került le a minap a CB1000R ABS modell a honda hangeri weboldalairól és árlistáiról? Egy pár napja még szerepelt a listán de átalakultak a hh weboldalai és a motor mint CB1000R 2008 szerepel 2.498.00 ért, abs nélkül. Talán várható 2009 modell vagy valami egyéb?

Üdv

Gábor

Ja, küldök egy képet az itt divatos együléses járműről...
Stefan, ti árultok dainesét. Van módod megnézni hogy melyik méret passzol 187 centis magassághoz? A dainesék általában nagyon szűkre szabottak és miután interneten vagyok kénytelen venni, nem szeretném ha nem jönne rám.

Köszi

Gábor
hali

Fehér a moci, szerintem így fehér színben passzol hozzá,
ill a sárvédő (keréktakaró? ) is fehér lesz.

Üdv:
Gábor
Szép lett a darab, láttam már hasonló, de nem pontosan ilyen rendszámelhelyezést az angol nyelvű fórumon és mondhatom, merőben más a gép megjelenése hátulról. Ahogy az egész gumi látszik a mögötted jövő számára, ég és föld. Csúcs. Gratulálok. Fehér marad?

Üdv

Gábor
Hali

Én sajnos kiestem a nagyfiúk/nehézfiúk csoportjából 96 kg-ról
88-ra lefogytam, így javítva a kg/LE arányt:)
Alakul a gép az ermax idomok lefényezve, az alsó idomra felraktam a rendszámot és a LED indexeket, most készítik az előtét ellenállásokat és utána már össze lehet rakni.
Mellékelt kép szerint valahogy így fog kinézni a "Ló" fara:)

Üdv:
Gábor
Hello,
Megnyugodtam. Mármint abba hogy nem muszáj koplalnom, illetve nem okvetlenül, illetve, nem mindennap...
Nem ez lenne az első motorom de a jelenlegivel más az élet. Küldök képet a viszonyokról. Én Dubaiban vagyok orvos és az itteni kikapcsolódás a sivatagi motorozgatás és a quadozás. A képen Garth, a kollégám ugratja a 450-es hondát, amivel én szoktam menni. Ő mellékesen SP1-el jár, nekem jelenleg nincs utcai motorom. Itt nem életbiztositás utcán motorozni mert az arabok állat módjára mennek a terepjáróikkal és elsodornak. Ezért is készülök már haza, talán áprilistól. Arra hegyezem a kis pénzemet, a pécsi hondabolttal próbálok boltolni. Már amennyiben még megvan a fehér ördög amin ültem karácsony előtt...
No para, én is elmúltam 40
Úgy fest ez a \"nagyfiúk\" játékszere
Szóval az, hogy hogyan érzem magam a motoron? Szerinted? Naná. hogy 20 évesnek! Felteszem a sötét plexis sisakom, és minden gond elszáll... (a sötét plexi alól a csajok is jobban kukkolhatók, ők viszont nem látják, hogy valójában egy \"örgember\" ez a vagány legény... Nem félreérteni, a csajokat akkor is nézegetem, ha a feleségemmel együtt csapatunk... de csak mindent a szemnek! )
A lábtartó pozíciója biztosan lejjebb van mint a sportgépen, az pedig, hogy \"félsz\", az hamar elmúlik, megszokod náhány nap alatt... (egyébként hogyan érted, hogy félsz? ez lesz az első mocid? ha nem, akkor milyen van-volt?) De egyébként egyáltalán mondható magasnak a lábtartó, az üléspozíció teljesen jó (nekem..).
Én nem érzem kicsinek a motort alattam, néhány barátom véleményét ki is kértem mielőtt megvetten (én is tartottam attól, hogy esetleg hülyén nézek ki rajta..), de nem volt negtív véleménye senkinek - vagy mindenki füllentett .
A nagy pocakon viszont csak mi magunk tudunk segíteni, vagy nem foglalkozni vele.
Fontos! A motorozás attól jó, hogy te jól érzed magad a motoron, nem attól, hogy mások mit mondanak rólad! Ha ezt vesszük alapul - már pedig ezt kell - akkor majdnem mindegy, hogy mekkora a motor, és mekkora a pocak... na persze ettől is függhet, hogy hogyan érzed magad...
Szóval ne aggódj! Hajrá!