Szia,nekem a Hornetemen màgneses volt,a cb1000re nem szeretnèk.Mèg nem vettem csak kinéztem.Clokkos variáció.Ezt lehet hogy nem írtam pontossan,a lényeg h nem mágneses.
Én az euromotornál vettem rá táskát, " tankburkolatot" is lehet hozzá venni, ami nem igazán burkolat, de szépen rögzíthető és a táskát bilincsekkel tudod rá rögzíteni, Teljesen profi a cucc.
A bátyám vett egyet a VFR-re, elég keskeny kialakítású, ebből adódóan kb 2 fél literes flakon fér el kényelmesen a nagy zsebében. Ezt kicsit átlósan tudom felrakni rá, de úgy pont jól megfogja minden irányból.
Szia! Itt a képesmotoron találtam korrekt áron. A terv ez lett volna, hogy patronostól, rugóstól átrakom, mert kinézetre megegyeztek. De a cb telója hosszabb kb 4 centivel, így kénytelen voltam szétszerelni és csak a szelepeket átrakni. Nem kellett rajtuk módosítani. De a szétszerelésük nem volt egyszerű, célszerszámok szükségesek.
Eladnám használt Wilbers progresszív rugóimat. És még van rengeteg eredeti levett alkatrészem pl. sárvédő,tükrök,lámpák,tank,oldal idom,hátsó ülés,index,első hátsó lábtartó,kipufogó,hátsórugóstag,indexkapcsoló panel, faridom,stb...
A határok lehet, hogy nem elég tágak, ezt nem akarom vitatni.
A futóművet normál közúti használatra, 70-80 kg-os pilótára szabták.
Aki sportosabban motorozik, esetleg 90-100 kg, annak a gyári futómű kevés lehet.
Nem túl nagy összegből ez is megoldható, pl. progresszív rugókkal és speckó olajjal. http://www.ebay.de/itm/Progres...
Amit leírtál az igaz egy buta - nem állítható futóműre, ott kompromisszumot kell kötni. Ellenben itt teljesen állítható, csak a határaival van baj.
A CB csillapítása a semmi(használhatatlan és életveszélyes) és egy utcai lágy beállítás között változtatható. Ezt kellett volna kicsit eltolni a keményebb felé. Akkor te is megtarthatnád a jelenlegi utcai beállításod, és én is fel tudnám keményíteni sportos használathoz.
Nekem is van mihez viszonyítani. A sport motorjaimon is el lehetett lágyítani, ugyanakkor betonkeményre is tudtam hangolni.
Ha máshogy hangolják, akkor biztosan alkalmasabb agresszívebb vezetéshez, viszont ezzel egyidőben könnyen lehet, hogy pl. a komfortból vesztettek volna, ami egy naked esetén hátrány lett volna. sportmotor esetén komfortról meg nem nagyon lehet beszélni. Ami neked hintaló, az nekem lehet, hogy pont megfelelő a könnyed vasárnapi guruláshoz, pályanapozni valóban nem a gyári futómű való.
Amúgy ez is viszonyítás kérdése, az eddigi motorjaimon az első futóművet még csak állítani sem lehetett, ráadásul sokkal puhábbak voltak a mostaninál.
A gyártók jellemzően a legnagyobb sportgépükbe beleadnak apait anyait, a naked kategória viszont jellemzően nem a csúcstechnikáról szokott szólni.
A CB1000R futóműve a kategóriában megállja a helyét (legalábbis a 2008 és azt követő években), ha nem tévedek alapjaiban a 2008-as Fireblade-ről érkeztek, csak kicsit olcsósítva/butítva. Az ilyen motort vásárlók szerintem nem vágynak szupersportmotoros futóműre, hiszen más kategóriáról és más árfekvésről beszélünk.
Az igényesség a hegesztésektől kezdve a fényezésig, színek összehangolásáig kiterjed, persze bele lehet kötni, de nem érdemes szerintem.
(Az er-6n Kawám fényezése csapnivaló volt, a törlőrongy elszíneződött a váz bordó festékétől! Óriásit csalódtam akkor. Állítólag a régi kétütemű Wartburgok piros fényezése volt még ennyire "színvonalas.".)
Előtte egy 2002-es R1-em volt én ahhoz tudom hasonlítani. Azon leömlők gyárilag titaniumból készültek. A "kormánnyak cső" a CB-n egyszerű acél(korrodál is), R1-en alu. Meglepődve láttam a tank alatt a nagy bumszli gyújtótrafókat is. A yamahán a pipával egybeépítve van belesüllyesztve a hengerfejbe. A balos kormánykapcsoló a legrosszabb amit tehettek rá. Sehogy nem áll kézre.
A futómű. Sajnos ebben elég nagyot kellett csalódnom. Kipróbálni nem volt alkalmam előtte ezt a motort, és a baráti körben sem volt. Így csak a tesztek olvasásával tudtam infokat szerezni róla. Teljesen állítható futómű- nem lehet gond vele, majd beállítom. Csak az összeszokás után világosodott ki számomra, hogy akár mennyire keményítem fel az eleső futóművet, hintaló marad az eleje. Próbáltam vastagabb olajjal is, nem hozott eredményt. Mindezzel nincs is gond ha az alföldön használja valaki. Tavaly sikerült hozzájutnom egy RR patronhoz, ebből kerültek át a szelepek. Ég és föld lett a különbség a kezelhetőségben. Nem is értem hogyan tudták ennyire elrontani.
Az igényesség, precizitás ettől függetlenül meg van, de nem a csúcs technikát pakolták bele.
Ha érdekel valakit Puig new generation plexi vadi új eladó!
Árat megbeszéljük!
A képek illusztrációk.
Köszi
Nonoo