Szia Ati
Alul a kúpfészket felütöttem a vázba és a kormány tengelyen volt kúp heggyel felfele a kúpsor. Felül pedig kúpfeszek szintén beütve és abba kúpheggyel lefelé volt belehelyezve a kúpkosár és azt szorította le a csavar. Remélem jól emlékszem
Amúgy adja magát és nemigen lehet összekeverni, a lényeg hogy a fészkek helyzete ugyanaz legyen mint a golyósnál.
szia cb laci olajszürö gyári nálunk 3500forint az utángyártot 1500tól 2800.ig kapható márkátol fügetlenül de én is a gyárit vetem meg de leg közelebb egy jo minöségü utángyártotat veszek mert azt ajánloták hogy az is jó hozzá
Sziasztok
Nagy itt a hallgatás kérem . Sajnos nekem is mindíg van egyéb dolgom, de mint mondtam 5 percet mindíg szánok a fórumra.
Kérdésem ti milyen áron veszitek az olajszűrőt és hol? Én az eredetit szoktam a Hondától venni (3400Ft) de nem vagyok benne biztos, hogy sokkal jobb mint az utángyártott, főleg mióta a legutóbbi dobozán ezt találtam:Made in France
Nem Japánnak kellene annak lenni? Bárhogy is van, nekem megnyugtatóbb lenne a Made in Japan felirat, főleg ha már annyit kifizetek érte. Vagy nem?
sziasztok szia cblaci kérdeznék töled eggyet megérkezet a kormánycsapágyam kérdésem ez a két tügörgös csapágy nem egy méretü mindaketö más és más értelem szerüen egyik alulra a másik felülre valo csak az a kérdésem hogy jól gondolom a dolgot ami alulvan az a kuposrészével felfele megybele a felsö tügörgö pedig szerintem lefele kell hogy áljon a kupos részével remélem nem irtam tull kacifántosan le a dolgott. válaszokat elöre is köszönöm.
Akor van nállad meló! én is a mühelyt tavalj alakitottam át,lettek be uj pár polcok,meg lett kis rend téve!de nem tartott sokáig,mert fater mindent széthagy! de ő ugy könyebben megtalálja!
Mi is a gépeket rendeztük a télen,év végén vetünk másik buzakombájt és azt szervizeltük,me javitgattuk,mivel most fater ráér!de azé közben maradt a mocimra is kis idő!
Akor majd szólsz ha a tahót csinálod,ha kell segitég,nyugottan kérdezz!
Most egy darabig nem lesz időm az órákkal bajlódni azért is írtam hogy ráért volna. Még bajlódok az új kazán beüzemelésével sokkal macerásabb mint gondoltam mert szét kell verni az egész kazánházat miatta. Akkor ezzel párhuzamosan készűl a műhelyem is, hogy tavasszal be tudjam indítani a kis másodállású vállalkozásomat. Szóval most van mit csinálni, de igyekszem a mocival is foglalkozni.
A telókkal kapcsolatban van aki cseréli az olajat, nekem az a véleményem míg nem olajos a szár nem kell vele foglalkozni, ugyanis amennyit kibír egy szimering annyit az olajnak is ki kell bírni. Ha meg megérett a szimering cserére akkor olajat is kell cserélni, én így csináltam régen is, de lehet van aki cseréli nem tudom mi a helyesebb.
sok sikert a képhez,az bizti jobb megoldás mint a kép ragasztás! csaknemtudom h a skála elég hoszú e,mert nem jelölted meg h meddig megy a mutatód a maximumuig!
Laci,mikor cseréled a tahó hátlapját?
hát az az igazság h. a burnoutot eddig 2 szer próbáltam ki,de rendessen h vol gumi füst is,azért olyan kopott már a hátsó gumi! itt a saroki mellékutcában olyan simi az aszfalt,ott tavaj nyáron probálgattam felállva a burnoutot és h lassan guruljak előre!az se nem nagy sikerrel ment,alig 1.5m csikot sikerült raajzolni vele! nembaj,majd ha megveszem az uj gumikat,akor ezt addig nyúzni fogom mig kinem lukad!
Olaj cserét azt majd tavaszra megcsin,most kicsit üres a zsebem hozzá!Laci az első tellóban is szoktad cserélni az olajat?milyen sürün kell?mintha emlitette volna valaki!
a felgogást igy könnyebb lett megoldani,mert vékony aluminium a külső burkolat,és nem nagyon jó lett volna oda heggeszteni!igy se szoros ez rajta,csak anyit segit h csökkense a rezgést mert tegnap 2 csavart is elveszitettem a végéből! de a moci alatt is van neki gyári függesztése ami szorossan tartja!
Nállunk hétvégére mondtak melegebb időt,de azért esős lesz!
Sziasztok egész jo a bilincs ,de miért nem hegesztettetek olyan felfogatás mint a gyári?ma bevitem a képet (amit tegnap csináltál nekem) fateromnak hogy nyomtasa ki mert nekem nincs nyomtatom,és azt találta ki hogy lelaminálja ugy ahogy a névjegykártyákat igy nem kell semire ráragasztani és vizálo,ha kész lesz majd felrakom kiványi leszek erre a megoldásra.
Sziasztok
Sajnos én ilyenkor érek haza, ezért még amit tegnap feltöltött Albert most értékeltem ki. Nem volt az rossz, az az igazság a motormentes napok miatt én már ha postás Yamahát látok már attól is kéjes érzések indúlnak el bennem. A Bournout nem volt ugyan 100%-os, de hidegben nem könnyű irányítani a motort, tudom magamról mivel vasárnap az én tagjaim is el voltak gémberedve.
Frankó lett a kipuf. rögzítés is, most már csak a vége hiányzik és nem lehet belekötni.
Hétvégére 15fokot igértek az időjósok, sajnos a héten ügyeletes vagyok de azért szerintem csapok egy kanyart, már csak azért is mert olajcsere előtt fel kell úgyis melegíteni.
van itt a szomszédomba 1 idősebb embernek virágója 535,most hozott a fia neki nyitott kipufogót,ugy halladszódik mint egy igazi chopper!
Na én üszedobtam 1 vidit,nem valami,nagyon fuj a szél,az halladszódik legjobban,de még probálgattam slajfolni 1 picit,de látszik h elszoktam tőlle,mert 1szer se sikerült!no de azért fölrakom a Youtube ra h megnézzétek! majd jelentem ha fent lesz!
Jó éjt Laci!
Egyszer még nekem is lesz chopperom , csak még kicsit kell hozzá öregednem . A virago jó gép van a családunkba.
Na én elteszem magam holnapra, jó kis beszélgetés volt a mai is.
Mindenkinek jó éjt
mondhatni hogy az bár faterom kihagyot 20 évet csak aztán nekem volt egy xj 650-em elado és meg akarta volna tőlem veni csak én nem adtam el neki mert még sok csinálnivalo lett volna rajta és igy vett inkább egy yamaha virago 535.
Úgy legyen! Annyi változás van, hogy Sápon lesz állítólag mert a földesi szabadidő központot nem adják oda a mocisoknak, de sáp itt van 3km-re, nem gond odapakolni a bográcsot meg ami kell.
Ti akkor teljesen motoros dinasztia vagytok, az én öregem is motoros volt, még emlékszem a danuviájára. Mikor vitték ki az ócskavasba a tankról gyorsan lefeszítettem az emblémát 6-7éves lehettem. Valahol még mindíg megvan.
Alul a kúpfészket felütöttem a vázba és a kormány tengelyen volt kúp heggyel felfele a kúpsor. Felül pedig kúpfeszek szintén beütve és abba kúpheggyel lefelé volt belehelyezve a kúpkosár és azt szorította le a csavar. Remélem jól emlékszem
Amúgy adja magát és nemigen lehet összekeverni, a lényeg hogy a fészkek helyzete ugyanaz legyen mint a golyósnál.
Nagy itt a hallgatás kérem . Sajnos nekem is mindíg van egyéb dolgom, de mint mondtam 5 percet mindíg szánok a fórumra.
Kérdésem ti milyen áron veszitek az olajszűrőt és hol? Én az eredetit szoktam a Hondától venni (3400Ft) de nem vagyok benne biztos, hogy sokkal jobb mint az utángyártott, főleg mióta a legutóbbi dobozán ezt találtam:Made in France
Nem Japánnak kellene annak lenni? Bárhogy is van, nekem megnyugtatóbb lenne a Made in Japan felirat, főleg ha már annyit kifizetek érte. Vagy nem?
Sziasztok!
Köszi a segítséget Laca nevében is
Mi is a gépeket rendeztük a télen,év végén vetünk másik buzakombájt és azt szervizeltük,me javitgattuk,mivel most fater ráér!de azé közben maradt a mocimra is kis idő!
Akor majd szólsz ha a tahót csinálod,ha kell segitég,nyugottan kérdezz!
A telókkal kapcsolatban van aki cseréli az olajat, nekem az a véleményem míg nem olajos a szár nem kell vele foglalkozni, ugyanis amennyit kibír egy szimering annyit az olajnak is ki kell bírni. Ha meg megérett a szimering cserére akkor olajat is kell cserélni, én így csináltam régen is, de lehet van aki cseréli nem tudom mi a helyesebb.
http://www.sportmotor.hu/motor...
tegnap meghaltam a röhelytől!
Laci,mikor cseréled a tahó hátlapját?
Olaj cserét azt majd tavaszra megcsin,most kicsit üres a zsebem hozzá!Laci az első tellóban is szoktad cserélni az olajat?milyen sürün kell?mintha emlitette volna valaki!
a felgogást igy könnyebb lett megoldani,mert vékony aluminium a külső burkolat,és nem nagyon jó lett volna oda heggeszteni!igy se szoros ez rajta,csak anyit segit h csökkense a rezgést mert tegnap 2 csavart is elveszitettem a végéből! de a moci alatt is van neki gyári függesztése ami szorossan tartja!
Nállunk hétvégére mondtak melegebb időt,de azért esős lesz!
Sajnos én ilyenkor érek haza, ezért még amit tegnap feltöltött Albert most értékeltem ki. Nem volt az rossz, az az igazság a motormentes napok miatt én már ha postás Yamahát látok már attól is kéjes érzések indúlnak el bennem. A Bournout nem volt ugyan 100%-os, de hidegben nem könnyű irányítani a motort, tudom magamról mivel vasárnap az én tagjaim is el voltak gémberedve.
Frankó lett a kipuf. rögzítés is, most már csak a vége hiányzik és nem lehet belekötni.
Hétvégére 15fokot igértek az időjósok, sajnos a héten ügyeletes vagyok de azért szerintem csapok egy kanyart, már csak azért is mert olajcsere előtt fel kell úgyis melegíteni.
én vagyok az első aki jelentkezik ma?
ma megcsináltam a kipufra a tartót.sikerült aluminiumból meghajlitanom,ugyh nem is látszik anyira!
Na fönt a vidi!
Na én üszedobtam 1 vidit,nem valami,nagyon fuj a szél,az halladszódik legjobban,de még probálgattam slajfolni 1 picit,de látszik h elszoktam tőlle,mert 1szer se sikerült!no de azért fölrakom a Youtube ra h megnézzétek! majd jelentem ha fent lesz!
Jó éjt Laci!
Na én elteszem magam holnapra, jó kis beszélgetés volt a mai is.
Mindenkinek jó éjt
Ti akkor teljesen motoros dinasztia vagytok, az én öregem is motoros volt, még emlékszem a danuviájára. Mikor vitték ki az ócskavasba a tankról gyorsan lefeszítettem az emblémát 6-7éves lehettem. Valahol még mindíg megvan.