Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Budapest felé (és Kiskunmajsa, illetve Kiskunhalas felé is). Forgalmasnak forgalmas... de nem olyan vészes. Az M43-mas megépülése előtt sokkal nagyobb volt a forgalom. Éjszaka konkrétan teljesen kihalt az az út, a közlekedési lámpák is végig villogóra vannak állítva olyankor.

A Bajai úton a BMW kereskedés előtt van. Na az is egy jó kigyorsítós rész volt előtte.
Az útkereszteződésbe mondod?
Egy elég nagy és forgalmas útkereszteződésbe lévőre gondolok
Talán ott lehet elmenni baja felé
Ott kb mindig belement pár kocsi a pirosba
:)
- Mi bújik ki a tojáslikőrből?
- Másnapos csibe.

Igen, bizonyára előfordulhat. Jön egy motoros pl. 150-el és 1mp alatt nullára megáll majd abban az 1 mp-ben egy ugyanolyan (más rendszámú?) motor felgyorsít 150-re és teljesen szinkronba hozzák egymást!
Bravo!

Egyébként a hirtelen megálló motoros egyszer nem megy majd tovább és a hirtelen induló mikor ment oda?

Hát hallod, téged nagyon megsütött a nap!
Amíg nem volt ott, rendszeresen bőven 100 fölötti tempókat nyomtam arra.. főleg éjszaka, hazafelé menet. Én nem látom az értelmét. Mióta fent vannak, kerülő utakon járok szinte mindig, mert véletlenül sem akarok beleszaladni egybe sem. Gyorshajtani eleve irracionális dolog, így a kerülő út miatti időveszteség se számít, lényeg az hogy lehessen húzni a gázt, nyugiban. Szegeden azt hiszem a Bertalan híd lábánál lévő az egyetlen, amit nem lehet kikerülni... aránytalan veszteség nélkül.
Eddig azt az egy védát láttam aminek értelme is van
Az összes többi csak pénzbeszerző eszköz
Biztos van több is ami jó helyen van
Nyugodtan legyél , a zöldből éppen sárgára váltón én sem állok meg! Addig kell megállni amíg az biztonságosan megtehető! Ha már menetben vagyok akkor nem! De történt a múltkor Zalaegerszegen, hogy így már az éppen sárgára váltó lámpán mentem át és egy autó még utánam is átjött!
Biztos volt már aki letakarta a rendszámot az alatta való vészfékes megállást követően .
Engem inkább az érdekel most, hogy a tilos jelzést mikortól rögzíti ez a vacak. Történt ugyanis, hogy Szegeden a Dorozsmai úton lévő VÉDA-nál esőben csomagokkal és kétszeméllyel sikerült úgy a kereszteződésbe behajtanom, hogy a lámpa már sárgára váltott, de már nem bírtam volna biztonságosan megállni. Egy pillanatra még bele is kaptam a fékbe (tudván hogy a VÉDA ott van pont mögöttem), de rájöttem, hogy már nem tudok megállni a vonal előtt, így azután inkább gázt adtam. Azt nem tudom hogy a fejem felett a lámpa átváltott-e közben pirosra mert már nem láttam. Így elvileg akár lehet egy kockányi kép arról is, hogy piros a lámpa mikor alatta vagyok, pedig nem hibáztam az biztos. Most várhatom hogy küldenek-e valamit, és hogy kell-e majd harcolni velük emiatt.
Köszönöm!
Sőt,olyan is lehet,hogy motoros váltóverseny van és pont az állvány alatt cserélik a stafétabotot....
Szabálysértéstől függetlenül minden áthaladóról készít felvételt a VÉDA, csak azokról nem küld levelet.

Egyébként nem csak elölről és hátulról, de áthaladáskor oldalról is készül fénykép. Áthaladáskor még lézerrel is letapogatja a járművet, mert így az amúgy teljesen szabályosan közlekedő, de más, nem típus azonos jármű rendszámával közlekedőket is ki tudják szűrni, a méretbeli eltérések alapján.
Egyébként beírod a Youtube keresőbe hogy VÉDA, aztán csodákat fogsz látni
Miért ne állhatnék meg a VÉDA alatt, ahonnan megfelelő ütemben egy másik motoros indul. Életszerűtlen helyzetek, de amilyen faszságok vannak az élet ezen területein. Visszanézik a felvételek és mindegyik motorosnak megvan a "párja"? Elölről is, hátulról is... Rendben. És mi van, akkor ha a VÉDA építésekor is már ott állt ez a motoros... És pont erre várt... Attól, hogy életszerűtlen, még valid, létező scenario...
Hát nem, ja. Amúgy kb 1 hónapig jártam lejárt műszakival, horvát oda-vissza. Elmentem az 1 hónap alatt vagy 20-szor a kapuk alatt, de nem jött csekk. Pedig ugye annyi kellett volna csak, hogy EGYSZER fényképezze le a rendszámomat. Na most akkor?
Tehát adott esetben (akár most is) rendszám nélkül is azonosítható egy motoros? A rendszám csak a csekk miatt kell, ahogy elnézem. Ne érts félre, nem unalmamban szájkaratérozok, meg dobálom a sarat. De egyértelmű, közvetett bizonyíték nincs ellenem. Vagy még mindig nem értem?
Szinkronizált, hitelesített időpontok :)
A kettő között eltelt idő. (A szemből képen jön egyetlen motoros akármilyen színű sisakban meg ruhában, fél - egy - két másodperc múlva meg távozik, immár látható rendszámmal.).
A képsorozat egyszer csak full másik szögből kerül felvételre. Mi biztosítja, hogy hátulról ugyanaz a motoros került lencsevégre, mint aki elölről?
Nem sántít ott semmi: szemből megméri a sebességedet, és egy videóval / képsorozattal "bizonyítja", hogy az előbb mért sebesség a két másodperccel később lefotózott rendszámhoz tartozik. Ha ez neked nem tetszik, akkor nem kell gyorshajtani!
Azért gondolom te is érzed, hogy ez így sántít.
Kapsz egy képsorozatot, és az alapján. Egyébként a VÉDA messziről sebességet nem tud mérni, rögzíteni. Kb a bitófa előtti és utáni 20-20 méteren kell a sebességet limiten belül tartani, mert radaros elven működik, ami a mérőberendezés fix elhelyezése miatt ennyire képes.

"Ha megnézzük a traffipax gyártójának honlapját, akkor láthatjuk, hogy a gyári ajánlás szerint a radarok 3–20 méterre mérnek pontosan. A beállítási szögből is ez következik. Ha nem a megadott 10–25 fokban érkezik az útra a radarjel, akkor nem lesz hiteles a mérés "

Ez amúgy nagy előny, mert ahová kikerült a VÉDA onnan eltűntek a mobil traffipaxok, tehát az adott útszakasz többi részen sokkal nyugodtabban lehet gyorshajtani mint előtte.

A többi szabálysértést simán csak kamerával nézik, az ennél messzebb is elláthat persze.
Sziasztok!

Ha a VÉDA szemből lekap, mint pl gyorshajtó, de amikor távolodok, akkor már a sebességkorlátozást betartva közlekedem, akkor mi van? Megy a bünti? Ha igen, mi alapján?

Vagy kipróbáljam a 31-esen? :D
Ezt már 3 hete olvatam a kapun
Lófasz példaértékű Egyszerűen a balfasz motorostól nem tudott továbbmenni a kamionos
nem a motorosnak segített Saját magának