Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen mert a hatótávolsága kb 30 méter, ezért aztán , mivel itt is van egy ilyen nem messze, 40-el mennek alatta , de csakis azon a 100 méteren ameddig lát, pedig nyugodtan lehet akár 55-60-al! Csak a gatya van tele!
Most akkor ezt úgy kell érteni, hogy közvetlenül a véda alatt kell csak a megengedett sebességgel menni előtte is utánna is lehet gyomrozni?
Bocsi de ez úgy baromság ahogy leírtad, gépi szelektálás van, ha alóla már megfelelő tempóval jössz ki nem fogja csatolni a rendszer a szemből jövő tempóddal, ezt biztos forrásból tudom :)
nemrég mentem egy kört aztán földút karbantartás volt
ami abból ál hogy feltárcsázzák majd elegyengetik
naa tárcsázós szakaszba csatlakoztam, 40ig egyszerűen nem lehetett menni, 80 felé már majdnem jó volt végól 120nál már olyan "egyenes" lett a felület mint az aszfalt
Lehet, de inkább nem próbálom ki!
ha gyorsabban mentél volna akkor nincs elcsúszásos esés
A hónap elején , hogy volt az a havas- esős hulladék idő én pl Simson-nal csúsztam meg, nem estem el, azt sikerült megúszni , pedig jó ha 20-al mentem! De alaposan megijedtem.
Egy RS 125. 2000évj. Végül is picit még így is tudtam alkudni, hogy elestem vele. Szerencsére három helyen jött le festék róla amit lehet javítani. Törni nem tört.
Remélem alkudtál a motor árából
Csak egy törött motorról beszélünk, mégha nem is írtad, hogy milyen
Köszi. Gurulásból adódó fájdalmaim vannak a gerincemben és a kezemben. Szerencsére semmi komoly, de lábadozok. Ha behívnak akkor is ugyan azt mondjam amit ott a baleset helyszínén? Persze hogy azt de mást már nem sok értelme van mondanom gondolom.
Semmit....gyógyulj gyorsan.
Sziasztok!

12.-én szombaton elkövettem egy oltári nagy ostobaságot.
Voltam próbálni egy motort esőben és ugye elestem vele. A motor 30m után állt meg. Én egy parkoló autónak gurultam neki. Sajnos 30-as övezetben történt az eset. Összesen arra emlékszem, hogy elindulok aztán csúszok és utána az autóban térek magamhoz. A motor sérült de az megvételre került. Az autónak aminek nekigurultam annak elvileg két karc lett valahol neki. Kihívták a mentőket ők pedig ugye a rendőröket. Eddig szerencsémre semmilyen formában nem voltam feljelentve. Vagy is a rendőrségen nincs semmi priuszom. EDDIG.
Nem tudom ilyenkor mire számítsak. A rendőröknek elmondtam azt a picit amire emlékszem. Nem kérdeztek rá a sebességre vagy hasonlóra. Mikor a mentő elvitt utána jöttek a helyszínelők. A motor műszakilag így utólag átvizsgálva vannak furcsaságok. Pl a gázbovden a szívató bovdenen át van hurkolva. A gázbovden be is akad a km óra tartó konzolba. De gondolom a motor műszaki állapotát a helyszínelők nem nézték meg és hát utólag már mondhat bármit is az ember. Nem mentegetni akarom magam ne értsétek félre. Én csesztem el. Csak nem tudom mi tévő legyek.
Igazságügyi szakértő ennyit állapított meg a nyomokból
Tudják bizonyítani, hogy annyi volt?! Vagy csak pénzt szednének be?!
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, 1 éve volt egy balesetem, igazságügyi szakértő szerint 50 helyett 58-62 vel mentem, ezt továbbították a kerületi rendőrségnek is és a mai nap kaptam egy szabálysértésit hogy fizessek be 10ezret mert gyorshajtottam, van ennek így jogi alapja?
A magyar valóság....
Nem kell 5-600 m se! max 50-100 métreig lát,és rengeteg a hiba velük.Ezt már az okosok is bevallották!!!
365 sáv, kb 130-140 keresztmetszet :)
ez nincs meg a 365
Ez már régi térkép, van azóta több helyen is, ami itt nem szerepel.
Azért írtam, hogy kevés az info.
Találgatni a lottózóban kell....
Hajrá, mindent bele! Remélem remek időtök lesz! Egy biztos , nem fog a blokk túlmelegedni!
A bójasor csak azért van, hogy a világtalanabbja ne álljon rá nagyon a forgalom irányításakor az okozó járműre, mert utána nem tudja rendesen kikerülni mikor intenek neki hogy mehet, és akkor miatta lesz torlódás. Van olyan málészájú aki még akár neki is menne annyira bambulná a rendőrmotort. Tapasztalat.
Egyébként szerintem a rendőr a másik irányból jött, és esetleg előzött vagy kikerült valamit és úgy ütközhettek. Vagy a nő az ütközés után ijedtében gyorsan visszább gurult. Ez is gyakori.