Tessék ez itt egy telepítési pont és 50-el lehet menni. Biztos hogy azért került ide ki ilyen telepített geci mert riogatom a népet 70-el. Mellesleg elíg 1 kilométerrel később van egy régi fajta telepített kamera is. Megint sok értelme volt.
Ha csak addig ki nem megyek fekete pulcsiban kapucniban meg mondjuk sisakban egy akkus flexel aztán levágom a faszba az egész oszlopot. Még ha biznisznek is fogják fel (mert amúgy az és kifejezetten jól is termeli a lóvét) Ahhoz már túl zsidó az összes hogy költsenek is rá. Most működik meg még kb 2-3 évig aztán mikor lejárt a gari és el kéne kezdeni költeni rá szépen lassan le fog állni az összes is szarság.
Amúgy nekem még nem is lenne ezzel a szarral annyi bajom ha olyan helyeken lenne ahol tényleg be kéne tartani a sebességet mert a túllépése nagyon veszélyes. Lehet szentségtörés de ilyen hely pl Csesznek vagy a Pécsi szerpentin. De ehelyett hol van ? A nyíl egyenes széles és lezárt autópályán, vagy 2*2 sávos széles zöld területű Balatonföldvár belterületén ahol kényelmesen és senkit nem veszélyeztetve lehetne haladni 70-80-al de most kibasszák ezt a szart és töttyögünk 50-el.
Erre írtam korábban, hogy meg kell állni gyorsan....pihenni kicsit a kapu alatt. Máris nincs folyamatos felvétel.
Azt csak nem figyeli, hogy ugyanolyan színű motor, ruha....stb.
én úgy tudom amúgy hogy ezeken a szarokon nem régi technikájú doppler radar van azokat tényleg nem kellett fókuszálni hanem ezeken valami más van. De nem tudom pontosan mi.
Nem is távolról olvassa le a rendszámot -elsőt-, hanem mikor közel ért.
Addig viszont folyamatosan rajta van a mérés, így nem túl nehéz bizonyítani a közeli leolvasott rendszám alapján, hogy ugyanarról a járműről van szó a távolban is bemérve.
Valójában hátulról nem is kell neki. Hiszen motoros szempontból ott már tuti nem mész gyorsan a lényeg az a dologban hogy elég szemből elkapnia mivel összerakja a készülő fotókat és ha szemből beledurrantasz hozzá teszi a csomagba a hátadról készült fotót is. Na mindegy is igazából de az bizonyos hogy az út széle figyelmeztető tábláig ha tolod és csak annak vonalában lassítasz le akkor már mindegy Földváron kb 30 méter van a tábla meg a kapu között.
Én már nagyjából a hely kapuk helyét és ha nem rohadnak le igen sürgősen (Mert karbantartani biztos nem fogja senki sem ezt garantálhatom) akkor sajnos kénytelen leszek nagyjából betartani a sebességeket és kicsivel messzebbre is elnézni ha tempót motoroznék hogy legyen időm lelassítani egy ilyen kapuhoz érve.
Sajna az infód nem hiteles, a radarok biztosan nem olyan távolságra vannak fókuszálva (eleve radart nem lehet fókuszálni....) hanem kb. a tizedére.. :)
És csak szemből mér sebességet, hátulról nem.. :)
Biztosnak mondható infóm van a Pintér kapuk hangolásáról. Ami a következő
Értelem szerűen minkét oldalon tehát előtte mögötte hasonló a szisztéma.
Sebesség mérő radar 200-220 méterre van fókuszálva
A fotókat 65-75 M-re készíti
Továbbá sajnos van annyira intelligens hogyha motorral szemből beleszaladsz a radarba akkor össze képes rakni a szemből érkező sebességet és a hátulról készült fotót a rendszer.
(Ezt rendőrtől tudom szóval az átlag ez, persze pár fura helyre felszerelt kapunál lehet máshogy van de a nyílt egyenes szakaszon nagyjából ez a beállítás működik)
Maga a rendszer igen nagy távolságból képes sebességet mérni, ugyanakkor erőteljesen az időjárástól és az út kialakításától függ, hogy mi az a távolság, ahonnan értelmezhető fényképet tud készíteni (hiába tudja egy járműről, hogy gyorsan megy, ha a rendszám nem látható).
Bemagolom , bemagolom , de ha helyzetbe vagyok ?! A matekórán is így voltam tudtam én csak a tanár még jobban ! A trafijelzőt is tesztelem majd a mozdonyon mit csipog ki rá , és publikálni fogom !
Amúgy nekem még nem is lenne ezzel a szarral annyi bajom ha olyan helyeken lenne ahol tényleg be kéne tartani a sebességet mert a túllépése nagyon veszélyes. Lehet szentségtörés de ilyen hely pl Csesznek vagy a Pécsi szerpentin. De ehelyett hol van ? A nyíl egyenes széles és lezárt autópályán, vagy 2*2 sávos széles zöld területű Balatonföldvár belterületén ahol kényelmesen és senkit nem veszélyeztetve lehetne haladni 70-80-al de most kibasszák ezt a szart és töttyögünk 50-el.
Volt valami cikk valahol ami azt mondta hogy az első nap 1 órájában már milliós nagyságrendben bírságoltak az új kapuk, szóval vigyázni kell.
"a szemből érkező sebességet és a hátulról készült fotót"
Azt csak nem figyeli, hogy ugyanolyan színű motor, ruha....stb.
Addig viszont folyamatosan rajta van a mérés, így nem túl nehéz bizonyítani a közeli leolvasott rendszám alapján, hogy ugyanarról a járműről van szó a távolban is bemérve.
Én már nagyjából a hely kapuk helyét és ha nem rohadnak le igen sürgősen (Mert karbantartani biztos nem fogja senki sem ezt garantálhatom) akkor sajnos kénytelen leszek nagyjából betartani a sebességeket és kicsivel messzebbre is elnézni ha tempót motoroznék hogy legyen időm lelassítani egy ilyen kapuhoz érve.
És csak szemből mér sebességet, hátulról nem.. :)
De sajna többet nem mondhatok.. :)
Értelem szerűen minkét oldalon tehát előtte mögötte hasonló a szisztéma.
Sebesség mérő radar 200-220 méterre van fókuszálva
A fotókat 65-75 M-re készíti
Továbbá sajnos van annyira intelligens hogyha motorral szemből beleszaladsz a radarba akkor össze képes rakni a szemből érkező sebességet és a hátulról készült fotót a rendszer.
(Ezt rendőrtől tudom szóval az átlag ez, persze pár fura helyre felszerelt kapunál lehet máshogy van de a nyílt egyenes szakaszon nagyjából ez a beállítás működik)