Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! A jelen levo biztoztosuraktol kerdeznem h adott egy ujonan vett hasznaltauto friss muszakival de vonohorog nelkul. Utolag lett raszerelve bizonylattal mindennel. Viszont nem kene elbukni a friss muszakit. Mit ad a rendorbacsi ha rajtakap h huzok a bizonylatos de nem muszakis horoggal?? Koszi
Tök jól a mi kereseteinkhez van igazítva, hogy ba................... meg a jók........................ anyj.....................t!
bocs,hogy a bemásoláskor más is bekavart,szar az egér
2016-os büntetési tételek

50 km/óra sebességig a korlátozás átlépése:

15–25 km/órával 30 ezer
25–35 km/órával 45 ezer
35–45 km/órával 60 ezer
45–55 km/órával 90 ezer
55–65 km/órával 130 ezer
65–75 km/órával 200 ezer
75 km/óra felett 300 ezer

50–100 km/óra sebességig a korlátozás átlépése:

15–30 km/órával 30 ezer
30–45 km/órával 45 ezer
45–60 km/órával 60 ezer
60–75 km/órával 90 ezer
75–90 km/órával 130 ezer
90–105 km/órával 200 ezer
105 km óra felett 300 ezer

100 km/óra sebesség felett a korlátozás átlépése:

20–35 km/órával 30 ezer
35–50 km/órával 45 ezer
50–65 km/órával 60 ezer
65–80 km/órával 90 ezer
80–95 km/órával 130 ezer
95–110 km/órával 200 ezer
110 km/óra felett 300 ezer


Bors Online

2016. január 21., csütörtök - Ágnes
Címlap
Ennyit fizet 2016-ban, ha túl gyorsan hajt
2016.01.21. 16:30 | Bors
szolgáltatás szabályok KRESZ rendőrség büntetés bírság autóvezetés
Idén jóval több traffipaxszal találkozhatunk az utakon, így várhatóan a beszedett bírságok összege is növekszik. A Bors összeszedte, hogy 2016-ban mennyit kell fizetnünk egy-egy közlekedési szabálysértésért.
Kövessen minket a Facebookon is!

A halállal végződő baleseteket továbbra is a gyorshajtók okozzák a leggyakrabban. A rendőrség az elrettentően nagy bírsággal szorítaná vissza a szabálysértők számát. Nézzük, mekkora bírságra számíthat, aki átlépi a megengedett sebességet.

50 km/óra sebességig a korlátozás átlépése:

15–25 km/órával 30 ezer
25–35 km/órával 45 ezer
35–45 km/órával 60 ezer
45–55 km/órával 90 ezer
55–65 km/órával 130 ezer
65–75 km/órával 200 ezer
75 km/óra felett 300 ezer

50–100 km/óra sebességig a korlátozás átlépése:

15–30 km/órával 30 ezer
30–45 km/órával 45 ezer
45–60 km/órával 60 ezer
60–75 km/órával 90 ezer
75–90 km/órával 130 ezer
90–105 km/órával 200 ezer
105 km óra felett 300 ezer

100 km/óra sebesség felett a korlátozás átlépése:

20–35 km/órával 30 ezer
35–50 km/órával 45 ezer
50–65 km/órával 60 ezer
65–80 km/órával 90 ezer
80–95 km/órával 130 ezer
95–110 km/órával 200 ezer
110 km/óra felett 300 ezer

Szabálysértések:

Elsőbbségadás elmulasztása 20–30 ezer
Tiltott behajtás 30 ezer
Tilosban parkolás 20 ezer
Tilosban várakozás 20 ezer
Mozgáskorlátozottak parkolójának használata 100 ezer
Piroson áthajtás (városban) 50 ezer
Piroson áthajtás (vasút) 60 ezer
Záróvonal átlépése 30 ezer
Kötelező haladási irány megszegése 50 ezer
Buszsáv jogosulatlan használata 20 ezer
Buszsávban való haladás 30 ezer
Valamelyik motorostársunknak ez a felhasználó kép ott láttam már. Illetve itt valahol az oldalon.
még mondja valaki,hogy nálunk szigorúan büntetnek.....
de akkor régen így lehetett, ha a mondatod elejéből jól hámozom ki
Köszi a pontos infót főtörzs! Akkor teszek majd be tavasszal a 2016ban lejáró eü csomag mellé.
Nem kötelező, mert motorra nem kell. De ha megállsz az út szélén este, vagy korlátozott látási viszonyok között (köd, sűrű eső, stb.) mert lerobbansz és leszállsz a motorról akkor gyalogosnak fogsz minősülni és bizony kell a mellény.

"KRESZ 21.§ (12)176 A lakott területen kívüli út úttestjén, leállósávján, útpadkáján tartózkodó gyalogosnak/személynek - ide nem értve a gyalogosok zárt csoportban történő közlekedését - éjszaka és korlátozott látási viszonyok esetén fényvisszaverő mellényt (ruházatot) kell viselnie."

De ha letámasztod a vasat elakadásjelzővel és beugrasz a vízelvezető árokba és ott vársz akkor nem kell mellény
Ha viszont a motor körül sündörögsz akkor kell....szóval nem árt ha van az ülés alatt
Már nem így van......elég hülyén nézne ki az ember fia ha sisakban kellene tolnia a motorját. Meg hát a mai világban ha valaki "lerohad" nem nagyon tologatja a 2-300 kg-s motort sehová. Hívja az ismerőst, bedobják a furgonba aztán go haza.
Most akkor tegyek el magammal egy rohadt mellényt, vagy nem kell...?
Úgy tudom, ha tolod a motrot akkor is vezetőnek minősülsz és minden ugyanúgy érvényes rád mintha vezetted volna. Régen legalábbis volt egy ilyen fejbefingott szabály
Gyalogosnak kötelező. Ha lerobbansz a motorral, vagy csak leszállsz róla, esetleg ugyanez autóval akkor már gyalogossá válsz és annak kötelező a láthatósági mellény lakott területen kívül éjjel vagy korlátozott látási viszonyok között. Ennyi benne a logika ;)
Jogos! Az első forgalomba helyezéskor kell megfelelnie az akkor érvényes előírásoknak.
még akkor sem, mert ha csak nem pár éves akkor nem fog megfelelni a környezetvédelmi előírásoknak

egy ismerős vett egy vadi új 2006os huskyt a forgalmazótól megvolt minden gyár papírja és nem tudott rendszámot tenni rá
talán a románoknál lehetett volna forgalomba helyezni utána itt nálunk
Csak ha az eredetén Ádám-Évától napjainkig folyamatosan tudod igazolni.
Kérdés:
Ha veszek egy 250-es enduró-t(ami nem rendszámos), le tudom valahogy rendszámozni?
Mintha hajszárítóztad volna magad.
Menetszel, ami hutene... a hangsuly itt most a felteteles modon van
Szerdan tokmindegy volt, hogy 50-nel, vagy 150-nel mentem, a menetszel ugyanolyan forro volt igy is, meg ugy is
Nincs szándékomban! Olvasom a P.Howard Összes műveit!
Motorra ne ülj ezután!
Én ahogy most megjöttem azonnal innom kellett egy hideg sört, hogy a hőháztartásomat egyensúlyban tudjam tartani! de csakis ezért!
Ezzel egyetértek.