Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ide figyelj Faist Te láma! a kis cbr 10kw és tudod hány lóerő 1 kw? 1,36 ha nem értesz hozá inkáb kusolj és meny egy köst azzal a szar 2 ütemü 250-es tanyabikedal nem kell fikázni , megnéznélek terepen egyszer versenyezhetünk odaverlek mint a szart a cr-el
Hi! Nem találtam a témának jobb topikot, ezért ide. Kecskeméten az egész belvárosból ki akarják tiltani a motorosokat. Született egy cikk ellenünk, de ami nagy szám, ma mellettünk is. Érdemes talán elolvasni, kíváncsi vagyok a véleményetekre:
http://kecskenet.hu/hun/sa_kec...
Üdv mindenki, pár szót az 50-esre való átütésről és a DT80 125 stb. használatáról.

A trükkösebb gyártók a beütőkészletekben ún. "feles" vagy "háromnegyedes" számméretet alkalmaznak, piaci forgalomban csak "egészes" beütőkészletet lehet kapni, akár egymáshoz fogható sablonosról, akár egyesével üthetőről legyen szó.
Többek közt a vázszámot is ilyennel ütik be, ezért sem ajánlott vázszámot csiszolgatni és/vagy házilag átütni, mert az eredetvizsgán vagy a hatósági vizsgálaton egyből megbukik a nem mérethelyes számsor.
Nekem Honda MTX 80-asom volt süldő malac koromban, ahol a "ccm75" feliratot a hengeren átberheltük "ccm 50"-re. Soha a kutya sem nézte meg... A rendőr, ha igazán dörzsölt lenne, és kapna erre képzést (meg ha nem lenne ezer más, fontosabb dolga szerencsétlennek) a vázszámból meg tudná mondani, hány köbcentis a motor. Sokszor még a még a márkakereskedők sem képesek erre...

Recept 70-150 köbcentis "kismotorokhoz":
50-es matricák, csendes hang, semmi randalírozás, tükrök, biztosítás, lámpák, rendőr előtt 40km/h stb.
Vaaaagy (nekem ez sajnos néha bevált, igaz, vidéken):
Biztos motoros tudás terepen, jó bütykös gumik és a moci gyakori átfestése, bukósisakok váltogatása, csőgáz és irány a szántás, erdő és egyéb meseautóálló terepek.

Ha a helyi rendőr nem jóindulatú rokonod, más egyéb nem segít, csak a szabályok maximális betartása.
kb egy 125ös motor nincs ami 11kw..még a fostos crb125 is több szerintem...bár lehet hogy nem
szal ez jó hülyén van kitalálva...
hát jah,,az összes 125 ös bőven 11 kw nál erősebb:D:D főleg a 2t 25 ös gyorsaságik,,azok épp beleférnek az A korlátozottba?!
Jah, ez engem is érdekelne, bár valaki asszonta, hogy nem nagyon nézik a kw-t de ezt nem tom biztosan. Nah meg melyik gép nem nagyon 11kw-nál?
ja,meg vedd le a hátsó lábtartót
A tükörbe bele tud kötni, mert az kötelező, gumiba nem hiszem/nem tudom, esetleg a hengeren megnézheti, hogy hány ccm, de ha pici a henger, talán nem kukacoskodik... Biztosítás legyen rá megkötve, matricája legyen rajta, meg nem árt pár 50-es felirat/matrica meg működjön a lámpád, adásvételi legyen nálad, Ha meg tényleg biztosra akarsz menni, vázba cm 50 beütés, hengerről 79 ccm eltüntetése, de ez már v.milyen szinten illegális... legalábbis a cm 50
Hello mindenkinek! szeretném kérdezni tőletek h mivan akkor ha,,van egy YAMAHA Dt 80 ason ,,ami ugye 80 ccm3,,nincs rajta rendszám,,crossgumi van rajta,,index sincs,,tükör se... nekem B kat jogsim van... és a motort úgy vettem hogy sima segédmotoros adásvételivel aminek típusank Dt 50 van ráírva... Max Tankolni szoktam vele járni közúzon,,meg faluba nagy néha,, ha megállít a rendőr,,mibe tud belekötni,,mi az amire vigyázni kell hogy ne legyen belőle durva dolog,,válaszotokat előre is köszi.. motorról ott egy kép... különben meg eladó..140 ezer...
Hello emberek! Az lenne a kérdésem hogy A1-es jogsival olyan motort lehet vezetni ami 125ccm és 20kw? Ha nem ,hogy lehet a forgalmiban átírni vagy mennyire foglalkoznak a rendőrök ilyennel?
CSáó
Köszi szépen a válaszokat !
A rendőr nem állt kint nem állitott meg !
Jobb oldalon rendőrautó!
Bal oldalon Nivával mértek ennyi volt !
Mégegyszer köszi a segítséget !
Hali!

Ne legyél betojva! Mire a szabálysértési hatóság döntést hoz addigra neked már régen lesz jogsid!
Ha jön a papír, hogy ez meg ez van... és mondjuk neked nem éppen kedvező, akkor lefénymásolod a jogsidat (NEM VISZED MAGADDAL és nam mutogatod!) bemégy az elbíráló előadóhoz a jardra és megmutatod a már megszerzett jogsid fénymásolatát valamint írásban benyújtod a kifogásodat a határozat ellen, amit ellened hoztak, hogy te akkor abban az időben márpedig rutinpályázni voltál és mivel a rutinpályának nincs saját motorja így kénytelen voltál a sajátoddal menni, amin természetesen van biztosítás műszaki stb.... mert ugyebár motor nélkül nehéz rutinpályát gyakorolni és nem vinnél motort, akkor nem is tudnál levizsgázni... Erre kb. megúszod max egy nagyon minimális pénzbírsággal 5-10 papír és az eltiltást hatályon kívül helyezik....
Millió verziót tudnk még mondani, de nem akarom elkoptatni a klaviatúrát... ha érdekel valami üzenj nekem vagy Pohinak adjuk az ívet !

Hali!
Hali!

Előszöris, ha jön a levél, akkor az egy nyilatkozat lesz arra vonatkozóan, hogy nyilatkozzál, hogy az adott időben és adott helyen xy frsz.-ú mkp.-al, ami a te tulajdonodat képezi, ki közlekedett!?
A nyilatkozat kitöltése és visszaküldése kötelező! Erre jogszabályi háttér van! Ha nem nyilatkozol, akkor úgy vonják ki a motorodat forgalomból és úgy büntetnek meg téged (jó sokra!) hogy csak úgy zörög!
Na már most.... menjünk tovább... ha te lenyilatkozod, hogy te vagy isten tudja ki vezette, akkor megint csak gebasz van, mert minimum pénz biri lesz a vége, ami általában több tank benzin árára is rúghat... ezt ráadásul még meg is fejelheti a szabálysértési hatóság 3-6-12 vagy kitudja hány hónapos eltiltással...(hidd el... szeretik alkalmazni mellékbüntetésként!)
Mivel gyanítom, hogy a felsorolt szankciók egyikét sem kívánja a tested, ezért a legegyszerűbb megoldás - általam így nevezett - a Mátyás Király szisztéma... A nyilatkozatot szépen kitöltöd, de nem a névnél, hanem az egyéb résznél vagy ahol éppen (nyilatkozat fajtája válogatja) van hely.... és oda szépen bepingálod, hogy:

Alulírott "Gipsz Jakab" nyilatkozom, hogy a fenti helyen és időben a tulajdonomat képező fenti frsz.-ú mkp.-t családtagom, közeli hozzátartozóm vezette. (pont és ennyi... nem több!) majd fogod és szépen postára adod... tértivevénnyel, hogy igazolni tudjad a nyilatkozat visszaküldését és hogy biztosan célba is érjen!

Ezzel elérted azt, hogy nyilatkoztál is, meg nem is.... téged így már nem érhet semmilyen meglepetés a szabálysértési hatóság meg nem tud mit csinálni sem veled sem senkivel, mivel te nyilatkoztál... viszont nevet nem adtál meg a nyilatkozatodban a vezetőre vonatkozóan... mert erre nem vagy köteles! Családtag, közeli rokon vagy hozzátartozóra nem vagy köteles terhelő vallomást tenni... márpedig a nyilatkozat jogilag vallomásnak minősül (egyenlőre még)!

Ezzel szépen megy az egész ügy az irattárba, majd 1 év után pedig a kazánba... pung-tum kész vége ennyi volt a gyorshajtás...!

Arra viszont vigyázz, hogy ha kiáll eléd a rendőr és te nem állsz meg, akkor elkövetheted akár a Közúti közlekedés veszélyeztetése vétségét vagy ha a helyzet úgy adja, akár még egy hiv. szem. elleni erőszakot is az ezek mellett csekélynek mondható Rendőri karjelzés figyelmenkívül hagyása szabs. mellett...
A bűncselekményeknél köteles vagy legjobb tudásod szerint vallomást tenni (pláne ha a tiéd a motor vagy autó...mind1)... tehát nem mondhatod azt, hogy nem tudod ki vezette a motorodat... mert ilyen nincsen... ezt nem veszi be senki és úgy lecsuknak mint a szél!

Röviden ennyi!

Hali!

Pohi.... mióta motoros lettél nagyon ki vagy okosodva... Zoli jó hatással van rád, de azért az úniós térképet még vedd át párszor !
Sötétített plékó?
De csinálnak hátulról is fényképet, mostanában egyre többszőr alkalmazzák!
Van bizonyító ereje is. Vesznek kamerával szemből, megtörténik a gyorshajtás és amikor elhaaldsz mellettük utánad fényképeznek egy digi gépel és kész.
Videó+kép, elfogadható bizonyítés!

Akkor van szerencséd, ha akkor nem fényképeztek utánad.
hello
nem hiszem hogy csinálnak hátulról is fényképet..
De ha nem álltál meg és még is jön a levél ,max akkor ha feltudták írni a rendszámodat tudod arra fogni nem te vezetted a motort hanem rokon vagy valaki más és azt nem vagy köteles kiadni hogy kivezette
amúgy meg ha még nem vagy 18 és tanulsz akkor csak figyelmeztetést kapsz ha el is kap de ez is a szabálysértés mértékétől függ
Engem rendszám nem volt a motoromon és a gumim is kopottt volt és figyelmeztetést kaptam
Sz. tem előről a trafi az 1 nagy 000000000 -LLLA Hátulról már érdekessebb a dolog a rendcám miatt Hogy ki ült rajt azt sz -tem a yardot nemérdekli,sőt ki sem tudod magyarázni Tény ami tény Tanulság:vagy lassan meny,vagy a rendcámot takard le!
csáó!
olyan kérdésem lenne gondolom ismerős a helyzet városba mentem és elkapott a trafi !
Azt mondák hogy előröl is hátulról is fényképezett !
Ha előről fényképezett akkor ér az valamit ? vagy mivel hogy ott nincs rendszám akkor semmit
És ha hátulról is lefényképezett rajta a rendszám de nem jöttek utánnam nem tudták rámbizonyítani hogy én voltam ?
ILyenkor miót lehet csinálni ha jön a levél ?
Ilyen kifogás van hogy nem én ültem rajta hanem xy ? ér valamit vagy a motor tulajdonosát büntetik?
Meg az én nevemen van a motor de önálló jövedelmem nincs ilyenkor pénzbirságot kiszabhatnak ?
előre i köszi
csáó
Nekem is volt ilyen jogsi nélküli motorozás nekem is személyit kértek meg lakcímet!Rá 2 hétre jött a papír de csak szabálysértési eljárás volt,egy ejnye-bejnye azt ennyi!Ha első alkalmak akkor semmi se lesz belölle
Ma du. egy kétsávos úton mértek háromlábuval. Mentünk tempósan, mire észrevettem már késő volt.Megállitottak.Elkérték a papirokat,nézegették a mocikat,lekérdezték minden oké-e a gépekkel, közbe elbeszélgettünk.A végén csak aztmondták: kicsit lassabban. Rendesek voltak! Az egyik rendőr motorozik.....
Svájc nem EU tag, GB az amúgy segáz.
Akkor valószínűleg rosszul tudom bocsesz
Nagy Britannia teljes jogú EU tag, csak a jobbos közlekedést és az egységes pénznemet szarták le magsról
Anglia nem Europai unio tag? ? ? ? Akkor engem nagyon átbasztak az iskolában!
Hát anglia nem EU-s tag ha jól tudom. Magyar országon az EU-s vezetői engedélyt fogadják el mindenhol, valamint azt amin rajta van a "permis de coundiere" (lehet nem teljesen pontosan írtam)felirat. A többihez kell rendelkezned magyarított honosítással.