Kösz szépen a jó tanácsokat! Most egy "84-es cb 750-es van neki és ehhez angliából hozattjuk az alkatrész, mert fele annyi postaköltséggel mint itthon!
Mire kell figyelni vásárláskor.
Érdemes a blokkot meghallgatni, mert típushibája ezeknek a blokkoknak a vezérmű lánc feszítő. Azt olyan 1000-1500-as fordulaton lehet hallani hogy zörög, nagyobb fordulaton nem, mert akkor már feszíti a főtengely és a vezérműtengelyek eléggé a láncot. Amit még lehet hallani, az a generátorlánc, de attól nem kell tartani, mert automata utánállítású feszítője van, és nem okoz problémát. igazából ennyi típushibálya van. Érdemes a karbisor szélén található TPS szenzort is megvigyzsgálni, h nem sérült-e. Bár annélkül is működik a motor.
Kerekek, fékek, futómű, vázalkatrészek, minden Honda minőséget nyújt!
Ami még az alapállapotnál gondot okozhat a gumiméret. elöl és hátl is 18"-os kerék van benne, és hátulra nehéz gumit szerezni, vagyis lehet, csak nem olcsó...
Ezt én úgy oldottam meg, h XX kerekeket raktam bele, így még jobb lett a moci súlypontja, és a gumikérdés is meg lett oldva.
Alkatrészek beszerezhetősége bontóban lehetetlen! Viszont én bármit be tudok szerezni pár nap alatt. Gyárit, vagy bontottat is, persze külföldről...
Használhatósága ÜBER FASZA! Ha lassan akarsz menni, akkor lassan mész, ha gyorsan, akkor meg gyorsan... :))) Én nemtem a szériával 240-et...
Élvezeti érték! Hát azt napokig ecsetelhetném, h miylen feeling! Teljesen más mint egy burkolt moci! Olyan erős, és nyers! ODABASZÓS!
MEghalt? Ez mosz eset le véglegesen hogy meghalt. Eddig nem tudta hogy ő az ki meghalt sok helyen olvastam hogy Potzner Feri meghalt. Eddig azthittem valami régi nagyőreg halt mg nyugdijas éveibe. De most láttam nem. Szörnyü. YNugodjon békében.
Jelen pillanatban egy FZ/6-om van, de ez már sokadik gépem.
Előtte Honda CB 750 volt. Eddig a legjobb motorom a BMW K 100 volt.
Bizony nekem is volt már komoly sérülésem.
Egy autós úgy gondolta neki a piros nem piros.
Takarásban volt és nem láttam meg hogy jön csak kb. 5 m-el a csatt előtt.
Sípcsontomból kiszakadt egy darab, ínszalagok megnyúltak . két borda eltört, vállam szétment.
Két hónap után tudtam rendesen járni és még 4 hónapig gyógyítgattak.
Szoktam járni motorozni csapatban is, de nagyon megválogatom kivel.
Én nem vagyok azok a jampizós, kerekezős, száguldozós fajta.
Talán ezért élek még.
én is ot tanultam gyékényesen, de nem a nagy kontrón! Ahogy Csurgó felől jössz nem kanyarodsz el jobb a nagy felé hanem egyenesen mész be az utcába! utca legvégén jobbra kanyarodsz és ott van egy tó ami tsz-é volt bánya tó, nah én abban tanultam! Tanultam az tulzás, mert gondolom te is így voltál, hogy beledobtak és ez a szöveg utána "Na most ússz kifelé!"
Szia Ferko! Köszönöm a jó tanácsaidat........Te milyen motorral jársz most? Voltak komoly sérüléseid, netán baleseted? Szoktál haverokkal ismerősökkel túrázni vagy találkozóra járni?
kérdezd őt mi a teendő
r1 topikban található meg