Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tecsós hanem minőségi céges de
Még annyit csak azt többet nem szólok, hogy fagyállót Opelba nem ajánlatos a TESCO-s, hanem a gyári piros színűre esküsznek a szerelők, mert megeheti a hengerfejtömítésed azt annyi... Mennyiségre meg szerintem kb 4-5 liter körül van benne max.
Sokáig ez volt a nyerő ötlet
Hát nekem nincs ilyen dekoltázsom mint az előző videon,lehet ez okozza a problémát.
Egyébként az önsúlya 750kiló,de már sem kárpit sem egyéb dolgok,szóval 700 alá biztos hogy befér,azt néhány edzett ember már fejreforditja
egyébként roppant egyszerűen oldom meg,a legmélyebben a tartályból induló cső fekszik,azon a bilincset leszedve kifolyik 2-3 liter(ezt nem értem hogy miért csak ennyi) és 3 liter komoly fagyálló a helyére(-72fok) már elég lesz a -20ra,mert egy hármas aránynál nem lesz hígabb(gondolom nincs benne több sokkal 10 liternél).
Azért örülök neki hogy mindenki a szívén viselte a problémámat
Kedvenc számom! Papa pinguin Asszem egyszerűbb lenne lecsavarni a hűtősapkát oszt 5-6 ember megfogja a kocsit, tetőre rakja, megvárni míg kicsöpög, esetleg kipufogónál megfújni, hogy biztos az összes víz kijöjjön, azt lehet is visszafordítanyi!
már nem menők a sünök
Előtte azért nézz körül, nehogy elkapjanak a pingvinek...
Két nap alatt már fúrhatott volna rá leeresztő lukat, aztán olyan színű csavart tesz bele, amilyet csak akar...
Azért nem tudja leengedni,mert nincs kifestve a körme,meg mellesleg nincs úgy elengedve mint a kiscsillag a videóba!
Azért is csak le kell hajolni ha leesik. Nem?
Helyesbítek! Hozzá ne kezdj, mert ezt női munka! Inkább kérd meg az asszonyt! link
Kalev kolléga részére találtam! Bár én sokat nem láttam belőle, de hátha majd ő! Nehogy mán befagyjon a víz! Hogyan cseréljünk fagyállót?
Király, tusfürdővel nyomatom ,
Igen homokos,azéé nem szabad lehajolni a szappanéér! Ha jó idő van,szombat vasárnap mindig van kint valaki.
tenkjú veri macska . szoktak azé kint lenni? Ha jól zudom akkor homokos a platz ugye?
A régi Pesti úton (ami Gönyü felé megy) mész kifelé a városból,a hajléktalan szállónál befordulsz jobbra,elmész az aszfaltos út végéig (kb 200 m) ott be a szemben lévő föld útra,az első lehetőségnél jobbra (ez egy Y elágazás) aztán 50 méter után a pálya szélén vagy.
Likócsi pályara hogy jutok ki?
A művelet menetét ő is tudja,csak a leeresztő csavar elhelyezkedésével nincs tisztába! Vagyis,két napja fingunk sincs hol a bánatba van a csavar.
Hali. Attól függ,cross vagy enduro. Vagy a Likócsi enduro kör és cross pályán,vagy ha annyira jó idő van,akkor meg a Bakonyba.
A tágulási tartály kupakot is le kell venni, a leeresztő csavart kicsavarni...
Akkor éjjel indítsd el 1 óránként,hogy ne fagyjon meg benne a víz.
Hát szerintem nem úgy kell elkezdeni az endurozást,hogy szana-szét szopatod magad az első feljáróba. Én is szeretek szenvedni,jobban szeretem az erdei utakat,vízmosásokat. A múltkor elvitt bennünket egy srác Csesznek környékére. Olyan helyeken mentünk,hogy majdnem sírtam a gyönyörtől! Ha gondolod,vagy gondoljátok,a karácsony utáni jó időbe mehetünk egy karikát. Persze csak ha rendbe jön a lábam. Nekem mindegy hol megyek.A sarat szeretem a legjobban,mikor kenődik minden,mint a zsír. A köveket mondjuk már nem annyira,de igazán azzal sincs semmi bajom.
A baracsakiék megint egy más kategória,főleg a Petyus. Na ott komoly bajok vannak a fejébe.
Hát ja! Aztán milyet üvöltött! Majdnem kitépte az ülésemet az autóból! Szóval a Robi többet nem ül mögöttem!
Sőt...
Remélem senkit nem ábrándít ki, de az észak-afrikai bütykös ásólúd hímek sem vetik meg egymás közelségét: